سبد خرید شما خالی می باشد.
لابیاپلاستی اصفهان + هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان

کلینیک تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد یکی از کلینیک های تخصصی فعال لابیاپلاستی اصفهان است. دکتر لیلا مقاره عابد با سال ها سابقه درخشان در زمینه جراحی زیبایی واژن می تواند ناهنجاری های مربوط به این ناحیه را برطرف کند.

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از خانم‌ها با آن مواجه هستند عدم قرینه بودن لابیای بیرونی دستگاه تناسلی بوده که باعث کاهش اعتماد به نفس در خانم‌ها به خصوص در هنگام رابطه جنسی می شود. به دنبال نارضایتی برخی افراد از مشکلات ظاهری واژن، پزشکان روشی را جهت قرینه سازی قسمت بیرونی واژن ابداع کردند که این روش به لابیاپلاستی با استفاده از برش دستگاه لیزر یا جراحی زیبایی واژن معروف است.

این روش طی چند سال اخیر در کشور ما مورد توجه بانوان عزیز قرار گرفته و بسیاری از خانم‌هایی که به دنبال رفع مشکل مربوط به قسمت بیرونی دستگاه تناسلی خود بودند می‌توانند آرامش خاطر و افزایش اعتماد به نفس را با انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی به خود هدیه دهند.

این عمل جراحی بدون هیچ گونه درد و خونریزی و با کمترین عوارض همراه است. افراد می‌توانند در مطب پزشک این جراحی را انجام داده و بدون هیچگونه مشکلی همان روز به منزل خود بروند، این عمل جراحی، هزینه زیادی نداشته و با کمترین خونریزی جهت اصلاح شکل ظاهری قسمت بیرونی واژن و قرینه سازی بیشتر انجام می‌گردد.

لابیاپلاستی اصفهان + هزینه عمل زیبایی واژن در اصفهان

لابیاپلاستی اصفهان

لابیاپلاستی در واقع بیشتر برای رفع ایرادات مربوط به شکل ظاهری واژن برای بیمار انجام می‌شود و بیمار پس از انجام عمل جراحی دچار خونریزی یا درد بیش از حد نخواهد شد. در گذشته عمل لابیاپلاستی بیشتر با استفاده از بیهوشی صورت می‌گرفت. اما امروزه با افزایش پیشرفت‌های علمی در کشورمان اکثر پزشکان این عمل جراحی را در داخل مطب و با استفاده از برش‌های لیزری و بی حسی موضعی بر روی بیمار انجام می‌دهند تا متقارن سازی لابیای بیرونی واژن به خوبی ایجاد شود.

طبق آمار به دست آمده در سال‌های اخیر خانم‌هایی که به تازگی زایمان طبیعی انجام داده‌اند دچار مشکلات مربوط به قرینه نبودن یا تغییر در شکل ظاهری قسمت بیرونی در واژن شده‌اند که تمامی این مشکلات با استفاده از لابیاپلاستی قابل درمان بوده و بیمار به راحتی بعد از انجام این عمل می‌تواند طی سه روز تا یک هفته به زندگی طبیعی خود باز گردد.

در این عمل بخش کمی از بافت بیرونی واژن جهت کاهش اندازه کاملاً جدا شده و پزشک یک ژل پر کننده چربی به قسمت لابیای واژن تزریق می‌کند تا آن ناحیه قرینه شود. پس از انجام لابیاپلاستی لازم است که شما به مدت دو الی سه هفته برای جلوگیری از تجمع باکتری و تشکیل عفونت، بهداشت فردی خود را رعایت کنید و به مدت چهار هفته از رابطه جنسی خودداری کنید. همچنین پس از انجام این عمل ترمیمی لازم است که شما از پوشیدن شلوار های تنگ یا استفاده از ژل‌های روان کننده پرهیز کنید و روند بهبودی ناحیه تناسلی خود را سرعت ببخشید.

لابیاپلاستی اصفهان

عوامل موثر بر قیمت لابیاپلاستی

لابیاپلاستی عمل زیبایی محسوب شده و عوامل مختلفی در افزایش یا کاهش قیمت این عمل جراحی موثر هستند، برای کاهش هزینه‌های مربوط به جراحی مثل: نخ بخیه یا اتاق عمل و سایر موارد با قیمت کمتری عمل لابیاپلاستی را با استفاده از دستگاه لیزر و با متد به روز دنیا در داخل مطب برای بیمار صورت می‌گیرد.

دستگاه برش لیزر برای انجام عمل لابیاپلاستی از به روزترین و پیشرفته ترین متد در سراسر جهان برخوردار بوده که متخصصین زنان و زایمان امروزه در کشور ما برای انجام عمل‌های زیبایی در داخل مطب با عوارض کمتر پس از جراحی برای بیماران خود انجام می‌دهند. اگر شما از مشکل نامتقارنی بیش از حد قسمت بیرونی واژن خود رنج می‌برید می‌توانید با پرداخت هزینه‌های کمتر در داخل مطب این جراحی زیبایی را برای افزایش اعتماد به نفس خود و کاهش عوارض پس از لابیاپلاستی انجام دهید. دقت داشته باشید که رعایت نکات بهداشتی بعد از عمل بسیار ضروری است. رعایت نکردن این مسئله می تواند باعث بروز عفونت شود. برای عمل زیبایی واژن بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان را انتخاب کنید.

کلینیک تخصصی دکتر لیلا مقاره عابد با استفاده از روش های جدید عمل زیبایی واژن می تواند عدم تقارن و ناهنجاری های لابیای واژن را رفع کند. در صورتی که قصد انجام عمل لابیاپلاستی و زیبایی واژن را دارید می توانید از خدمات این کلینیک استفاده نمایید.

نوشتن دیدگاه