سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی مرجانی

رنگ موی مرجانی یکی از رنگ های روشن با تناژ گرم است که ظاهری متفاوت را برای شما رقم می‌ زند. تناژهای اصلی این رنگ شامل مسی و صورتی هستند و برای پوست های روشن یک رنگ موی بسیار ایده آل به شمار می آیند. به دلیل اینکه رنگ موی مرجانی نیاز به تناژ رنگ زرد و نارنجی دارد باید موهای شما تا شماره ۷ تا ۹ پایه باز کنند. بنابراین نیازی نیست که موهای خود را با دکلره های بالا همچون ۹ و ۱۰ روشن کنید. البته شما می توانید ترکیب رنگ موی مرجانی را بدون دکلره نیز بر روی موهای خود قرار بدهید. در صورتی که موی شما اصلا تا به حال رنگ نشده باشد یا اینکه رنگ موی شما دارای تناژ قهوه ای، طلایی، فندقی یا مسی باشند می توانید بدون دکلره نیز رنگ موی مرجانی را امتحان کنید.
ما در این مقاله در مورد ترکیب رنگ موی مرجانی و انواع فرمول های ترکیب این رنگ مو صحبت کرده ایم تا اگر انتخاب شما یک رنگ موی متفاوت و جذاب است بتوانید با کمک این مقاله یک ظاهر متفاوت برای خود رقم بزنید.

در مورد ترکیب رنگ مو مرجانی بیشتر بدانیم

همانطور که گفتیم انواع مختلف رنگ موی مرجانی با دکلره و بدون دکلره می توانند یک ظاهر بسیار ایده آل را برای شما رقم بزنند. در صورتی که رنگ پوست شما روشن و سفید است می توانید از رنگ موی مرجانی با دکلره استفاده کنید.

در مورد ترکیب رنگ مو مرجانی بیشتر بدانیم

همانطور که قبلا گفتیم باید موهای شما تا شماره ۷ یا ۹ پایه باز کنند. اما در صورتی که پوست صورت شما حالت گندمگون دارد و سفید و روشن بیش از حد نیست، بهتر است که از تناژ رنگ موی مرجانی بدون دکلره استفاده کنید. این رنگ مو حالت براق و جذابی را به موهای شما می دهد و می توانید در فصل های سرد سال نیز از زیبایی این رنگ مو بهره‌ مند شوید. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم به آمبره و هایلایت رنگ موی مرجانی بگیرید بدون توجه به رنگ پوست صورت خود می توانید این کار را انجام بدهید. زیرا در آمبره و هایلایت اغلب ریشه موها بدون تغییر باقی خواهد ماند و رنگ اعمال شده هیچ تاثیری بر روی رنگ چهره شما نخواهد داشت. علاوه بر آن هایلایت و آمبره باعث می شود تا در صورت انتخاب رنگ روشن ریشه موهای شما در تماس با دکلره نباشند و هیچ گونه آسیبی نبیند. انواع مختلف فرمول های ترکیب رنگ مو مرجانی شامل ترکیب رنگ مو مرجانی با تناژ صورتی با تناژ یاسی و پوست پیازی، با تناژ صحرایی، با تناژ مسی شکلاتی و با تناژ رزگلد وجود دارند که شما می توانید با استفاده از دکلره از آن ها استفاده کنید. ما نی نی مارکت در ادامه مقاله در مورد فرمول این رنگ موها بیشتر توضیح داده است.

در مورد ترکیب رنگ مو مرجانی بیشتر بدانیم

فرمول های ترکیب رنگ موی مرجانی

قبل از اینکه فرمول های ترکیب رنگ موی مرجانی را برای شما ذکر کنیم، حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که در صورت عدم داشتن تجربه کافی در زمینه دکلره زدن به هیچ عنوان خودتان در منزل اقدام به این کار نکنید. زیرا دکلره باعث سوختن موهای شما می ‌شود و ممکن است مجبور به کوتاه کردن موی خود شوید. بنابراین برای انجام رنگ موی تخصصی با دکلره حتما به سالن آرایشی مراجعه کنید.

فرمول رنگ مرجانی صورتی با تناژ پوست پیازی

برای این بخش باید موهای خود را تا پایه ۸ دکلره باز کنید و سپس یک هشتم تیوپ از رنگ صحرایی، سه چهارم تیوپ از رنگ هایلایت پوست پیازی، یک هشتم تیوپ از هایلایت یاسی و یک بند انگشت از واریاسیون بنفش را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و موهای خود را با آن رنگ کنید. این رنگ توناژ پوست پیازی به موهای شما خواهد داد.

فرمول رنگ مرجانی با تناژ صورتی روشن

برای این رنگ باید ۴۰ میلی لیتر از رنگ قرمز ماگما را با ۴۰ میلی لیتر از رنگ بلوند سوئدی و یک بند انگشت واریاسیون بنفش مخلوط کرده و سپس ۲۰ میلی لیتر از رنگ موی مسی پایه ۶ را نیز با اکسیدان ۶ درصد به آن اضافه کنید و بعد از آن که موهای خود را با پایه ۸ دکلره باز کردید این رنگ را بر روی موهای خود قرار بدهید.

فرمول های ترکیب رنگ موی مرجانی

فرمول رنگ مرجانی با تناژ صحرایی

برای این رنگ نیز موهای شما باید تا پایه ۸ دکلره باز شوند. سپس نصف تیوپ از رنگ مسی پایه ۷ و یک چهارم تیوپ از رنگ طلایی پایه ۸ و یک چهارم تویوپ از رنگ طبیعی پایه ۸ را با یک بند انگشت واریاسیون مسی و اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و در نهایت موهای خود را با آن رنگ کنید.
دقت داشته باشید که برای تمام این رنگ موها باید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه زمان صرف کنید و زمانی که رنگ موی شما به حالت دلخواه رسید آن را بشویید. برخی از موها حالت رنگ پذیری سریع تر و برخی دیگر رنگ پذیری دیر تری دارند. بنابراین تنها یک فرد باتجربه و آرایشگر ماهر می ‌تواند بهترین زمان برای شستن موها را تشخیص دهد.

نوشتن دیدگاه