سبد خرید شما خالی می باشد.
معرفی بهترین انواع رنگ موی فانتزی

از آنجایی که اکثر خانم ها به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهند بنابراین به رنگ موهای خود نیز اهمیت می دهند. رنگ مو در زیبایی ظاهر و شیک بودن افراد نقش مهم و چشمگیری دارد. استفاده از رنگ موهای طبیعی بیشتر برای رفع موهای سفید و یک دست شدن رنگ موها استفاده می شود. البته نا گفته نماند که جنبه زیبایی خود را نیز حفظ می کند. رنگ های فانتزی بیشتر برای جلوه زیبا و خاصی که دارند استفاده می شوند، این رنگ ها در طیف قرمز، نارنجی، سبز و رنگ های شاد است. رنگ های فانتزی به نسبت رنگ های اصلی قوی تر هستند و برای استفاده از رنگ های فانتزی بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید.
اگر می خواهید رنگ فانتزی کاملا روی موهای شما بنشیند و موهای شما رنگ واقعی و خالص رنگ فانتزی را بگیرد باید قبل از آن موهای خود را دکلره کنید، دکلره کردن موها حتما باید توسط افراد کاربلد و در آرایشگاه ها انجام شود، این کار بسیار برای موها حساس است و اگر ناشیانه این کار را انجام دهید احتمال دارد موهای شما بسوزد پس حتما مراقب این مرحله از رنگ کردن مو باشید و آن را به دست افراد کار بلد بسپارید. رنگ های فانتزی رنگ هایی هستند که دست کم هر خانمی یکبار به آن فکر کرده است و برایش جالب بوده است. در ادامه این مقاله به بررسی رنگ های فانتزی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

رنگ مو فانتزی با تناژهای مختلف رنگ بنفش
رنگ مو فانتزی با تناژهای مختلف رنگ بنفش

اگر شما فرد با اعتماد به نفس و جسور هستید می توانید از رنگ فانتزی بنفش برای رنگ موهای خود استفاده کنید. رنگ مو بنفش نشانه اعتماد به نفس و خلاقیت افراد است و علاوه بر این، رنگ مو بنفش باعث درخشش و جذابیت منحصر به فردی در شما می شود. این رنگ برای پوست های روشن بسیار هماهنگ و مناسب است و بیانگر شخصیت استوار در افراد است.

رنگ فانتزی زرد قناری

اگر شما علاقه مند به رنگ مو روشن و خاص هستید اما به رنگ مو بلوند علاقه ای ندارید، پیشنهاد ما برای شما رنگ مو فانتزی زرد قناری است. این رنگ مو شبیه به پرتوهای زرد خورشید است. رنگ زرد قناری بیانگر شادابی و نشاط در فرد است و غیرممکن است فردی با این رنگ مو وارد جمعی بشود و به او توجهی جلب نشود. رنگ زرد قناری برای موهای افرادی که رنگ چشم تیره ای دارند بسیار جذاب است.

رنگ مو فانتزی آبی

این رنگ مو بیشتر در فصل تابستان مورد استقبال خانم ها قرار می گیرد، ظاهری خنک و شیک را به شما می دهد. این رنگ مو یا تیره است یا یخی است. در رنگ آبی یخی، رنگ موها از ریشه مو تا نوک موها طیف آبی تیره به روشن را نشان می دهد. این رنگ برای موهای بلند زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد. بهتر است وقتی موهایتان را به رنگ آبی در آوردید از لباس های تیره رنگ استفاده کنید زیرا رنگ آبی و لباس های تیره بسیار باهم هماهنگ و مکمل یکدیگرند.

رنگ مو فانتزی شیک و جذاب

رنگ مو فانتزی شیک و جذاب

اگر شما بین رنگ های مختلف فانتزی به دنبال رنگی هستید که بسیار جذاب و شیک باشد، ابتدا باید برای انتخاب رنگ مورد نظرتان به این نکته توجه کنید که آیا این رنگ به رنگ پوست شما می آید یا با آن هماهنگی ندارد؟ آیا انتخاب این رنگ برای مهمانی یا جمع های دوستانه و خانوادگی شما با توجه به لباس هایی که می پوشید مناسب است یا نه؟ اگر در انتخاب رنگ مو به جواب این سوالات پاسخ صحیح و صادقانه بدهید، قطعا رنگ مو انتخابی شما شیک ترین و جدابترین رنگ مو محسوب می شود چرا که هم به رنگ پوست شما می آید و هم به رنگ لباس هایی که به تن می کنید. در واقع تمام رنگ های فانتزی از جذابیت و شیک بودن خاصی برخوردارند. انتخاب صحیح این رنگ ها برای جذابیت ظاهری افراد نیز مهم است.

رنگ مو فانتزی قرمز

رنگ مو فانتزی قرمز در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این رنگ بیانگر قدرت در افراد است و برای موهای کوتاه و بلند زیبایی خاص خود را به ارمغان می آورد. رنگ مو قرمز مسی و شرابی از انواع این نوع رنگ محسوب می شوند.

رنگ مو فانتزی رنگین کمانی یا کالیدوسکوپ
رنگ مو فانتزی رنگین کمانی یا کالیدوسکوپ

رنگ مو کالیدوسکوپ از خاص ترین رنگ موهای فانتزی محسوب می شود. این رنگ از ترکیب رنگ های سبز، زرد، صورتی، آبی است و فوق مدرن است. البته باید هنگام رنگ کردن مو با این رنگ فانتزی به جایگاه هرکدام از رنگ ها دقت کرد زیرا تماس هرکدام از آن ها با نور جذابیت آن ها به رخ می کشد و علاوه بر آن باید رنگ هایی که به هم می آیند در کنار یکدیگر قرار بگیرند، اگر این نکات رعایت نشود رنگ موهای شما به بدترین شکل ممکن می رسند پس باید این کار را با دقت انجام دهید.
اکنون که اطلاعات کافی از رنگ های ترند شده فانتزی دریافت کردید بهتر است نکاتی راجع به نگهداری موهای خود پس از رنگ کردن بدانید تا رنگ های فانتزی دوام بیشتری روی موهای شما داشته باشد. رنگ های فانتزی ماندگاری کمتری نسبت به سایر رنگ ها دارند. اگر شما پس از گذاشتن رنگ فانتزی روی موهای خود احساس کردید که هرروز از میزان رنگ کم می شود، نگران نباشید زیرا این از طبیعت این نوع رنگ است؛ اما برای ماندگاری بیشتر این رنگ بر روی مو، خودتان می توانید موهای خود را با آب سرد بشویید.

رنگ مو فانتزی رنگین کمانی یا کالیدوسکوپ

شستن مو با آب داغ باعث می شود که کوتیکول های مو باز شوند و باز شدن کوتیکول های مو باعث از بین رفتن رنگ مو از مو می شود، علاوه بر این وقتی شما به موهای خود رنگ مو فانتزی زدید بهتر است کمتر موهای خود را بشویید و هنگام شستن موها از شامپوهای سولفات دار استفاده نکنید، سولفات داخل شامپو باعث ازبین رفتن سریع رنگ مو و خشکی موها می شود پس بهتر است برای نگهداری بهتر از رنگ مو فانتزی این نکات را به خوبی رعایت کنید

تهیه رنگ های فانتزی مو باید از منابع و فروشگاه های معتبر انجام شود. همانطور که گفتیم این رنگ ها حساس و قوی هستند و اگر استاندارد نباشند به موها ضرر جدی می رسانند بنابراین فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت را به شما پیشنهاد می کنیم، این فروشگاه انواع رنگ های فانتزی با بهترین برندها و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خوش سلیقه خود قرار می دهد.

نوشتن دیدگاه