سبد خرید شما خالی می باشد.
فرمول ترکیب رنگ موی رزگلد

حتما شما هم تا به حال جواهرات رزگلد را دیده اید و محو زیبایی و درخشش آن ها شده اید. رنگ رزگلد یکی از رنگ های بسیار پرطرفدار در صنعت جواهرات و زیورآلات است. این رنگ نه تنها در این صنعت طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، بلکه به صنعت آرایشگری نیز راه پیدا کرده و به عنوان یک رنگ موی بسیار جذاب و پرطرفدار محبوب شده است. همانطور که می دانید رنگ رزگلد در جواهرات ترکیبی از رنگ مس، نقره و طلا است. در رنگ مو نیز ترکیبی از قرمز، صورتی و سایه های طلایی و بلوند رنگ رزگلد را میسازد. فرمول ترکیب رنگ موی رزگلد بسته به برند رنگ ممکن است تفاوت های کوچکی با یکدیگر داشته باشد.
اما در کل اگر بخواهیم به فرمول ترکیب این رنگ مو اشاره کنیم باید بگوییم که در درجه اول باید موهای شما به پایه ۸ یا ۹ برسند، و سپس مقدار مشخصی از صورتی شماره ۸ و طلایی شماره ۸ با یکدیگر ترکیب شده و در نهایت یک واریاسیون مناسب صورتی، بنفش، مسی یا صدفی نیز با توجه به تناژ مورد نظر انتخاب شود. در نهایت این فرمول موهای شما را به رنگ رزگلد در خواهد آورد. برای اینکه در مورد تناژ های مختلف رنگ رزگلد اطلاعات به دست بیاورید و بدانید که چه نوع رنگی مناسب برای صورت شما است بهتر است ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

رنگ موی رزگلد چیست؟

رنگ موی رزگلد چیست؟

همانطور که گفتیم رنگ موی رز گلد ترکیبی از رنگ های صورتی، قرمز و طلایی و بلوند است که در نهایت یک رنگ بسیار جذاب و شفاف را در اختیار شما قرار می ‌دهد. براقیت این رنگ در کنار رنگ بسیار جذاب آن باعث شده است تا دختران جوان با پوست های روشن بیشتر تمایل به استفاده از این رنگ را داشته باشند. البته ناگفته نماند که تمام طیف های رنگی از جمله طیف های رنگ گرم و سرد و افراد سبزه و سفید می توانند از رنگ رزگلد استفاده کنند. زیرا این رنگ در تناژ های مختلف تیره و روشن و حتی در نوع بدون دکلره نیز قابل استفاده خواهد بود. ما در ادامه در مورد رنگ موی رزگلد روشن، تیره، هایلایت و آمبره رزگلد بیشتر توضیح داده ایم. این رنگ می تواند یک انتخاب کاملا متفاوت برای شما باشد و چهره‌ ای متفاوت را برای شما رقم بزند.

رنگ موی رزگلد روشن

رزگلد هلویی، رزگلد پاستلی و انواع هایلایت های رز گلد در دسته رنگ موی رزگلد روشن قرار می گیرند. یکی از رنگ های روشن رزگلد رنگ موی رزگلد هلویی است. این رنگ ترکیبی از رنگ های صورتی، مسی و نقره‌ ای بوده و باعث می شود تا در نگاه اول رنگ صورتی و رنگ نارنجی به یک اندازه جلب توجه کنند. رنگ موی رزگلد اصلی نیز به صورت تناژ صورتی روشن نمایش داده میشود و سایه های روشن متالیک در آن به چشم می ‌خورد. درخشش این رنگ نیز بسیار چشم نواز است و حالتی بین نقره ای و مسی و صورتی دارد.

رنگ موی رزگلد روشن

رنگ موی رزگلد تیره

رنگ های تیره که در دسته رنگ موی رزگلد قرار می گیرند با نام های مختلفی از جمله رزگلد قهوه ای، رزگلد شکلاتی و یا روز گلد بنفش و بادمجانی شناخته می شوند. که هر کدام از آن ها جذابیت خاص خود را دارد. اگر پوست شما زیاد از حد روشن نیست و بیشتر رنگ آن به سمت سبزه و تیره میرود بهتر است که رنگ موی رزگلد تیره را انتخاب کنید. یکی از بهترین رنگ های تیره که بسیار برای این چهره ها مناسب است رنگ رزگلد تیره با تناژ بنفش و بادمجانی است. رنگ موی رزگلد قهوه ای نیز یکی دیگر از رنگ موهای رزگلد تیره است که می‌ تواند به صورت شکلاتی یا کاراملی باشد.
اگر موهای خود را به رنگ رزگلد شکلاتی یا رزگلد کاراملی در بیاورید در نگاه اول شاهد یک رنگ قهوه ای شکلاتی خواهید بود که سایه هایی به رنگ قرمز متالیک نیز در آن وجود دارد. این رنگ بسیار جذاب است و برای فصل های سرد و فصل پاییز بسیار عالی خواهد بود. همانطور که گفتیم افرادی که بیشتر پوست سبزه دارند می توانند از آن استفاده کنند.

آمبره رزگلد

آمبره رزگلد و هایلایت رزگلد جزو تکنیک های رنگ آمیزی برای کسانی هستند که تمایل ندارند ریشه موی آن ها رنگ شود.

رنگ موی رزگلد تیره

شما می توانید هایلایت و آمبره را بدون توجه به رنگ پوستتان انتخاب کنید، زیرا ریشه موی شما با همان رنگ اصلی باقی می ماند یا اینکه یک رنگ نزدیک به رنگ پوست صورتتان به عنوان رنگ پایه بر روی موی شما اعمال می شود. اگر شما دوست دارید که رنگ های مختلف را امتحان کنید اما تمایل ندارید که موهای خود را به صورت کامل رنگ کنید، می توانید از هایلایت مو استفاده کنید. این هایلایت می ‌تواند هم روی موهای تیره و هم بر روی موهای روشن اعمال شود.
اگر موی سر شما به صورت طبیعی دارای حالت بلوند است این انتخاب می تواند بهترین و فوق العاده ترین انتخاب رنگ مو برای شما باشد.

هایلایت رزگلد

استفاده از هایلایت بر روی موهای تیره نیز امکان پذیر است و شما میتوانید تنها چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و هایلایت رزگلد را بر روی آنها بزنید. البته برای اینکه موهای یک دست و زیبا و جذاب داشته باشید بهتر است که هایلایت کردن را به افراد متخصص بسپارید زیرا در صورتی که موهای خود را نامنظم و بدون اصول هایلایت کنید ممکن است که جلوه موهای شما زشت شود.

هایلایت رزگلد
رنگ موی زرگلد برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دارای پوست سفید و خیلی روشن هستند می توانند از رنگ موی رزگلد روشن استفاده کنند. این رنگ مو براقیت خاصی دارد و بسیار روشن است. برای اینکه موهای خود را به رنگ موی رزگلد روشن در بیاورید باید موهای شما به صورت کامل پایه باز کنند. بنابراین بهترین روش برای رنگ آمیزی موها مراجعه به یک سالن آرایشی معتبر است. در غیر این صورت امکان دارد که موهای شما در اثر استفاده ناشیانه از دکلره آسیب ببیند و یا دچار سوختگی شوند. اگر شما تا به حال استفاده از دکلره را به تنهایی تجربه نکرده اید یا در این زمینه تخصص ندارید به شما توصیه می کنیم که تحت هیچ شرایطی خودتان در منزل این رنگ را بر روی موهای خود نگذارید.

فرمول رنگ موی رزگلد بدون دکلره

حتما می دانید که بدون استفاده از دکلره دست یافتن به موهای روشن غیر ممکن است. بنابراین اگر قصد استفاده از دکلره را ندارید نباید انتظار موهای روشن نیز داشته باشید. اما بدون دکلره می توانید از رنگ رزگلد استفاده کنید و شاهد سایه های صورتی و قرمز بسیار درخشانی بر روی موهای خود باشید. رنگ موی رزگلد وقتی که بدون دکلره بر روی موها اعمال می ‌شود تنها تناژ موی شما را به سمت سایه های صورتی و روشن تغییر خواهد داد. اگر قصد دارید که از رنگ بدون دکلره استفاده کنید بهتر است که صورتی ترین ترکیب را انتخاب کنید تا سایه های درخشان بر روی موی شما ایجاد شوند.

فرمول رنگ موی رزگلد بدون دکلره
رنگساژ رزگلد

در صورتی که شما بدون دکلره و یا با استفاده از دکلره هرکدام از تناژهای رزگلد را انتخاب کرده باشید؛ باید راه های مراقبت از آن را نیز بدانید تا رنگ موی شما حالت براقیت خود را از دست ندهد. استفاده از رنگساژ رزگلد و شامپوهای مخصوص رنگساژ برای شستشو و تثبیت این رنگ بسیار توصیه می ‌شوند. بنابراین به هیچ عنوان از شامپوهای سولفات دار استفاده نکنید و سعی کنید موهای خود را بدون حرارت سشوار و اتو مو خشک کنید تا جذابیت و براقیت این رنگ بر روی موهای شما باقی بماند.
اگر قصد دارید تغییری در چهره خود ایجاد کرده و خود را زیباتر کنید، می توانید بهترین رنگ مو را از ما نی نی مارکت تهیه نمایید.

نوشتن دیدگاه