سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو آمبره کاراملی

استفاده از رنگ موها امری بسیار متداول در بین بانوان است. هماهنگ کردن رنگ مو با استایل می تواند جذابیت بی نظیری را به ارمغان آورد و این همان چیزی است که یک خانم به آن احتیاج دارد. با پیشرفت صنعت مد در دنیا، به طور مستمر شاهد ظهور سبک های نوینی هستیم که نیاز به تنوع را در انسان اقناع می نماید. رنگ مو نیز از این قائده مستثنی نیست. به عنوان مثال رنگ موی کاراملی که امروزه طرفدارن زیادی دارد در سالیان قبل وجود نداشت. در این سال ها تکنیک های رنگ کردن مو نیز دچار تحولات جذابی شده است و ما در حال حاضر شاهد استقبال گسترده خانم ها از روش هایی مانند آمبره هستیم. آمبره کردن مو با استفاده از رنگ کاراملی، ترکیبی لوکس و لاکچری محسوب می شود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دوست دارید این رنگ را بر روی موهای خود امتحان کنید، این نوشتار را دنبال کنید.

آموزش ترکیب رنگ مو آمبره کاراملی لاکچری

همان طور که گفته شد رنگ موی آمبره کاراملی بسیار محبوب و پرطرفدار است. با توجه به اینکه برای آمبره کردن موها ابتدا باید بخش مورد نظر از مو را دکلره کرد، بهتر است این کار تحت نظر افراد حرفه ای انجام شود اما در صورتیکه موانعی برای این کار وجود داشته باشد می توان با کمی مطالعه در این زمینه و کمی سعی و تلاش به نتایج مطلوبی دست یافت. در این مقاله ما با ارائه یک راهنمای گام به گام به شما کمک می کنیم تا با موفقیت این پروسه را طی نمایید.

گام اول: در مرحله اول باید موهای خود را به خوبی شانه زده و به بخش های کوچکی دسته بندی کنید و با کش های کوچک ببندید. این کار باعث می شود تا گام های بعدی را راحت تر طی کنید.

آموزش ترکیب رنگ مو آمبره کاراملی لاکچری

گام دوم: در این مرحله باید از پودر دکلره و اکسیدان با شماره مناسب استفاده کنید و موها را تا حد مورد نظر خود به مایع حاصل آغشته کنید. در این مرحله دقت کنید که تمام موها با مایع دکلره پوشانده شود. چرا که در غیر این صورت بعضی از قسمت ها به رنگ طبیعی مو باقی خواهند ماند و بی رنگ نمی شوند. این مسئله نتیجه کار را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. سوالی که ممکن است در این مرحله  پیش بیاید این است که چه ارتفاعی از مو باید دکلره شود. این مسئله تقریبا دلخواه است اما بالاترین حدی که به این منظور انتخاب می شود، چانه است. یعنی می توان فقط بخش های پایینی مو را دکلره کرد اما بی رنگ کردن موهای بالاتر از چانه توصیه نمی شود.

گام سوم: بعد از بی رنگ شدن مو و شستن ماده دکلره باید زمان کافی برای خشک شدن مو در نظر گرفته شود. رنگ کردن موها وقتی نم دارد می تواند به آنها آسیب بزند و کیفیت رنگ نهایی را تحت تاثیر قرار دهد. دو ساعت می تواند زمان ایده آلی برای این مسئله باشد. بعد از اطمینان از خشک شدن مو می توان گام های بعد را پیگیری نمود.

انتخاب رنگ مو مناسب بر اساس تن رنگی پوست

باید رنگ کاراملی دلخواه خود را با توجه به تن رنگ پوست خود آماده کنید. چرا که کاراملی هم شامل رنگ هایی با تن گرم است و هم رنگ های سرد. اینکه کدام رنگ برای فرد مناسب است باید به دقت انتخاب شود. بانوانی که رنگ رگ های روی مچ دست آنها آبی است، دارای پوستی با تن رنگی سرد هستند و باید از رنگ های کاراملی سرد استفاده نمایند. افرادی که رگ های سبز رنگ دارند باید از رنگ هایی با تن گرم استفاده کنند. رگ های مچ دست بعضی از افراد نیز به بنفش متمایل است که به معنی خنثی بودن رنگ پوست است. این گروه در انتخاب رنگ موی کاراملی آزاد هستند و می توانند هم از رنگ های تن گرم و هم از رنگ های با تن سرد استفاده کنند. برای ترکیب کردن رنگ موی کاراملی می توانید بلوند بژ شماره 7 را با خاکستری پلاتینه مخلوط کرده و کمی واریاسیون دودی، نقره ای و سه صفر به آن اضافه کنید. اکسیدان مناسب برای این ترکیب نوع 6 درصد است. البته ترکیب های دیگری نیز برای این امر می توان در نظر گرفت که این مسئله کاملا سلیقه ای است.

انتخاب رنگ مو مناسب بر اساس تن رنگی پوست

شاید در مورد نوع دیگری از آمبره که در آن بخش بالایی موها روشن می شود نیز چیزهایی شنیده باشید. باید بگوییم که اصل آمبره به معنای روشن کردن پایین موها است. اما اگر شما نیز به روشن شدن بالای موها بیشتر علاقه دارید، بهتر است با رفتن به یک سالن زیبایی معتبر این کار را انجام دهید. چرا که دکلره کردن بالای موها بسیار حساس تر است و اشتباه کوچک در این رابطه می تواند آسیب های جبران ناپذیری را برای پوست کف سر و یا صورت ایجاد کند. برای مطالعه آموزش های بیشتر در زمینه رنگ مو به بلاگ مانی نی سر بزنید.

 

نوشتن دیدگاه