سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

رنگ موی شنی و زیتونی از رنگ های پر طرفدار هستند که محدودیت سنی نیز برای استفاده از آنها در نظر گرفته نمی شود. مشکلی که در بکارگیری این تناژ رنگی وجود دارد این است که برای به دست آمدن یک رنگ موی جذاب و درخشان زیتونی و یا شنی باید موها دکلره شوند تا با حذف پایه رنگی مو، رنگ دلخواه مورد نظر به دست آید. با توجه به اینکه دکلره کردن می تواند به موها علی الخصوص موهای حساس آسیب بزند، بسیاری از بانوان خود را از داشتن موهایی با رنگ شنی زیبا و یا زیتونی جذاب و یا رنگ ترندی مثل شنی زیتونی محروم می کنند. اما نکته جالب این است که می توان با استفاده از ترفندهای خاصی موهای زیتونی و شنی داشت بدون اینکه نیازی به دکلره کردن وجود داشته باشد. برای آشنایی با این ترکیب رنگ با مانی نی همراه باشید.

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

4 مدل ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

همان طور که در بالا توضیح داده شد، می توان با کمی دقت و تجربه موهای شنی و زیتونی بی نظیری را ایجاد کرد بدون اینکه نیازی به تحمل ریسک دکلره کردن موها وجود داشته باشد. در ادامه روش های مختلفی برای این کار معرفی خواهد شد تا علاقه مندان بتوانند با توجه به موقعیت اختصاصی خود بهترین متد را برای تغییر رنگ موهای خویش انتخاب نمایند.
افرادی که موهای آنها رنگ طبیعی خود را دارد و پیش از این رنگ نشده است در صورتیکه پایه رنگی موهایشان در حدود 6 باشد می توانند با استفاده از ترکیب رنگ زیتونی شماره 8، هایلایت شنی، واریاسیون آبی رنگ، واریاسیون بنفش، واریاسیون سبز و اکسیدان 9 درصد به مقدار لازم به رنگ جذابی دست یابند که در تغییر چهره آنان نقش مثبت ایفا کند. دقت کنید که مقدار رنگ زیتونی و هایلایت شنی باید با هم مسای باشد. به طور متوسط رنگ های مورد نیاز و مقدار آنها برای این ترکیب عبارت است از:
زیتونی شماره 8 به مقدار یک دوم تیوپ
هایلایت شنی به میزان یک دوم تیوپ
واریاسیون آبی به مقدار 4 سانت یا 2 بند انگشت
واریاسیون بنفش به میزان 2 سانت یا یک بند انگشت
واریاسیون سبز به اندازه 4 سانت یا 2 بند انگشت
اکسیدان 9 درصد به مقدار کافی
بانوانی که موهای تیره تری دارند می توانند از ترکیب رنگ موی طلایی با شماره 8، دودی با شماره 9 و زیتونی با شماره 8 استفاده نمایند. مقدار رنگ ها وابسته به کوتاهی و بلندی موهای فرد مصرف کننده دارد اما به طور کلی می توان گفت:
- طلایی شماره 8 به اندازه یک دوم تیوپ
- دودی شماره 9 به مقدار دو سوم تیوپ
- زیتونی شماره 8 به میزان یک سوم تیوپ
- اکسیدان 6 درصد به مقدار لازم

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره

ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی بدون دکلره با سه صفر

در روش سوم ابتدا رنگ موی سه صفر برای یک رنگ شدن رنگ موها بر روی آن قرار داده می شود. بعد از شستن و خشک کردن موها می توان با ترکیب رنگ زیتونی با واریاسیون سبزو نقره ای و آغشته کردن موها با آن، یک زیتونی بی نظیر ایجاد کرد. بکارگیری اکسیدان شماره 2 نتیجه را بهبود خواهد داد.
اگر بانویی تمایل به استفاده از رنگ های بسیار روشن زیتونی و شنی داشته باشد باید بگوییم که در این حالت ناچارا باید به سراغ دکلره و بی رنگ کردن موها رفت تا رنگ دلخواه اصلی به دست آید. چرا که نمی توان تاثیر پایه رنگی مو را در نظر نگرفت و قطعا این تفاوت در رنگ پایه موهای هر فرد، منجر به ایجاد رنگ های متفاوتی در پایان پروسه خواهد شد. مگر اینکه ابتدا تا حد ممکن رنگ موی اصلی را از بین برده و پاک کرد تا سبب ایجاد تداخل در رنگ مورد نظر نگردد.

متخصصین فعال در سالن های زیبایی با توجه به دانش خود و تشخیص هماهنگی رنگ منتخب مشتری با رنگ پوست، فرم چهره و حتی بلندی و کوتاهی موها، از استفاده از رنگ موهای نامناسب که برای فرد مناسب نیست جلوگیری می کنند و با پیشنهاد دادن رنگ های جایگزین سبب رضایت مندی مشتری می شوند. به عنوان مثال فرض کنید که فردی با پوست تیره و چشم های مشکی قصد استفاده از رنگ های روشنی نظیر شنی و یا زیتونی شنی را داشته باشد. فرد متخصص بر اساس اطلاعات و تجربه خود می داند که این رنگ نه تنها نمی تواند باعث افزایش جذابیت چهره مشتری شود بلکه ممکن است عیوب چهره وی را بیش از پیش نمایان سازد. از این رو با قرار دادن معلومات خود در دسترس مشتری و پیشنهاد رنگ دیگری که هم با سلیقه مراجع تناسب دارد و هم تغییرات مثبت در چهره و شرایط وی ایجاد می کند، از اتلاف زمان و سرمایه مشتری جلوگیری می کند.
کلام آخر
در پایان باید بگوییم که رنگ کردن مو کار بسیارحرفه ای و تخصصی است که بهتر است توسط افراد خبره و کاردان انجام شود. از این رو بهتر است برای تغییر رنگ موها به سالن های آرایش و زیبایی معتبر و شناخته شده مراجعه شود. چرا که در این سالن ها از متریال مناسب برای هر فرد استفاده می شود و احتمال آسیب دیدن موها یا پوست سر و صورت به حداقل ممکن می رسد.

 

نوشتن دیدگاه