سبد خرید شما خالی می باشد.
انواع دستگاه خشک کن میوه در سایز ها و کاربرد های مختلف

گروه تولیدی بکردانه در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه خشک کن میوه در سایز‌ها و کاربرد‌های مختلف فعالیت دارد. اگر قصد خرید دستگاه میوه خشک کن برای مصارف خانگی یا صنعتی را دارید، دستگاه های خشک کن میوه بکردانه بهترین گزینه است.

دستگاه خشک کن میوه برای خشک کردن میوه های مختلف مانند سیب، پرتقال،کیوی و... استفاده و در سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. دستگاه خشک کن میوه که در صنعت استفاده می شود باید در اندازه بزرگ خریداری شود، این در حالی است که هنگامی که قصد دارید در خانه از این محصول برای خشک کردن میوه استفاده کنید، باید دستگاه خشک کن میوه را در اندازه های کوچک تهیه کنید.

انواع دستگاه خشک کن میوه در سایز ها و کاربرد های مختلف

انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه در ابعاد، اندازه ها و انواع متنوعی به صورت میوه خشک کن خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تولید و روانه بازار می شود، اما اگر بخواهیم این محصول را بر اساس سوخت مورد نیاز مورد بررسی قرار دهیم باید گفت این محصول از نظر سوخت مورد نیاز در دو دسته برقی و گازی تولید می شوند که در ادامه آن ها را شرح می دهیم:

  • دستگاه میوه خشک کن گازی: این محصول همانطور که از نامش پیداست، برای کار کردن از گاز استفاده می کند و نیازی به سوخت دیگر ندارد. با توجه به این که سوخت گاز نسبت به سایر سوخت‌ها قیمت پایین تر و مناسب تری دارد، استفاده از این محصول هزینه جانبی چندان زیادی در بر ندارد و قیمت کار با آن چندان بالا نیست. از انواع مختلف میوه خشک کن گازی در اکثر موارد برای موارد صنعتی استفاده می شود، زیرا این محصول با سرعت بالاتری می تواند میوه ها را خشک کند. به صورت کلی باید گفت افرادی که به دنبال خشک کردن میوه های زیادی هستند، بهتر است انواع مختلف گازی این محصول را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند، زیرا انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن گازی اندازه بزرگی دارند و به علاوه سوخت مورد نیاز برای آن‌ها ارزان قیمت تر است.
  • دستگاه میوه خشک کن برقی: این دستگاه با استفاده از نیروی برق کار می کند و در اکثر موارد برای موارد خانگی استفاده می شود. افرادی که نمی‌خواهند مقدار زیادی میوه را خشک کنند، می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند. در برخی از موارد از این محصول برای استفاده های روزمره استفاده می شود و می توان سبزی‌هایی مانند شوید را در این دستگاه خشک کرد و سپس مورد استفاده قرار داد. شما می توانید دستگاه میوه خشک کن صنعتی را از گروه تولیدی بکردانه با سایز مدنظر خود بخرید.

انواع دستگاه خشک کن میوه

کاربرد های مختلف دستگاه خشک کن میوه

برخی از افراد فکر می‌کنند که خرید دستگاه میوه خشک کن یک خرید اضافه است و می توانند با استفاده از فر به صورت کامل آب موجود در میوه ها را بگیرند و میوه ها را خشک کنند، اما در این مورد باید در نظر داشت که دستگاه خشک کن میوه، کیفیت میوه ها و رنگ آن‌ها را به صورت کامل حفظ می نماید، این در حالی است که در فر معمولا رنگ میوه تغییر پیدا می‌کند و کیفیت خوبی ندارد، به همین دلیل استفاده از دستگاه میوه خشک کن کاملا کاربردی است. با استفاده از دستگاه خشک کن میوه می توان انواع مختلف چیپس میوه را تولید کرد. تولید انواع مختلف میوه خشک حبه ای، میوه خشک شکری و.. از جمله دیگر کاربردهای دستگاه خشک کن میوه است.

کاربرد های مختلف دستگاه خشک کن میوه

جالب است بدانید دستگاه خشک کن میوه تنها برای خشک کردن میوه کاربرد ندارد و از آن برای صنایع مختلف مانند صنایع دارویی، صنایع شیمیایی، صنایع پزشکی و معدنی و... استفاده می شود. در صنایع دارویی و پزشکی از انواع مختلف دستگاه خشک کن میوه برای خشک کردن گیاهان دارویی استفاده می شود، برای مثال دانه به را می توان در دستگاه خشک کن میوه قرار داد تا در مدت زمان کوتاهی دانه ها به صورت کامل خشک شوند. حال که با کاربرد های مختلف دستگاه خشک کن میوه آشنا شدید، دستگاه با کاربرد موردنظر خود را از گروه تولیدی بکردانه بخرید. به سایت بکردانه مراجعه کنید و دستگاه میوه خشک کن آن را مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه