سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره

هر خانمی برای تغییر دادن شکل ظاهری چهره خود سعی می‌کند از رنگ های مختلف روی موهای خود استفاده کند که رنگ موی شنی صحرایی یکی از آنهاست. در سالهای اخیر میزان استفاده از انواع مختلف رنگ موی شنی صحرایی در تناژ های روشن و تیره افزایش چشمگیری پیدا کرده است و خانم ها با تناژ پوستی سرد از این محصول برای رنگ آمیزی موها استفاده می کنند. در این مقاله مانی نی قصد داریم به رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال رنگ کردن موهای خود هستید این مقاله را از دست ندهید.

رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره

آموزش ترکیب رنگ موی شنی صحرایی بدون دکلره + عکس

طبق مطالعات انجام شده و مشاهدات دکلره کردن می‌تواند تاثیر بدی روی موها داشته باشد و باعث موخوره و از بین رفتن چربی لازم برای موها شود به همین دلیل دکلره کردن برای رنگ کردن موها باید تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. یکی از مهمترین سوالاتی که در مورد رنگ موی شنی صحرایی برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا این رنگ مو می تواند بدون دکلره روی مو ها باز شود؟

در پاسخ به این سوال قصد داریم به سه روش زیر برای اجرای رنگ موی شنی صحرایی روی مو ها بپردازیم:

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ‌های روشن

در سال‌های اخیر استفاده از رنگ شنی صحرایی روشن افراد زیادی را به خود جذب کرده است و به خصوص جوانان از استفاده از این محصول استقبال چشمگیری داشته اند.

همانطور که می دانید برای استفاده از رنگ های روشن روی موها در ابتدا مو باید با دکلره به پایه ۸ و یا ۹ برسد، اما اگر قصد ندارید از دکلره برای رنگ کردن موها استفاده کنید، ساده ترین روشی که پیش روی شما قرار دارد این است که رنگ موی سه صفر و یا رنگ موی E20 را با اکسیدان شماره ۹ مخلوط کنید و ترکیب فوق را برای مدت زمان ۴۵ دقیقه تا یک ساعت روی موهای خود قرار دهید.

بعد از شستشو دادن موها ممکن است متوجه شوید که موهای شما کمی زرد و یا نارنجی شده اند. در این نورد جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد زیرا بعد از رنگ کردن موها رنگ نارنجی به صورت کامل از بین خواهد رفت.

بعد از انجام عملیات فوق می توانید بنابر میزان روشنی رنگ که مد نظر شماست رنگ شنی صحرایی شماره ۱۰، شماره ۹ و یا شماره ۸ را خریداری نمایید و آن را با واریاسون و اکسیدان شماره ۶ مخلوط نموده و روی موها قرار دهید. دقت داشته باشید که هرچه شماره رنگ مو بالاتر باشد، رنگ روشن تر است، برای مثال رنگ موی شماره ۱۰ از رنگ موی شماره ۹ روشن تر است.

بعد از گذشت ۲۰ دقزقه تا نیم ساعت از رنگ کردن موها، آن را با استفاده از آب و بدون شامپو به صورت کامل شستشو دهید و یک رنگ روشن و بی نقص روی موها داشته باشید.

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ‌های روشن

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ‌های تیره

همانطور که می دانید برای استفاده از رنگ های تیره روی مو اصلا به دکلره نیاز نیست و می توانید کار خود را روی موهای طبیعی خودتان آغاز نمایید و مشکلی در این باره نخواهید داشت.

برای درست کردن رنگ موی شنی صحرایی تیره روی موها می توانید رنگ موی شنی صحرایی را از برند هایی که این محصول را به صورت آماده دارند خریداری کنید و سپس آن را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط نموده و روی موهای طبیعی خود قرار دهید.

برای استفاده از این رنگ می توانید با توجه به سلیقه خودتان رنگ های مختلف تیره را روی موها اجرا کنید برای مثال اگر می خواهید موی شما خیلی تیره باشد، رنگ شماره چهار گزینه مناسبی برای استفاده است. اما اگر می خواهید رنگ موی شما روشن تر باشد، می توانید از رنگ شماره ۶ استفاده کنید.

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ‌های تیره

اجرای رنگ موی شنی صحرایی با رنگ‌های تیره و روشن

در این گونه موارد باید در ابتدا موهای خود را به صورت تیره رنگ کنید و از رنگ موی شنی صحرایی شماره ۴، ۵ و یا شش به همراه اکسیدان شماره ۶ استفاده کنید و موهای خود را به صورت کامل رنگ کنید. بعد از گذشت حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت می توانید موهای خود را شستشو دهید. بعد از گذشت از این مرحله بهتر است برای مدت زمان دو روز به موهای خود استراحت بدهید.‌

در نهایت مقداری از موها را از کلاه مخصوص دکلره بیرون بیاورید و آنها را با استفاده از رنگ موی E20 به پایه برسانید، در این مرحله می توانید از رنگ سه صفر نیز استفاده کنید.  در نهایت رنگ موی شنی صحرایی شماره ۹ و یا ۱۰ را با اکسیدان شماره ۶ مخلوط نموده و آن را روی موهای سفید قرار بدهید. با استفاده از این ترکیب قسمتی از موها تیره تر باقی می ماند و قسمتی از آن مانند هایلایت روشن می شود و زیبایی و جلوه ی خیره کننده به پوست شما می دهد.

نوشتن دیدگاه