سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو خاص بدون دکلره

انجام رنگ مو خاص بدون دکلره بر روی موها هم باعث زیباتر شدن مو و هم سالم ماندن مو ها می شود. برخی از بانوان فکر می کنند برای رنگ کردن موها لازم است که حتما از دکلره استفاده کنند. اما بدون استفاده از دکلره نیز می توان مو ها را روشن کرد و رنگ زیبایی را انجام داد. دکلره باعث خشک شدن مو ها و وارد شدن آسیب جدی به آن ها می شود. بنابراین توصیه ما این است که سالانه حداکثر یکبار از دکلره برای رنگ کردن مو ها استفاده کنید. در ادامه ترکیب هایی را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید رنگ مو خاص بدون دکلره را اجرا نمایید.

رنگ مو خاص بدون دکلره

نحوه روشن کردن مو برای اجرای رنگ مو خاص بدون دکلره

قبل از آن که به سراغ ترکیبات رنگ مو خاص بدون دکلره برویم، باید به نحوه روشن کردن مو ها بدون دکلره بپردازیم. البته ناگفته نماند که برخی از رنگ ها را می توان روی پایه اصلی مو انجام داد و نیازی به روشن کردن نیست. اما برخی دیگر از رنگ ها هستند که باید مقداری مو روشن تر شود تا بتوانند به زیبایی روی مو بنشینند. برای روشن کردن مو ها باید از رنگ روشن استفاده کنید. برخی می گویند که باید از شماره صفر استفاده کنید.

اما استفاده از این شماره در وهله اول باعث آسیب رسیدن به مو ها می شود و با دکلره هیچ فرقی ندارد. شما باید ابتدا از رنگ های تیره تر همانند شماره های 5 و 6 برای روشن کردن مو ها شروع کنید. تا مو ها درجه به درجه روشن تر شوند. سپس از رنگ مو های با شماره های کمتر در مراحل بعدی استفاده کنید. روشن کردن مو ها بدون دکلره به زمان بسیار زیادی احتیاج دارد. اما خب ارزش سلامتی مو ها را خواهد داشت. برای انجام رنگ مو خاص بدون دکلره به رنگ عسلی نیز می توانید از این روش استفاده کنید.

رنگ مو خاص بدون دکلره

معرفی انواع رنگ مو خاص بدون دکلره برای رنگ مو های محبوب

برای انجام دادن رنگ مو خاص بدون دکلره نیازی به دکلره کردن مو های خود ندارید. بسیاری از رنگ هایی که بسیار مورد توجه خانم ها هستند را می توان بدون دکلره نیز اجرا کرد. رنگ هایی مانند عسلی، شکلاتی، بژ و دودی و ... را می توان بدون انجام دکلره روی موها اجرا کرد. با دکلره نکردن، موها سلامتی خود را حفظ کرده و رنگ مو جلوه بسیار زیبا تری خواهد داشت. در ادامه می خواهیم به ترکیب انواع رنگ مو خاص بدون دکلره بپردازیم تا شما نیز بتوانید در منزل از این ترکیبات استفاده کنید.

معرفی انواع رنگ مو خاص بدون دکلره برای رنگ مو های محبوب

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ مو دودی شکلاتی

دودی- شکلاتی یک رنگ مو خاص بدون دکلره می باشد که بسیاری از خانم های جوان برای تنوع بخشیدن به رنگ موهای خود از آن استفاده می کنند. ترکیبات زیر برای این رنگ مو لازم است.

  • رنگ دودی: شماره 6.1
  • رنگ کاکائوئی: 7.07
  • اکسیدان: 9 درصد

از اکسیدان 9 درصد به میزان یک و نیم برابر بیشتر از مقدار رنگ ها بزارید. اگر می خواهید رنگ دودی غالب باشد مقداری آن را بیشتر بریزید. اگر هم رنگ شکلاتی را ترجیح می دهید آن را بیشتر بریزید. مقدار رنگ بستگی به حجم مو ها دارد.

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ مو دودی شکلاتی

رنگ مو خاص بدون دکلره- رنگ فندقی

رنگ فندقی یک رنگ مو خاص بدون دکلره می باشد که جلوه بسیار زیبایی به مو ها می بخشد. ترکیبات این رنگ به صورت زیر می باشند.

  • رنگ شکلاتی شماره 6.65
  • رنگ فندقی 6.42
  • اکسیدان: 9 درصد

بهتر است در این ترکیبات رنگ فندقی بیشتر از رنگ شکلاتی باشد. اکسیدان را یک و نیم برابر بیشتر از رنگ مو ها داخل ترکیب بریزید. بگذارید رنگ 35 الی 45 دقیقه بر روی موها بماند.

رنگ مو خاص بدون دکلره- رنگ فندقی

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ زیتونی

برای اجرای رنگ مو خاص بدون دکلره می توان از رنگ زیبای زیتونی استفاده کرد. در ترکیبات این رنگ حتما باید از واریاسیون استفاده کنید. زیرا در غیر این صورت رنگ مو اصلا زیبا نمی شود و ممکن است رنگ دیگری از آب در بیاید. پس حتما ترکیبات زیر را با دقت وارد مخلوط رنگ کنید.

  • رنگ های زیتونی 10،90،01،5
  • اکسیدان: 9 درصد. یک و نیم برابر رنگ
  • واریاسیون سبز: یک بند انگشت
  • واریاسیون نقره ای: یک بند انگشت

انواع شماره های رنگ زیتونی را به صورت کاملا مساوری در مخلوط با هم ترکیب کنید. سعی کنید رنگ مدت زمان بیشتری در حدود 45 دقیقه روی موها بماند. در حین رنگ گرفتن مو ها مرتب آن ها را چک کنید تا مطمئن شوید مو ها رنگ می گیرند.

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ زیتونی

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ عسلی

رنگ عسلی جذاب ترین و پرطرفدار ترین رنگ مو خاص بدون دکلره است. این رنگ مو در سالن های آرایشی به وفور برای مشتریان انجام می شود. شما نیز در خانه می توانید این رنگ مو را انجام دهید.

  • ابتدا از واریاسیون 000 و اکسیدان 12 درصد برای روشن کردن مو ها استفاده کنید. این دو را با هم مخلوط کرده و تا زمانی که مو ها روشن نشده اند آن را نشویید. بعد از آن که مو ها به صورت یکسان چند درجه روشن تر شدند می توانید رنگ اصلی را بر روی موهای خود بزنید. سعی کنید مخلوط را به صورت یکسان بر روی تمام موها پخش کنید. زیرا اگر یک قسمت روشن باشد و قسمت دیگر تیره، رنگ مو ناهماهنگ خواهد شد.
  • واریاسیون طلایی
  • رنگ دودی 9.9
  • اکسیدان: 9 درصد
  • رنگ شماره 9

این مواد را با هم ترکیب کرده و تا زمانی که مو ها رنگ می گیرند آن را نشویید. اگر مو ها را زیاد روشن کرده باشید، مو ها زود رنگ می گیرند. اما اگر مو ها تیره باشند دیرتر رنگ می گیرند. مرتبا مو ها را چک کنید تا از رنگ گرفتن آن ها مطمئن شوید.

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ عسلی

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ شرابی (ماهاگونی)

جالب است بدانید رنگ موی شرابی نیز جز رنگ مو خاص بدون دکلره قرار می گیرد. زیرا می توانید بدون دکلره کردن موها از این رنگ زیبا استفاده کنید.

  • رنگ مو شرابی بنفش V2
  • رنگ شرابی 3.6
  • اکسیدان: 9 درصد

رنگ مو خاص بدون دکلره - رنگ شرابی (ماهاگونی)

اکسیدان را یک و نیم برابر رنگ مو استفاده کنید. این ترکیب برای رنگ مو یکسان به کار می رود. برای هایلایت کردن باید از ترکیبات دیگری نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید انواع رنگ مو با ما در مانی نی تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه