سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

همانطور که می دانید رنگ موهای ترکیبی جزء پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع رنگ موهای حال حاضر در بازار هستند. این دسته از رنگ موها برای این که روی مو به بهترین شکل ممکن دیده شوند به پایه روشن احتیاج دارند. پایه روشن رنگ مو می تواند موهای شما را به همراه رنگ مو ترکیبی بسیار جذاب نشان دهد، اما رنگ مو ترکیبی بدون دکلره انتخاب سالم تری است. این رنگ مو موها را بدون آسیب به رنگ دلخواه شما درمی آورد. همچنین خبری از سوختن موها یا ریزش آن ها بعد از دکلره نیست. در این مطلب با مانی نی همراه باشید که به تمامی اطلاعات پیرامون قیمت رنگ موی ترکیبی بدون دکلره بپردازیم.

قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

رنگ مو ترکیبی بدون دکلره با فرمول

همان طور که اشاره کردیم رنگ موی ترکیبی بدون دکلره گزینه ای عالی و سالم برای موهایی است. در صورتی که در گذشته دچار آسیب با دکلره شده اید یا به صورت کلی علاقه ای به استفاده از مواد دکلره ندارد، رنگ موهای ترکیبی بدون دکلره بهترین گزینه برای شما است. این محصول موهای شما را تا چندین درجه روشن می کند و جذابیت بسیار خاصی را به موهای شما می بخشد.

این رنگ موها ترکیبات پیشرفته ای را با خود به همراه دارند و فرمولی که در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد فرمول کاملا تست شده ای است. از این رو به هیچ عنوان استفاده از این رنگ موها جای نگرانی ندارد و شما می توانید هر زمان که مد نظرتان است اقدام به استفاده از رنگ موهای ترکیبی بدون دکلره کنید.

شایان ذکر است که گاهی اوقات برخی از افراد می خواهند که درجه روشن تری از رنگ موهای ترکیبی بدون دکلره داشته باشند، از این رو توصیه می کنیم که از رنگ مو سه صفر استفاده کنند. این رنگ انتخاب خوبی است، اما باید در نظر داشته باشید که رنگ موی سه صفر آن قدر که مواد دکلره موها را روشن می کنند، روشن نخواهد کرد. در برخی موارد نیز این روش تنها به نارنجی با قرمز شدن موهای شما منجر می شود.

اگر رنگ مویی روی موهایتان دارید که می خواهید آن ها را پاک کنید و سپس از رنگ موی ترکیبی استفاده کنید، تا حدود می توان گفت که رنگ سه صفر کارساز است، اما باز هم باید با افراد با تجربه در این زمینه بحث و گفت و گو کنید.

رنگ مو ترکیبی بدون دکلره با فرمول

عوامل موثر بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

عوامل بسیاری در این بین وجود دارند که می توانند تاثیرات مستقیم روی رنگ موی ترکیبی بدون دکلره شما داشته باشند. در این قسمت به معرفی این موارد می پردازیم که شما نیز بتوانید به هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید.

  • طبیعی بودن رنگ موهای ترکیب شده

اگر رنگ موی ترکیبی شده از تعدادی از رنگ موهای طبیعی تولید شده باشد، نسبت به رنگ موهایی که صد در صد پایه شیمیایی دارند، قیمت گران تری خواهد داشت، زیرا به عنوان رنگ موی ارگانیک شناخته می شوند.

  • تولید داخل یا تولید خارج

در حوزه رنگ موهای ترکیبی، تولید داخل قیمت مناسب تری نسبت به تولیدات خارجی دارند. این موضوع نیز کاملا در بین دیگر لوازم آرایشی نیز مشهود می باشد.

  • ترکیبات رنگ مو

قطعاً رنگ مویی که قرار است بدون دکلره موهای شما را زیبا کند، باید دارای ترکیباتی باشد که موهای شما را بدون آسیب به درجه روشنی برساند. پس ترکیبات آن بسیار خاص هستند و از این رو قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهند.

با توجه به این سه مورد می توان به این نتیجه رسید که رنگ موی ترکیبی با توجه به شرایط تولید قیمت های متفاوتی را از آن خود می کند. اما از سویی دیگر ترکیبات رنگ موهای ترکیبی بدون دکلره آنقدر گران نیستند که افراد نتوانند اقدام به خرید آن ها کنند.

در اصل بالا بودن قیمت آن ها صرفا یک تفاوت کم با دیگر رنگ مو است. از طرفی این نکته را باید به خاطر داشت که شما به جای خرید چند محصول تنها یک رنگ مو خریده اید. شما می توانید به راحتی رنگ موی ترکیبی دلخواه خود را توسط فروشگاه اینترنتی مانی نی با قیمتی مناسب خریداری کرده و در خانه موهای خود را رنگ کنید.

عوامل موثر بر قیمت رنگ مو ترکیبی بدون دکلره

کلام آخر

همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره شد، با خرید رنگ موی ترکیبی بدون دکلره می توانید به راحتی موهای خود را به رنگ دلخواه درآورید و زیبایی بی نظیری را به آن ها هدیه کنید. همچنین می توانید از رنگ موی سه صفر به جای دکلره استفاده کرده و تا حدودی پایه موهای خود را روشن کنید. در این زمینه نیز بهتر است از افراد متخصص و با تجربه کمک بگیرید که مشکلی در نتیجه نهاید به وجود نیاید. فروشگاه اینترنتی مانی نی بهترین رنگ های ترکیبی بدون دکلره را برای رضایت شما عزیزان عرضه می کند.

نوشتن دیدگاه