سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش

رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش می تواند نتیجه بسیار جذاب و خیره کننده‌ای را به موهای شما ببخشد. این رنگ مو مناسب برای موی کوتاه و بلند است و به صورت هایلایت، آمبره یا سامبره روی موها انجام می‌شود. نکته حائز اهمیت در رابطه با این رنگ مو این است که شما باید ابتدا پایه موهای خود را روشن کرده و سپس به استفاده از این رنگ مو بپردازید. در این مطلب با فروشگاه مانی نی همراه باشید که در کنار یک دیگر به آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش بپردازیم.

رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش

آموزش رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش و نتیجه خیره کننده آن

همان طور که در ابتدا نیز اشاره شد، رنگ موی صدفی به همراه واریاسیون بنفش جذابیت بسیاری روی مو دارد. وجود واریاسیون بنفش می تواند تناژ نارنجی صدفی را گرفته و همچنین این رنگ را گرم تر نشان دهد. از سویی دیگر شما به هنگام استفاده از این رنگ مو نیاز دارید که پایه موهای خود را حداقل تا شماره 8 الی 9 روشن کنید. در این قسمت با مانی نی همراه باشید و مراحل زیر را برای رنگ کردن موهای خود با استفاده از رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش دنبال کنید.

مرحله اول: روشن کردن موها

برای این که موهای شما به همراه رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش جذاب دیده شود، نیاز است موهای خود را به همراه مواد دکلره روشن کنید. در نظر داشته باشید که اگر برای اولین بار است که از مواد دکلره استفاده می کنید، مراقب باشید که موهای خود را نسوزانید و در صورت امکان از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

مرحله دوم: آماده سازی رنگ صدفی با واریاسیون بنفش

برای آماده سازی رنگ صدفی خود به همراه واریاسیون بنفش نیاز است که درون کاسه رنگ، تمامی تیوب رنگ صدفی را خالی کرده و به اندازه یک سانت واریاسیون بنفش را اضافه کنید و سپس آن را با اکسیدان مخلوط نمایید. اگر به هنگام مخلوط کردن رنگ تناژ بنفش نداشت، یک سانت دیگر واریاسیون را اضافه کنید و سپس موهای خود را به وسیله برس با رنگ اشباع نمایید.

مرحله دوم: آماده سازی رنگ صدفی با واریاسیون بنفش

مرحله سوم: استراحت موها

حال که تمامی قسمت‌های موهای خود را رنگ کردید، موها را به وسیله یک پلاستیک جمع کرده و سپس کلاه رنگ را سر کنید. حال نیاز است که نیم ساعت الی شصت دقیقه صبر کنید که موها رنگ بگیرند. برای این که از نحوه رنگ گیری و سلامت موها مطمئن شوید نیاز است که هر ده دقیقه یک بار موهای خود را بررسی کنید که مطمئن شوید همه چیز نرمال است.  پس از گذشت 30 دقیقه اول، رنگ‌های اضافی موهای خود را جمع کنید و موها را ماساژ دهید. سپس رنگ‌ها را دوباره روی مو گذاشته و کلاه را سر کنید و بگذارید که 30 دقیقه دیگر بماند.

مرحله چهارم: شستن موها

در این مرحله نیاز است که موهای خود را به همراه فشار آب بالا بشویید. علت بالا بودن فشار آب نیز به این دلیل است که شما مجاز نیستید در این مرحله از شامپو استفاده کنید و تنها مجاز به استفاده از آب برای شستشو هستید، لذا فشار آب می‌تواند تمامی آثار رنگ را از روی مو و پوست سر شما پاک کند. از انواع ماسک موهای مخصوص حمام نیز می‌توانید استفاده کنید و به نرم شدن موهای خود کمک نمایید.

مرحله پنجم: آبگیری و خشک کردن موها

حال به همراه یک حوله تمامی آب موهای خود را گرفته و سپس به همراه سشوار موهای خود را با درجه حرارت ملایم خشک کنید که رنگ نهایی موهایتان به چشم آید. از ماسک موی بعد از حمام نیز به هنگامی استفاده کنید که موها نمدار هستند.

مرحله پنجم: آبگیری و خشک کردن موها

نکته مهم پس از رنگ کردن موها

در نظر داشته باشید که پس از انجام دکلره، موها کمی خشک شده و به بیانی دیگر رطوبت خود را از دست می دهند. لذا استفاده از انواع ماسک موها را توصیه می کنیم. همچنین انواع روغن درمانی می تواند راه حل بسیار خوبی برای رفع این مشکل باشد.

سعی کنید برای نرم شدن و استحکام  بخشیدن به موها از روغن نارگیل، رزماری و درخت چای استفاده کرده، به این صورت که سه روز در هفته ریشه و ساقه خود را یک ساعت قبل از حمام به این روغن‌ها آمیخته و سپس موهای خود را با شامپو معمولی خود بشویید.

کلام آخر

شما می‌ توانید موهای خود با پشت سر گذاشتن مراحل اشاره شده بسیار خوش رنگ کنید. در نظر داشته باشید که رنگ موی صدفی با واریاسیون بنفش را به همراه قیمتی بسیار عالی از فروشگاه اینترنتی مانی نی می توایند بخرید. سپس یک روز را به رنگ کردن موهای خود اختصاص دهید. با مراقبت ‌های پس از رنگ نیز می‌ توانید سلامت موهای خود را صد در صد تضمین کرده و از ریزش آن ها جلوگیری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی صدفی بدون دکلره

 

نوشتن دیدگاه