سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی

رنگ خاکستری و رنگ تنباکویی هر دو به صورت مجزا دو رنگ متفاوتی هستند که در بین بانوان طرفداران بسیاری دارند. ترکیب این دو رنگ در کنار یک دیگر می تواند بسیار جذاب تر و شکیل تر باشد در صورتی که موارد و نکات ترکیب این دو را بدانید. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ترکیب رنگ موهای خاکستری با شما عزیزان صحبت کنیم.

پس اگر دوست دار رنگ خاکستری هستید و دوست دارید که موهای خود را به تنهایی در خانه رنگ کنید اما نمی دانید چگونه؟ تا انتهای این مقاله از مانی نی همراه ما باشید زیرا در ادامه یکسری از فرمول های رنگ خاکستری را که بسیار پر طرفدار هستند برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد.

ترکیب رنگ خاکستری و تنباکویی

آموزش 10 ترکیب رنگ مو رنگ مو تنباکویی خاکستری

همان طور که می دانید رنگ خاکستری معمولا با نام ash در دسته A قرار دارد. در رنگ خاکستری ویلولت جزو قشنگ ترین رنگ ها است و کمی سایه بنفش دارد و می تواند به طور ملایم زردی را بگیرد. همچنین می تواند در گرفتن تناژهای هویجی و نارنجی نیز موثر باشد. شایان ذکر است که رنگ خاکستری از پایه 6 تا 10 وجود دارد.

اگر خواهان رنگ خاکستری خالص بدون تناژ رنگی کنفی هستید باید در مرحله اول زردی مو را از بین ببرید. برای این کار دو راه وجود دارد که این دو راه عبارت اند از:

  1. با دکلره کردن موها را به پایه 9 یا 10 برسانید تا مو کاملا بی رنگ شود.
  2. از شامپو های ضد زردی موی دکلره استفاده کنید و زردی رنگ مو را در پایه 8 دکلر از بین ببرید. با استفاده از این روش می توانید بدون دکلره کردن مجدد موها و آسیب رساندن به موها آن ها را به پایه 10 برسانید.

فرمول رنگ مو خاکستری نقره ای

۱. پایه مو: پایه ۹ دکلره

۲. بلوند خاکستری پایه ۸ – نصف تیوپ

۳. بلوند نقره ای – نصف تیوپ

۴. واریاسیون بنفش – نیم سانت

۵. واریاسیون خاکستری – دو سانت

۶. اکسیدان ۶ درصد

فرمول رنگ مو خاکستری بنفش

۱. پایه مو: پایه نه دکلره – سپس شستشو با شامپو ضد زردی

۲. بلوند خاکستری پایه ۹ – نصف تیوپ

۳. رنگ خاکستری پایه ۷ – یک چهارم تیوپ

۴. هایلایت یاسی – یک چهارم تیوپ

۵. بلوند نقره ای – یک چهارم تیوپ

۶. واریاسیون بنفش  – دو سانت

۷. اکسیدان ۶ درصد

فرمول رنگ مو خاکستری تنباکویی ترکیبی

۱. پایه مو ۸, سپس شستشو با شامپو ضد زردی

۲. رنگ تنباکویی پایه ۸ – نصف تیوپ

۳. شرابی پایه ۷ – دو سانت

۴. بلوند خاکستری پایه نه – نصف تیوپ

۵. واریاسیون خاکستری – نقره ای دو سانت از هر کدام

فرمول رنگ مو خاکستری زیتونی

۱. پایه مو: ۸ دکلره – سپس شستشو با شامپو ضد زردی

۲. رنگ خاکستری  پایه ۸ – نصف تیوپ

۳. زیتونی پایه ۸ – یک چهارم تیوپ

۴. واریاسیون بنفش- دو سانت

۵. اکسیدان ۶ درصد

آموزش 10 ترکیب رنگ مو رنگ مو تنباکویی خاکستری

تاثیر ترکیب رنگ خاکستری در رنگ موهای ترکیبی

اگر به دنبال یک رنگ موی حرفه ای و ترکیبی هستید حتما باید از رنگ های سرد تناژ خاکستری در آن استفاده کنید. استفاده از رنگ خاکستری می تواند تمامی تناژ های گرم و نامطلوب را خنثی کند. به طور کلی با استفاده از رنگ خاکستری می توانید تمامی رنگ های نارنجی، مسی، هویجی و ... را حذف کنید. توصیه ما این است که برای خنثی کردن زردی و قرمزی در کنار رنگ خاکستری از رنگ های زیتونی و ارغوانی نیز استفاده کنید.

رنگ موی خاکستری بدون دکلره کردن موها

شاید برایتان جالب باشد بدانید که استفاده کردن از رنگ خاکستری بر روی موها بدون دکلره کردن تاثیراتی دارد. اما اگر به دنبال یک رنگ مو به رنگ خاکستری خالص هستید این امر بدون دکلره کردن موها غیر ممکن است! شما عزیزان با ترکیب رنگ خاکستری در ترکیبات رنگ مو می توانید از بروز هرگونه تناژ رنگی نارنجی، مسی در رنگ موها جلوگیری کنید.

جمع بندی

اگر به دنبال تغییر چهره و استایل خود هستید رنگ کردن موها می تواند بهترین گزینه باشد. زیرا رنگ کردن موها کاری بسیار راحت است اما می تواند ظاهر شما را دگرگون کند. در این مقاله یکسری از فرمول های رنگ خاکستری رابرای شما عزیزان ذکر کردیم که اگر به این رنگ مو علاقمند هستید می تواند کمک شایانی به شما عزیزان کند. کلیه رنگ ها و محصولات ذکر شده در این مقاله را فروشگاه اینترنتی ما نی نی مارکت موجود می باشد. پس شما عزیزان می توانید به راحتی رنگ موها و محصولات مورد نظر خود را از مجموعه ما به صورت آنلاین خریداری نمایید. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل و ابهام می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما عزیزان را در زمینه مورد نظر راهنمایی کنند.

نوشتن دیدگاه