سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی ماسه ای نقره ای

امروزه شاهد ظهور رنگ موهای جدیدی به دنیای رنگ ها هستیم که زیبا و جذاب بوده و چشم بینندگان را به خود جلب می کنند مانند رنگ های ماسه ای و یا نقره ای. استفاده از این رنگ ها در صورتیکه با استایل فرد همخوانی داشته باشد می تواند بی نظیر جلوه گر شود. گاهی برخی از افراد به اشتباه به دنبال رنگ ماسه ای نقره ای برای موهای خود می گردند. باید بگوییم که این رنگ وجود خارجی ندارد و تنها از واریاسیون یا رنگ نقره ای در ترکیب کردن رنگ موی ماسه ای استفاده می شود؛ اما رنگ نهایی ماسه ای نام دارد که تداعی کننده ماسه های کنار دریا است. رنگ نقره ای نیز رنگ مستقل دیگری است که به طور کلی متفاوت بوده و حتی تن رنگی مختلفی نیز نسبت به رنگ ماسه ای دارد.
اما هر دو رنگ در جایگاه خود منحصر به فرد و خاص هستند. در این نوشتار روش ترکیب کردن رنگ های مختلف برای داشتن موهای ماسه ای و نقره ای تشریح می گردد. با ما نی نی همراه باشید.

 آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای
آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

ابتدا با رنگ ماسه ای که لوکس و فوق العاده است شروع می کنیم. این رنگ که در دسته رنگ های بلوند قرار می گیرد، دارای سایه روشن های منحصر به فردی است که می تواند از بلوند بژ تا طلایی متغیر باشد. دقیقا مشابه رنگ ماسه های ساحلی وقتی که زیر تلالو خورشید قرار می گیرند. این رنگ برای افرادی که رنگ چشم های آنها سبز است بسیار ایده آل می باشد اگرچه بقیه بانوان نیز می توانند از زیبایی این رنگ بهره مند شوند. همچنین ماسه ای گزینه مناسبی برای افرادی محسوب می شوند که رنگ طبیعی موهای آنان قهوه ای است اما حتی خانم هایی که پوست تیره دارند نیز می توانند از این رنگ استفاده کنند.
برای تغییر دادن رنگ موها به ماسه ای می توان ابتدا موها را دکلره کرد و یا بدون دکلره این کار را انجام داد. در این نوشتار هر دو شیوه تشریح می شود. اگر موهای شما از قدرت و استحکام کافی برای بی رنگ شدن برخوردار است بهتر است از پودر دکلره برای این کار استفاده شود. چرا که نتیجه حاصل در این سبک بسیار مطلوب تر خواهد بود. بعد از اینکه موهای دکلره شده کاملا خشک شدند باید رنگ بلوند خاکستری را با بلوند نقره ای پلاتینه و واریاسیون ترکیب نموده و به آن اکسیدان شماره یک اضافه نمود.
 آموزش ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

اگر موها در زمان دکلره کردن به پایه 9 رسیده باشند بهترین نتیجه حاصل خواهد شد. اما اگر این پایه به دست نیامد هم زیاد نگران نباشید، رنگ ماسه ای همواره گیرا و جذاب است. اگر پایه موهای شما به حدود 7 رسیده باشد می توانید با ترکیب رنگ 32 و 6 و اکسیدان 6 درصد به یک ماسه ای منحصر به فرد دست یابید.
اگر بانویی دارای تارهای موی نازک باشد و یا موهای وی در اثر رنگ کردن های مکرر تضعیف شده باشد باید از دکلره کردن موها صرف نظر کند. در این زمان باید از ترکیب رنگ موی دودی روشن با شماره 8.1 و واریاسیون دودی استفاده شود. اکسیدان مورد نیاز در این ترکیب نوع شماره یک است. حال به سراغ رنگ بعدی یعنی نقره ای می رویم. این رنگ اگر چه زیبا است اما همه پسند نیست و افراد خاصی به این گونه رنگ ها علاقه مند هستند. این رنگ کلاسیک برای بانوان ایران زمین گزینه مطلوبی است و پایه رنگ طبیعی موهای آنان تناسب دارد. البته شرایط خانم های مشرق زمین کلا برای استفاده از این رنگ مناسب است.
ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

ترکیب رنگ موی ماسه ای نقره ای

برای رنگ کردن موها به این رنگ باید رنگ زمینه موها یکدست باشد. اگر موهای شما دارای هایلایت است یا ویژگی دیگری دارد که باعث چند رنگ شدن آن شده است، باید ابتدا موها را دکلره کنید. برای مرحله بعد فرمول های مختلفی در دسترس است که برای انتخاب از میان آنها باید به رنگ مو، چشم و سن فرد دقت شود. البته سلیقه عامل دیگری است که بسیار پر قدرت بر مسیر تصمیم گیری اثر می گذارد. اولین ترکیبی که به علاقه مندان معرفی می شود عبارت است از نقره ای با هایلایت اسموکی. این رنگ زیبا با ترکیب کردن رنگ های بلوند نقره ای با سوپر پلاتینه دودی و واریاسیون درست می شود. البته اکسیدان پایه ثابت رنگ موها است که در این ترکیب اکسیدان 6 درصد بکار گرفته می شود. داشتن پایه 9 دکلره می تواند نتیجه را منحصر به فرد کند.
ترکیب دوم متشکل از رنگ بلوند دودی روشن و بلوند خاکستری است. با افزودن واریاسیون خاکستری و اکسیدان 6 درصد، ترکیب آماده استفاده کردن است. برای داشتن رنگ موی نقره ای بسیار روشن باید رنگ دودی با شماره 10 و رنگ دودی شماره 9 با واریاسیون دودی و واریاسیون نقره ای ترکیب شود. با اضافه شدن اکسیدان شماره یک، ترکیب آماده مصرف خواهد بود. پایه دکلره در این حالت باید حتما 10 باشد.

 

نوشتن دیدگاه