سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

رنگ موی مرواریدی استرالیایی یکی از جذاب ترین رنگ موهای حال حاضر است که می تواند جلوه بسیار خوبی به موهای کوتاه یا بلند شما بدهد و جذابیت بسیاری را به همراه داشته باشد. این که بتوانید به خوبی این رنگ مو را روی موهای خود در بیاورید، نیازمند آموزش ترکیب این رنگ است. یعنی شما باید ابتدا بدانید که چگونه این رنگ ها را ترکیب کنید و سپس شروع به رنگ زدن نمایید. در این مطلب از سایت مانی نی با ما همراه باشید که در کنار یک دیگر به آموزش ترکیب رنگ مو مرواریدی استرالیایی بپردازیم.

ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

آموزش ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

وقتی صحبت از ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی می شود، ممکن است با اصطلاحاتی که در این بین وجود دارد گیج شوید و نتوانید به درستی رنگ مو را ترکیب کنید. در این قسمت ما مواردی را به شما معرفی می کنیم که با توجه به آن ترکیب رنگ مو مرواریدی استرالیایی را درست کنید. سپس در انتها نیز آموزش این ترکیب را به شما ارائه می دهیم.
گرم یا سرد بودن پایه رنگ خود را پیدا کنید
پیدا کردن سردی یا گرمی رنگ موی پایه شما بسیار مهم است و می تواند ظاهری منحصر به فرد را برای شما ایجاد کند. البته باید بگوییم که به صورت کلی رنگ موی مرواریدی استرالیایی تناژ سرد دارد که به هنگام ترکیب باید این نکته مد نظر قرار گرفته شود، اما گاهی اوقات به دلیل این که افراد به درستی نمی توانند به ترکیب رنگ مو بپردازند، رنگ کمی قرمزی به خود می گیرد که با شامپو ضد نارنجی از بین می رود. هنگامی که رنگ های گرم و سرد را درک کردید، به سرعت متوجه خواهید شد که تناژهای خنثی چه کاری انجام می دهند.
پایه دکلره خود را بشناسید و به درستی مو را به این پایه برسانید
برای موی مرواریدی استرالیایی نیاز است که پایه موی خود را به آخرین درجه دکلره برسانید. این کار را باید قبل از ترکیب رنگ مو انجام دهید. به یاد داشته باشید که اصلی ترین موردی که می تواند رنگ مو مرواریدی استرالیایی شما را به خوبی جلوه دهد، ایجاد یک پایه با کیفیت بدون آسیب رساندن به مو است.

مراحل ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

مراحل ترکیب رنگ موی مرواریدی استرالیایی

برای این که بتوانید موی خود را به رنگ مرواریدی استرالیایی دربیاورید می توانید از دو روش اقدام کنید:
1. به ترکیب انواع رنگ موها بپردازید.
2. از کیت رنگ مو مرواریدی استرالیایی کمک بگیرید.
درمورد گزینه اول ما می توانیم به شما سه نوع ترکیب موی مختلف را معرفی کنیم که روی موهای شما بسیار جذاب جلوه می کند. درمورد گزینه دوم نیز می توانید از طریق فروشگاه مانی نی اقدام به خرید کیت رنگ موی مرواریدی استرالیایی با قیمت بسیار عالی کنید.
حال به سراغ آموزش گزینه اول یعنی ترکیب رنگ موها می رویم. برای این که خود به یک رنگ موی ترکیبی مرواریدی استرالیایی دست پیدا کنید، از سه فرمول زیر کمک بگیرید:
• رنگ مو مرواریدی
• رنگ موی شماره 9.2
• پایه دکلره 12
فرمولاسیون زیر نیز شما را در این راه کمک می کند:
• رنگ مو بلوند مرواریدی
• رنگ مو خاکستری شماره 9
• رنگ مو نقره ای
• رنگ موی 000
• پایه دکلره 10
سومین فرمول نیز به شرح زیر است:
• رنگ مو بلوند مرواریدی: 1 سانتی متر
• رنگ مو شامپاینی: سه سانتی متر
• رنگ موی نسکافه ای: 1 سانتی متر
• واریاسیون بنفش: دو سانتی متر
• پایه 8 دکلره
• مدت زمان مکث برای رنگ مو: 35 دقیقه
تمامی این رنگ ها را می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.
پس از این که رنگ موی مناسب خود را پیدا کردید، تنها نیاز به دستکش پلاستیکی، کاسه رنگ، برس رنگ و زمان مناسب برای رنگ زدن موهای خود دارید. دستورالعمل هایی که در هر فرمول آمده است را دنبال کنید و رنگ ها را در یک کاسه با یک دیگر مخلوط نمایید.
قبل از این که شروع به آماده کردن رنگ کردید، موهای خود را شانه بزنید که تمامی گره ها باز شوند و سپس به همراه برس رنگ اقدام به رنگ زدن موهای خود کنید. پس از این که رنگ زدن به پایان رسید، کلاه رنگ را بپوشید و سپس صبر کنید که موها رنگ بگیرند. پس از اتمام زمان استراحت، موهای خود را با فشار آب بدون شامپو بشویید که تمامی رنگ از روی موهای شما پاک شود. سپس با سشوار آن ها خشک کنید که نتیجه نهایی را مشاهده نمایید.


کلام آخر
با توجه به فرمول و آموزشی که در این مطلب به شما ارائه دادیم شما نیز می توانید به راحتی در خانه موهای خود را به رنگ موی مرواریدی استرالیایی در بیاورید و از جذابیتی که این رنگ به موهای شما می دهد نهایت لذت را ببرید. ناگفته نماند که کیت و تمامی رنگ ها در فرمول های بالا را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

 

نوشتن دیدگاه