سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه رنگ مو ترکیب کنیم

ترکیب رنگ مو یکی از بهترین روش‌ ها برای بدست آوردن رنگ پایه تازه و جذاب‌ است. با ترکیب رنگ موها در می توانید رنگی جدید و فوق العاده را خلق کنید، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه باید رنگ موها را با یکدیگر ترکیب کرد که اولاً به ماهیت رنگ آسیبی نرسد، ثانیا رنگ آن طور بدست آید که دلخواه ما است. در این مطلب همراه فروشگاه اینترنتی مانی نی باشید که چگونگی ترکیب رنگ را بیاموزید و در انتها رنگی جذاب را برای خود داشته باشید.

 

چگونه رنگ مو ترکیب کنیم


چگونه در ترکیب رنگ موی خود هماهنگی ایجاد کنیم؟


یکی از مهمترین مواردی که باید به هنگام ترکیب کردن رنگ موها به آن بسیار توجه کنید این است که چگونه می توانید در این ترکیب رنگ هماهنگی ایجاد کنید. بگذارید این موضوع را در قالب مثالی به شما بگوییم که کاملاً با اهیمت آن آشنا شوید.
فرض کنید رنگ موی اصلی شما مشکی است و شما می خواهید موهای خود را به رنگ عسلی با تناژ قهوه ای روشن دربیاورید. موضوعی که در این بین اهمیت بالایی پیدا می کند این است که شما نمی توانید یک تیوپ رنگ عسلی و یک تیوپ رنگ قهوه ای را در یک ظرف رنگ با یک دیگر مخلوط کنید و به موهای خود بزنید، زیرا:

 

  • موهای تیره شما باید رنگ باز کنند و به پایه روشن برسند.
  • ترکیب هر دو رنگ بدون توجه به مقدار آن می تواند فاجعه بار باشد!
  • ترکیب رنگ عسلی با قهوه ای بدون توجه به مقدار آن می تواند باعث به وجود آمدن سایه های قرمز شود، لذا از واریاسیون نیز باید استفاده کنید
  • این گونه رنگ ها به هیچ عنوان هماهنگی ندارند.

امیداواریم با توجه به این موارد متوجه میزان اهمیت مقدار رنگ برای رسیدن به ترکیبی بی نظیر شده باشید. برای این که بتوانید در ترکیب رنگ موی خود هماهنگی ایجاد کنید، نیاز است که در ابتدا:

  1. بدانید که قرار است پایه اصلی موی شما کدام رنگ باشد. به عنوان مثال، دوست دارید عسلی با تناژ قهوه ای یا قهوه ای با تناژ عسلی باشد.
  2. پس از این که پایه را یافتید، رنگی که به عنوان رنگ اصلی معرفی می شود را به مقدار بیشتر در کاسه بریزید.
  3. حال رنگ قهوه ای که به عنوان رنگ فرعی معرفی می شود را اضافه می کنید.
  4. واریاسیون نیز در این قسمت به همراه اکسیدان اضافه می شود.

 

حال می توانیم بگوییم که رنگ موی ترکیبی شما دارای هماهنگی است و زمانی که روی موی شما بنشیند و شروع به رنگ دهی کند، موها به طور یکدست ، دقیقاً به شکلی در می آیند که شما از ابتدا انتظارش را داشتید.

 

چگونه در ترکیب رنگ موی خود هماهنگی ایجاد کنیم؟


آموزش ترکیب رنگ مو در خانه برای تازه کار تا حرفه ای ها


حال که دانستید چگونه ترکیب کردن رنگ مو باعث هماهنگی در رنگ می شود، به سراغ آموزش ترکیب رنگ مو در خانه برای تازه کاران و حرفه ای ها می رویم، اما در ابتدا قبل از آموزش باید به مواردی اشاره کنیم که نیاز است قبل از ترکیب کردن رنگ مو آن ها را دانسته و به هنگام ترکیب نیز مد نظر قرار دهید. این نکات عبارت اند از:

 

  • رنگ های سرد و گرم بشناسید.
  • بتوانید به راحتی و کاملا صحیح کاتالوگ رنگ ها را بخوانید.
  • رنگ های پرطرفدار را بشناسید و از بین آن ها رنگ های اصلی را بیابید.
  • اکسیدان مناسب را پیدا کنید.
  • بتوانید تشخیص درست از انتخاب واریاسیون داشته باشید.

 

این نکات می توانند شما را تبدیل به یک رنگ کاره حرفه ای کنند. با توجه به این موارد می توانید به راحتی رنگ ها را تشخیص داده و به ترکیب آن ها بپردازید.
درواقع ترکیب کردن رنگ آموزشی نیست که شما بتوانید از آن الگو برداری کنید؛ زیرا شما احتیاج دارید بدانید که به هنگام ترکیب رنگ ها باید از چه واریاسیونی استفاده کنید و چه مقدار اکسیدان در ترکیب رنگ خود بریزید. توصیه ما به شما عزیزان در زمینه آموزش رنگ این است که تمامی 5 نکته را بیاموزید و سپس با توجه به آن ها مقداری رنگ ها با یک دیگر مخلوط کنید.
کلام آخر
در این مطلب دانستیم که چگونه می توانیم به ترکیب رنگ مو بپردازیم و چگونه در این زمینه مانند یک رنگ کار حرفه ای عمل کنیم. شما می توانید این مطلب را برای خود ذخیره کرده که به هنگام ترکیب انواع رنگ های مختلف از مواردی که به عنوان نکته طلایی برای شما ارائه شده است، استفاده کنید. همچنین می توانید تمامی رنگ های مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی مطلوب از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کنید. کارشناسان این فروشگاه در ساعات و روزهای اداری در خدمت شما مشتریان عزیز هستند که بهترین محصول را با توجه به میزان بودجه و نیازتان به شما معرفی کنند.

نوشتن دیدگاه