سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی

رنگ موی قهوه ای یکی از رنگ موهای نچرال و خاص است که امروزه خیلی از بانوان به این رنگ مو علاقه دارند. رنگ موی قهوه ای یکی از رنگ هایی است که اگر در فرمول و ترکیب آن از رنگ های خاص دیگری استفاده نشود می تواند سبب قرمزی یا زردی موهایتان شود.
لازم است بدانید که رنگ مو قهوه ای فقط به یک رنگ یا سایه محدود نخواهد شد بلکه انواع مختلفی از رنگ موهای قهوه ای وجود دارند که هر کدام جلوه خاص و زیبایی خودشان را دارد. همین امر سبب می شود که رنگ قهوه ای هرگز تکراری و خسته کننده نشود. برخی از انواع رنگ موهای قهوه ای عبارت اند از: رنگ موی قهوه ای شرابی، رنگ موی قهوه ای زیتونی، رنگ موی قهوه ای مسی و ...

 

رنگ موی قهوه ای بدون قرمزی و زردی

شاید دوست داشته باشید که موهای خود را قهوه ای کنید اما نمی دانید که این رنگ مو به پوست شما می آید یا خیر. در جواب این سوال باید پاسخ داد که رنگ موی قهوه ای یکی از رنگ هایی است که برای تمامی رنگ های پوستی مناسب است. دلیل این امر هم این است که این رنگ مو دارای درخشش زیادی است و باعث منعکس شدن نور بر روی موها می شود.
به طور کلی تمامی رنگ هایی که دارای خاصیت انعکاس نور باشند به تمامی رنگ پوست ها می آید و سازگاری دارد. رنگ موی قهوه ای یکی از رنگ های پایه شماره های 2 تا 6 است. لازم است بدانید که برای داشتن موهایی با رنگ قهوه ای تیره نیازی به دکلره کردن موها نیست. اما اگر دوست دارید موهایی با رنگ قهوه ای روشن داشته باشید باید موهایتان را دکلره کنید.
در صورت نداشتن تمایل به دکلره کردن موها می توانید از روشن کننده های پایه 5 تا 7 استفاده کنید تا موهایتان روشن شود. شایان ذکر است که روشن کردن موها با دکلره یک کار کاملا حرفه ای است و نیاز است توسط یک آرایشگر حرفه ای انجام شود.
بعد از روشن شدن موها می توانید رنگ موی قهوه ای را از شماره 2 تا 6 با توجه به سلیقه تان بر روی موهایتان بگذارید. در ادامه قصد داریم بیشتر درباره انواع رنگ موهای قهوه ای و فرمول های هر کدام صحبت کنیم پس اگر دوست دارید در این زمینه اطلاعات مفیدی داشته باشید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رنگ موی قهوه ای مناسب چه اشخاصی است

زیبا‌ترین ترکیب‌های رنگ مو قهوه‌ای بدون قرمزی و زردی

همان طور که می دانید یکی از اصلی ترین رنگدانه های رنگ قهوه ای، قرمز است. همین دلیل سبب شده که خیلی از خانم ها بعد از قهوه ای کردن موهایشان از سایه های قرمز موهایشان گلگی کنند. لازم است بدانید که رنگ قهوه ای از ترکیب چندین رنگ ساخته شده است پس طبیعی است که اگر سایه قرمز رنگ موهایتان را دوست ندارید می توانید کمی سایه آبی به آن اضافی کنید.
با اضافه کردن کمی سایه آبی می توانید به راحتی قرمزی موهای قهوه ای را بگیرید و از نتیجه جذاب آن شگفت زده شوید. برای این کار می توانید از واریاسون های آبی یا سرمه ای استفاده کنید. در ادامه قصد داریم فرمول چند مورد از رنگ های قهوه ای جذاب بدون قرمزی و زردی را برای شما عزیزان ذکر کنیم پس همراه ما باشید.

  • فرمول رنگ موی قهوه ای طلایی:
    رنگ موی قهوه ای با سایه های طلایی می تواند قدرت رنگ موی قهوه ای را دوچندان کند. این رنگ مو برای افرادی که دارای موهای خشک و کدر هستند می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ موی قهوه ای طلایی می تواند حجم مو را دو برابر نشان دهد. فرمول این رنگ مو عبارت است از:
    7.3+6.31، واریاسیون طلایی 6 سانتی متر، اکسیدان شماره 1 (دو برابر)
  • فرمول رنگ موی قهوه شکلاتی روشن:
    برخی از افراد بر این باورند که رنگ موی شکلاتی با قهوه ای تفاوتی ندارد! اما باید بدانید که این دو رنگ با یک دیگر تفاوت دارند. برای داشتن یک رنگ قهوه ای شکلاتی زیبا بهتر است که از یک رنگ تیره و رنگ روشن با هم استفاده کنید. در ادامه فرمول یک رنگ قهوه ای شکلاتی زیبا را برایتان ذکر خواهیم کرد:
    7.8+4+7.3 ، واریاسیون قرمز 1 سانتی متر، اکسیدان شماره 1 (دو برابر)
  • فرمول رنگ موی قهوه ای دودی:
    اگر دوست دارید یک رنگ موی قهوه ای بدون هیچ قرمزی و زردی داشته باشید رنگ موی قهوه ای دودی مناسب شماست. در این رنگ مو هیچ سایه ای از زردی و قرمزی دیده نمی شود. برای اینکه رنگ موی قهوه ای دودی بسیار زیبایی داشته باشید بهتر است که موهایتان به پایه 7 دکلره رسیده باشد و سپس از فرمول رنگ زیر برای موهایتان استفاده کنید:
    6.18+ 7.31، واریاسیون دودی 4 سانتی متر، اکسیدان شماره 1 (دو برابر)

جمع بندی
همان طور که اشاره کردیم سایه اصلی رنگ قهوه ای قرمز است. برای اینکه رنگ قهوه ای زیبایی داشته باشید در این مقاله یکسری نکات و فرمول رنگ های قهوه ای را برای شما عزیزان ذکر کردیم که می توانید از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمامی رنگ های ذکر شده در این مقاله در فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت موجود است که می توانید سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه