سبد خرید شما خالی می باشد.
اکسیدان 6 درصد روشن میکند یا تیره

استفاده از رنگ های متفاوت مستلزم ترکیب با اکسیدان مناسب همان رنگ است. انواع مختلف اکسیدان که برای ترکیب با رنگ های متفاوت مورد استفاده قرار می‌ گیرند دارای درصد های متفاوتی هستند و هرکدام از این درصدها باید برای نوع به خصوص رنگ و همچنین نوع به خصوصی از بافت و مدل مو مورد استفاده قرار می گیرند. اگر بخواهیم در این زمینه یک مثال عینی برای شما ذکر کنیم باید به رنگ های لایت و روشن و رنگ‌ های تیره اشاره کنیم، در واقع هر چقدر که درجه و یا به عبارتی درصد اکسیدان پایین تر باشد مناسب‌ برای استفاده در رنگ های تیره و هر چقدر که درصد آن بالاتر باشد مناسب برای استفاده در رنگ‌ های روشن است‌. به عبارتی اگر اکسیدان مورد نظر شما از نوع ۶ درصد و یا بالاتر باشد کاملا مناسب برای رنگ های لایت و روشن است، زیرا پایه موها را باز می‌ کند و رنگدانه مو را تخلیه کرده و مو را آماده پذیرش رنگ های روشن خواهد نمود. ما در این مقاله بیشتر در مورد عملکرد اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ های متفاوت و تفاوت آن با انواع مختلف اکسیدان های درصد بالاتر و پایین تر اطلاعات مختصر و مفیدی را برای آگاهی بیشتر شما به رشته تحریر درآورده ایم، بنابراین در صورت تمایل برای دریافت این اطلاعات ما را همراهی کنید.

اکسیدان ۶ درصد روشن میکند یا تیره

عملکرد اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ موهای متفاوت

اکسیدان ۶ درصد کاملا مناسب برای رنگ موهای باز و روشن است، در واقع این اکسیدان باعث می شود تا موهای شما رنگ روشن و شفاف مورد نظر را به خود بگیرند. اگر قصد دارید موهای شما رنگی روشن داشته باشند، حتما باید از اکسیدان های درصد ۶ به بالا استفاده کنید، اما برخی از مواقع استفاده از اکسیدان های درصد بالا ریسک های بسیار زیادی به دنبال دارد که همین مسئله باعث می‌ شود افراد بیشتر به دنبال اکسیدان ۶ درصد برای ترکیب رنگ های لایت و روشن باشند. اولین کاربرد اکسیدان ۶ درصد استفاده از آن برای موهایی است که از قبل دکلره داشته اند، به عنوان مثال شما قصد هایلایت کردن و یا رنگ کردن کامل موهای خود را با دکلره دارید، اما قسمتی از موهای شما از قبل دکلره دارند و استفاده از اکسیدان های درصد بالاتر ممکن است باعث آسیب دیدن آن ها و سوختن قسمت دکلره دار موهای شما شود، بنابراین بهترین گزینه برای رنگ کردن این موها اکسیدان ۶ درصد خواهد بود که هم باعث پایه باز کردن موها می شود و هم از سوختن موهای دکلره دار جلوگیری به عمل می آورد. یکی دیگر از کاربردهای اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ موهای متفاوت استفاده از آن برای هایلایت با فویل است‌. هنگامی که شما قصد ترکیب کردن اکسیدان را با رنگ های مختلف برای هایلایت دارید بهترین گزینه برای شما می‌تواند اکسیدان ۶ درصد باشد‌، زیرا استفاده از اکسیدان های درصد بالا در هایلایت با فویل ممکن است منجر به آسیب دیدن مو شود و همچنین استفاده از اکسیدان های درصد پایین نیز ممکن است نتیجه دلخواه را به دنبال نداشته باشد.

عملکرد اکسیدان ۶ درصد در ترکیب با رنگ موهای متفاوت

ویژگی های اکسیدان ۶٪

از جمله اصلی ترین ویژگی های اکسیدان ۶ درصد قابلیت استفاده از آن در منزل توسط افراد معمولی است. این در صورتی است که اکسیدان‌های درصد بالاتر توسط افراد با تجربه و حرفه ای استفاده می شوند و اغلب آرایشگران حرفه‌ ای می‌ توانند از آن‌ها استفاده کنند، اما اگر شما به عنوان یک فرد معمولی قصد رنگ کردن موهای خود را در منزل دارید بهتر است که از اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید تا ریسک آسیب به موهای شما به حداقل خود برسد‌. ویژگی بعدی اکسیدان ۶ درصد باز کردن پایه برای رنگ پذیری مو است. همان طور که قبلا هم گفتیم اگر شما قصد داشته باشید از رنگ های لایت و روشن استفاده کنید بهترین گزینه برای شما استفاده از این نوع اکسیدان خواهد بود. ویژگی دیگر عدم آسیب زا بودن برای مو است. ممکن است که شما قصد هایلایت کردن موهای خود و یا این‌که قصد دکلره کردن موهای خود بر روی موهای دکلره دار قبلی را داشته باشید، در این صورت بهترین گزینه می تواند استفاده از اکسیدان ۶ درصد باشد. اکسیدان‌های درصد پایین تر در این مواقع جوابگو نبوده و اکسیدان های درصد بالاترین ریسک سوزش موها را بسیار زیاد خواهند کرد. شما می توانید اکسیدان ۶ درصد را از فروشگاه مانی نی بخرید. فروشگاه مانی نی عرض کننده اکسیدان ۶ از بهترین برند های موجود در بازار است.

نوشتن دیدگاه