سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی صورتی هلویی

ترکیب رنگ موی صورتی هلویی به عنوان یکی از رنگ های پرطرفدار دخترانه در فصل های گرم سال به خصوص در فصل تابستان است، که در تناژهای مختلف و طیف رنگی وسیعی قابل استفاده است. این رنگ در زیر تشعشعات نور خورشید ظاهر بسیار زیبا و جذابی پیدا می کند و باعث شاداب شدن چهره شما می شود. رنگ موی صورتی هلویی جزو رنگ هایی است که می‌ توان آن را با انواع مختلف رنگ های پوست از جمله پوست تیره و روشن استفاده کرد. اما استفاده از آن برای پوست های روشن جذاب تر به نظر می رسد. اگر که شما قصد استفاده از رنگ هلویی را روی مو با پایه تیره دارید، باید در ابتدا موهای خود را روشن کرده و با استفاده از دکلره پایه آن را باز کنید و سپس رنگ مورد نظر را بر روی آن قرار دهید. از آنجایی که استفاده از دکلره توسط افراد عادی به هیچ عنوان توصیه نمی شود، بهتر است که حتما برای موهای خود به یک آرایشگر مراجعه کنید. با این حال فروشگاه مانی نی در ادامه این مقاله فرمول ترکیب رنگ موی هلویی را به صورت تخصصی تر برای شما بیان کرده ایم، تا اگر خودتان قصد رنگ‌ آمیزی داشتید بتوانید از این نوع رنگ استفاده کنید.

ترکیب رنگ موی صورتی هلویی
رنگ مو صورتی هلویی را با چه ترکیب رنگی درست کنم؟

اگر شما هم علاقه مند به رنگ موی صورتی هلویی هستید، به راحتی می توانید فرمول این رنگ را در منزل تهیه کنید‌. البته باید حتما به خاطر داشته باشید که موهای خود را برای هر فرمول به اندازه کافی روشن کنید. به عنوان مثال برای فرمول شماره 1 باید موهای شما هفت یا هشت درجه پایه باز کنند. اما برای بعضی رنگ‌ های دیگر حتی نیاز به ۹ درجه پایه باز کردن نیز خواهد بود. بنابراین حتما در زمینه پایه باز کردن موهای خود از یک آرایشگر کمک بگیرید یا به صورت کامل آموزش های مخصوص دکلره کردن را ببینید. زیرا در صورتی که موهای شما بیش از حد پایه باز کنند امکان سوختن آن ها وجود دارد. چک کردن موها بعد از دکلره کردن بسیار اهمیت دارد و جلوی سوختن موها را می گیرد. بنابراین هر ۵ دقیقه یا ۴ دقیقه یک بار موهای خود را چک کنید و زمانی که به صورت کامل پایه باز کردند آنها را بشویید. بعد از آن رنگ مورد نظر را بر روی موی خود قرار دهید.

  • فرمول شماره ۱
    رنگ موی شماره ۸.۸
    رنگ موی C10.1
    واریاسیون بنفش
    پایه ۷ یا ۸ دکلره
    مدت زمان مکث رنگ مو : ۲۰ تا ۳۰ دقیقه
  • فرمول شماره ۲
    رنگ موی شماره ۱۰.۰۰ : ۱/۴ تیوپ
    رنگ موی شماره ۱۱.۰۱ : ۱/۴ تیوپ
    رنگ موی شماره ۶.۴۲ : ۵ سانت
    رنگ موی شماره ۷.۸ : ۳سانت
    اکسیدان ۳ درصد
    پایه ۸ یا ۹ دکلره
  • فرمول شماره ۳
    رنگ موی مسی شماره ۷.۴ پرستیژ : ۱/۴ تیوپ
    رنگ مو طبیعی شماره ۹ پرستیژ : ۳/۴ تیوپ
    واریاسیون ۰۰۴ : ۳ بند انگشت
    پایه دکلره ۸

با توجه به اینکه شماره رنگ در برندهای مختلف ممکن است کمی با هم متفاوت باشد برای کسب اطلاعات دقیق و دریافت مشاوره با کارشناسان رنگ مو مانی نی مارکت تماس بگیرید.

رنگ مو صورتی هلویی را با چه ترکیب رنگی درست کنم؟

آموزش 10 ترکیب رنگ موی صورتی هلویی

ده ترکیب رنگ موی صورتی که شامل رنگ‌ های بسیار جذاب و پرطرفدار و جوان پسند هستند شامل رنگ‌ های لیست زیر هستند؛

  • رنگ موی هلویی شامپاینی
  • رنگ موی هلویی تیره
  • رنگ موی هلویی طلایی
  • رنگ موی هلویی روشن
  • رنگ موی هلویی نسکافه‌ ای
  • رنگ موی هلویی صدفی
  • رنگ موی هلویی قهوه‌ ای
  • رنگ موی هلویی قرمز
  • رنگ موی هلویی صورتی
  • رنگ موی هلویی ترکیب طلایی و بلوند

برای هر کدام از این رنگ ها باید به صورت تخصصی پایه موهای خود را بین ۷ الی ۱۰ درجه روشن کرده و سپس رنگ مو را روی پایه روشن قرار دهید. اگر از ترکیب رنگ های موی تیره خسته شده اید و دلتان میخواهد جذابیت خاص و جدیدی به چهره خود بدهید، بهترین گزینه برای شاداب تر نشان دادن و جوان تر نشان دادن چهره شما استفاده از طیف رنگ های هلویی است. این رنگ را می‌ توان با ترکیبات مختلف و فرمول های متفاوت به اشکال گوناگون برای چهره های مختلف ترکیب کرده و در صورتی که پوست شما کاملا روشن است می توانید از رنگ موی هلویی صورتی نسکافه ای و همچنین طلایی روشن استفاده کنید. اما اگر رنگ پوست تیره تری دارید می توانید از رنگ موی هلویی قهوه ای قرمز و یا تیره استفاده کنید در هر صورت رنگ موی هلویی جز چه رنگ هایی است که با تمام رنگ های پوستی همخوانی دارد و شما می توانید برای انواع مختلف پوست ها از این رنگ بسیار جذاب استفاده کنید به خصوص که این رنگ برای فصل تابستان و فصل های گرم سال کاملاً مناسب و ایده آل است.

کلام آخر
از آنجایی که به کار بردن رنگ هلویی برای موی سر بخصوص در طیف رنگ های روشن بدون دکلره امکان پذیر نیست بعد از اعمال رنگ مو باید مراقبت های خاص و ویژه از موهای خود داشته باشید تا زیبایی طراوت و شادابی خود را از دست ندهند. در این زمینه استفاده از انواع ماسک مو و روغن‌های مخصوص شامپوهای تخصصی می‌تواند بسیار چاره‌ساز باشد. همچنین احیا و کراتینه مو بعد از رنگ آمیزی نیز توصیه می شود. شما می توانید با مراجعه به فورشگاه مانی نی به انواع محصولات کراتینه موی اورجینال دسترسی داشته باشید.

 

نوشتن دیدگاه