سبد خرید شما خالی می باشد.
اکسیدان 9 درصد روشن میکند یا تیره

جواب این سوال که آیا اکسیدان ۹ درصد روشن میکند یا تیره، کاملا واضح و روشن است. تمام اکسیدان های درصد بالا چه ۹ درصد و چه ۶ درصد برای روشن کردن موها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر که موهای شما تیره هستند باید از اکسیدان برای باز کردن رنگ و اجرای رنگ مورد علاقه خود بر روی مو استفاده کنید، به همین جهت نیز اکسیدان ۱ درصد فقط و صرفا برای اعمال رنگ تیره روی مو مورد استفاده قرار می گیرد. هر چقدر درجه اکسیدان بالاتر برود برای روشن کردن بیشتر مو مورد استفاده خواهد بود. لذا اکسیدان ۹ درصد جزو اکسیدان هایی است که برای روشن کردن کامل مو از آن استفاده می شود. در ادامه مقاله بیشتر در مورد عملکرد اکسیدان ۹ درصد با دکلره و رنگ توضیح خواهیم داد.

اکسیدان ۹ درصد روشن میکند یا تیره

عملکرد اکسیدان ۹ درصد در ترکیب با رنگ مو و دکلره

اگر می خواهید موهای شما آمادگی پذیرش رنگ های لایت و روشن را داشته باشند، باید آن ها را با اکسیدان ۹ درصد روشن کنید. در واقع ترکیب اکسیدان ۹ درصد با رنگ مو و دکلره باعث از بین رفتن رنگدانه های تیره روی موی شما و در عوض نشستن رنگدانه های روشن بر روی آن می شود. این اکسیدان باعث می شود تا بافت موی شما از رنگ های تیره تخلیه شود و به صورت کاملا روشن در بیاید، سپس هنگامی که موی شما پایه باز کند به راحتی می توان رنگ های روشن مورد نظر دیگر را نیز بر روی آن اعمال نمود. البته توصیه می شود که اگر شما قصد رنگ آمیزی موهای خود را در منزل دارید از اکسیدان ۹ استفاده نکنید، زیرا امکان دارد که موهای شما دچار سوختگی شود. در واقع آرایشگرهای حرفه ای در سالن های مجهز از این نوع اکسیدان استفاده می کنند. نکته دیگری که در در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که اگر قصد رنگ کردن موهای خود با رنگ های نسبتا روشن را دارید بهتر است که از اکسیدان های درصد کمتر استفاده کنید، زیرا این نوع اکسیدان مناسب برای رنگ های بسیار روشن است.

عملکرد اکسیدان ۹ درصد در ترکیب با رنگ مو و دکلره

ویژگی های اکسیدان ۹٪

اکسیدان ۹ درصد با نام اکسیدان ولوم ۳۰ نیز شناخته می شود. این اکسیدان برای موهای ضخیم که دارای تار های نسبتا بلند هستند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، اما برای موهای آسیب دیده و نازک و یا موهایی که قبلا دکلره شده باشند نباید اکسیدان ۹ درصد را استفاده کرد، زیرا ممکن است منجر به سوختگی شدید موها شود. این اکسیدان برای روشن کردن بسیار زیاد موها مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ تارهای مو را تا درجات بسیار بالایی باز می کند، بنابراین برای انجام دکلره کاملا مناسب خواهد بود، همچنین اکسیدان ۹ درصد برای رساندن موها به پایه بلوند و بسیار روشن ایده‌ آل است. همانطور که قبلا هم گفته‌ ایم این اکسیدان باید توسط افراد حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرد، زیرا استفاده از آن ممکن است باعث سوختگی شدید موهای شما شود.
نکته دیگری که جزو ویژگی‌ های بسیار مهم اکسیدان ۹ درصد به شمار می‌ آید، این است که این اکسیدان برای هایلایت کردن با فویل مناسب نیست، زیرا خطر سوختگی موها در هایلایت با فویل بسیار بالا است و استفاده از اکسیدان ۹ درصد ریسک بسیار زیادی در این زمینه دارد. اگر قصد خرید این اکسیدان را دارید، بهتر است که حتما تجربه کافی در زمینه استفاده از آن را نیز داشته باشید، تا موهای شما دچار سوختگی و آسیب نشوند، در غیر این صورت پیشنهاد ما به شما اکسیدان ۶ درصد است. این نوع اکسیدان بیشتر برای سالن های آرایشی مناسب است که افراد حرفه ای و آرایشگران حرفه‌ ای از آن استفاده کنند. بنابراین اگر شما یک آرایشگر حرفه ای هستید می‌توانید برای خرید عمده این اکسیدان از طریق فروشگاه مانی نی با قیمت مناسب اقدام کنید. مانی نی به عنوان یک فروشگاه آرایشی و بهداشتی این محصول را با کیفیت بسیار عالی و معتبر در معرض فروش برای مشتری قرار داده است.

 

دیدگاه‌ها  
سلام
خیلی از موهای من سفید شده و میخوام رنگ شماره 4 طبیعی بزنم ، باید از اکسیدان چند درصد استفاده کنم؟
به نقل از هما_ایرانی:
سلام
خیلی از موهای من سفید شده و میخوام رنگ شماره 4 طبیعی بزنم ، باید از اکسیدان چند درصد استفاده کنم؟

سلام و درود اکسیدان 6 درصد یا شماره یک بهترین شماره اکسیدان برای موی سفید است که برای پوشش موهای سفید بسیار پر کاربرد است. در همین راستا مطلبی با عنوان شماره اکسیدان برای موی سفید وجود دارد تا شما به طور کامل مطالعه کنید.
نوشتن دیدگاه