سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی هلویی شامپاینی

رنگ های شامپاینی جزو رنگ های بسیار جذاب و پرطرفدار هستند که در بین خانم های جوان محبوبیت بسیار زیادی دارند. این رنگ ها به خصوص در فصل های گرم سال همچون فصل تابستان جذابیت بیشتری برای استایل خانم ها ایجاد می کنند. رنگ هلویی شامپاینی به دلیل شفافیت و براقیت خاصی که دارد، اغلب مورد استقبال دختران جوان قرار می گیرند. اما استفاده از این رنگ برای خانم های مسن کمتر توصیه می شود. زیرا این رنگ ها بیشتر برای سنین جوان مناسب هستند و اصلا با چهره های پیر همخوانی ندارند. اگر قصد دارید که موهای خود را با رنگ موی شامپاینی هلویی رنگ آمیزی کنید فروشگاه مانی نی در ادامه این مقاله به ده فرمول عالی در تناژ های جذاب این رنگ اشاره کرده ایم، که شما می توانید به صورت کاملا حرفه ای و عالی از آن‌ ها استفاده کنید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رنگ موی هلویی شامپاینی

رنگ موی هلویی شامپاینی با 10 فرمول عالی در تناژهای جذاب

رنگ موی هلویی بسیار شفاف روشن و جذاب است و باعث جوان تر به نظر رسیدن چهره شما می شود به عبارتی این رنگ باعث می شود تا شما کم سنتر از آنچه که هستید به نظر برسید. اما تصور نکنید که اگر جزو خانم های مسن هستید باز هم می توانید از این رنگ برای جوان تر کردن و شاداب کردن چهره خود استفاده کنید. بلکه رنگ هلویی برای چهره های پیر اصلا توصیه نمی شود. اما در صورتی که شما جزو قشر جوان باشید این رنگ ها باعث دلنشین شدن چهره شما خواهند شد. بنابراین شما می‌ توانید از فرمول‌های مختلف رنگ شامپاینی هلویی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید. به خصوص اگر موهای شما از نوع مجعد و بلند باشند این رنگ را می شود در تناژ های گوناگون و در مدل های بسیار جذابی به کار برد.

  • رنگ موی شامپاینی هلویی
    برای رنگ کردن موها به صورت شامپاینی هلویی باید موهای خود را به پایه ۸ برسانید و سپس رنگ مسی را با پودر هلویی و رنگ شامپاینی مخلوط کرده و با اکسیدان ۱ درصد ترکیب نموده و ۳۰ الی ۴۰ دقیقه موهای خود را با آن رنگ کنید.
  • هایلایت شامپاینی هلویی
    اگر قصد دارید رنگ زمینه مو های شما به صورت دیگری باشد و صرفا موهای شما هایلایت شامپاینی هلویی داشته باشند، می‌توانید فرمول فوق را ترکیب کرده و با کلاه یا فویل بر روی موهای زمینه مورد علاقه خود اجرا کنید.
  • رنگ موی شامپاینی شکلاتی
    اگر تمایل دارید که موهای شما به صورت شامپاینی شکلاتی دربیاید، باید موهای خود را با دکلره به پایه ۸ برسانید و سپس ۳۰ میلی متر رنگ دودی شماره ۸ را با ۳۰ میلیمتر رنگ بژ روشن و ۳۰ میلیمتر رنگ شامپاینی به علاوه ۲۰ میلیمتر رنگ شکلاتی متوسط و یک سانتیمتر واریاسیون نقره ای و مقدار مناسب اکسیدان ۱ درصد ترکیب نمایید و بعد از مدت ۳۵ دقیقه موهای خود را بشویید.
  • رنگ موی صدفی شامپاینی
    برای اینکه رنگ موهای خود را به صدفی شامپاینی در بیاورید در ابتدا موهای خود را با دکلره به پایه ۱۰ برسانید. سپس رنگ شماره ۷ شامپاینی را با رنگ سوپر نقره ای به همراه ۱۲۰میلی لیتر اکسیدان شماره یک و ۴ بند انگشت واریاسیون آبی یا بنفش ترکیب کرده و اجازه بدهید ۴۵ دقیقه بر روی موهای شما بماند.
  • رنگ موی عسلی شامپاینی
    برای رنگ موی عسلی شامپاینی باید موهای خود را به پایه ۶ برسانید سپس رنگ موی شامپاینی شماره ۹۰.۳۲ را با رنگ شکلاتی روشن و رنگ دودی شماره ۷ ترکیب کرده و سپس ۱۳۰ میلی لیتر اکسیدان ۲ درصد به آن اضافه کنید و در نهایت ۵ سانتی متر واریاسیون طلایی و ده سانتی متر واریاسیون نقره ای نیز اضافه کرده و اجازه دهید این ترکیب ۳۰ الی ۴۰ دقیقه روی موهای شما باقی بماند.

رنگ موی هلویی شامپاینی با 10 فرمول عالی در تناژهای جذاب

چند فرمول جدید رنگ موی هلویی شامپاینی

  • رنگ موی یاسی شامپاینی
    برای این ترکیب نیز باید موهای خود را به پایه ۱۰ برسانید و در نهایت رنگ بلوند مرواریدی را با رنگ موی شامپاینی و نسکافه ای شماره ۸ و واریاسیون بنفش به اندازه ۲ سانتی متر ترکیب کنید و اجازه دهید 40 دقیقه روی موهای شما بماند.
  • رنگ موی بژ شامپاینی
    فرمول این رنگ بدین صورت است که باید در ابتدا موهای خود را به پایه ۸ برسانید و سپس رنگ شامپاینی شماره ۹۰.۳۲ را با رنگ بلوند شکلاتی متوسط و بلوند طلایی متوسط مخلوط کنید و سپس اکسیدان ۶ درصد را اضافه کرده و اجازه بدهید ۴۰ دقیقه روی موهای شما بماند.
  • رنگ موی پوست پیازی شامپاینی
    برای رنگ پوست پیازی باید موهای خود را به پایه ۹ برسانید و سپس رنگ پوست پیازی شماره ۷ را با رنگ شامپاینی شماره ۷ و رنگ صدفی شماره ۶ و رنگ ماهگونی شماره ۶ ترکیب کرده و سپس با اکسیدان ۲ درصد نیز ترکیب کنید و اجازه بدهید چهل دقیقه روی موهای شما باقی بماند.
  • رنگ لایت شامپاینی
    رنگ شامپاینی بعلاوه اکسیدان ۶ درصد به علاوه یک بند واریاسیون بنفش و نقره ای می تواند ترکیب بسیار زیادی برای ایجاد رنگ پایه لایت شامپاینی برای موهای شما باشد.
  • هایلایت شامپاینی
    اگر قصد دارید که رنگ هایلایت شما به صورت شامپاینی باشد می توانید ترکیب ذکر شده در فرمول فوق را به صورت هایلایت با کلاه یا با فویل بر روی موهای خود اجرا کنید.

کلام آخر
در انتخاب انواع رنگ مو های هلویی شامپاینی ، حتما دقت داشته باشید که بهترین رنگ مو را با توجه به خواسته خود و تعداد کثیر رنگ ها انتخاب کنید. در وحله دوم به سلامت مو های خود اهمیت دهید و بهترین متریال موجود در بازار را برای مو های خود انتخاب نمایید. شما می توانید بهترین رنگ مو های ارگانیک را در فروشگاه مانی نی پیدا کنید و به راحتی آن ها را سفارش دهید.

نوشتن دیدگاه