سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ مو صورتی کالباسی

ترکیب رنگ موی صورتی کالباسی یک ترکیب بسیار جذاب و ایده آل برای دختران و خانم های جوان است که پوست سفید دارند. در واقع ترکیب رنگ صورتی با سفید همیشه بسیار آرام بخش و جذاب بوده است، به خصوص که این ترکیب در فصل تابستان خود را بیشتر برای استایل های تابستانی و لباس های تابستانی نمایان می کند، از همین رو نیز بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا ترکیب رنگ صورتی را در موهای خود نیز به کار ببرند. همانطور که گفته ایم خانم های سفید پوست بیشتر تمایل به استفاده از این رنگ مو دارند، زیرا جذابیت بسیار زیادی دارد و با رنگ سفید و گندمی سازگاری بسیار زیادی دارد. اگر شما نیز تمایل به استفاده از ترکیب رنگ مو صورتی کالباسی دارید بهتر است که این مقاله را از دست ندهید. ما در ادامه ۱۰ نمونه از بهترین رنگ های صورتی که شما می‌توانید برای موهای خود برای یک استایل تابستانه داشته باشید را به شما معرفی خواهیم کرد.

ترکیب رنگ مو صورتی کالباسی

۱۰ نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی کالباسی

قبل از این‌که در مورد رنگ های صورتی قابل استفاده برای مو صحبت کنیم بهتر است این نکته را به خاطر داشته باشید که رنگ صورتی باید بر روی موهای پایه روشن قرار بگیرد، به همین جهت استفاده از دکلره یکی از واجب ترین چیز هایی است که شما قبل از استفاده از رنگ صورتی باید آن را مدنظر قرار دهید. حال در ادامه به ده نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی برای موهای شما پرداخته ایم.

  1. صورتی کوارتز: برای این‌که موهای شما به رنگ صورتی کوارتز در بیایند باید موهای خود را با دکلره به پایه ۹ و یا بالاتر برسانید و سپس رنگ صورتی را با طلایی ترکیب کرده و بر روی موهای خود قرار بدهید. این رنگ مو برای صورت های بسیار روشن کاملا مناسب بوده و با یک آرایش جذاب می تواند ظاهر چهره شما را بسیار جوان و شفاف و زیبا نشان بدهد.
  2. صورتی چرک: برای این نوع رنگ نیز باید موهای شما با پایه ۹ و یا بالاتر برسند. اگر قصد دارید که رنگ صورتی چرک شما کمی پر رنگ تر باشد می توانید از رنگ قهوه ای و یا شکلاتی نیز استفاده نمایید، اما در غیر این صورت می توانید موهای خود را تا پایه ۷ باز کنید و سپس رنگ صورتی را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و بر روی موهای خود قرار بدهید.
  3. صورتی دودی: رنگ موی صورتی دودی نیز یکی دیگر از تناژ های صورتی است که برای کسانی که رنگ چهره گرم دارند کاملا ایده آل و مناسب است. این رنگ تناژ سرد دارد و گرمی بیش از حد چهره را می پوشاند.
  4. صورتی صدفی: این نوع رنگ مو ترکیبی از رنگ صورتی و مرواریدی است و برای اجرای آن باید موهای شما به پایه ۹ و یا بالاتر برساند. به دلیل این‌که اجرای این رنگ کاملا تخصصی است و کوچکترین اشتباه ممکن است باعث تغییر رنگ شدید موها شود بهتر است حتما انجام آن را به یک متخصص حرفه ای بسپارید.

10 نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی کالباسی

  1. صورتی فانتزی: رنگ موی صورتی فانتزی همان رنگی است که شما در کودکی روی سر عروسک های خود دیده اید. در واقع این رنگ بسیار جیغ است و ماندگاری بسیار کمی نیز دارد. اگر قصد دارید که موهای خود را به صورتی فانتزی برسانید فقط کافیست یک شامپوی رنگ تهیه کرده و موهای خود را با استفاده از آن رنگ کنید. همانطور که گفته ایم رنگ مدت زمان بسیار کمی باقی می ماند و برای شما تکراری و زننده نخواهد شد. از دیگر تناژ های رنگ صورتی که به صورتی کالباسی بسیار شباهت دارند می‌ توان به رنگ های زیر نیز اشاره کرد.
  2. صورتی گلبهی: این نوع رنگ برای پوست های معمولی کاملا مناسب است و کسانی که تناژ پوستی آن ها آن گرم و یا سرد است می توانند از این رنگ استفاده کنند.
  3. صورتی قهوه ای: رنگ موی صورتی قهوه ای کمی کدر تر از صورتی دودی است و همانند صورتی دودی حالت براق ندارد و کمی مات تر به نظر می رسد. کسانی که علاقه مند به رنگ صورتی مات هستند می توانند از این رنگ استفاده کنند.
  4. هایلایت صورتی: این نوع رنگ کاملا مناسب برای کسانی است که علاقه مند به موی صورتی هستند اما تمایل ندارند که تمام موهای آن ها با این رنگ پوشانده شود. در واقع هایلایت صورتی قابل اجرا بر روی موی قهوه ای و موهای دیگر که دارای تناژ های قهوه ای و کالباسی و شامپاینی هستند مناسب است.
  5. صورتی روشن: رنگ صورتی روشن یک رنگ کاملا دخترانه و جذاب است، به همین جهت نیز اغلب علاقه‌ مندان به این رنگ جزو کسانی هستند که در سنین نوجوانی و اوایل جوانی هستند. رنگ صورتی روشن فقط برای پوست های سفید مناسب است و اصلا مناسب برای پوست های تیره نیست.
  6. شامپاینی صورتی: رنگ صورتی شامپاینی نیز یک رنگ بسیار جذاب روشن و مات است، که شبیه به رنگ کوارتز بوده، اما براقیت کمتری دارد. این رنگ نیز برای پوست های روشن کاملا مناسب است.

۱۰ نمونه از بهترین ترکیبات رنگ مو صورتی کالباسی

مانی نی؛ خرید رنگ مو صورتی

اگر به رنگ مو صورتی علاقه دارید و می خواهید مو خود را صورتی کنید، خرید از فروشگاه معتبر مانی نی پشنهاد ما به شما عزیزان است. ب مراجعه به سایت مانی نی می توانید انواع رنگ مو صورتی از بهترین برند های تولید کننده را مشاهده کنید و بخرید.

نوشتن دیدگاه