سبد خرید شما خالی می باشد.
تیره ترین رنگ مو بعد از مشکی

استفاده از رنگ موی مشکی جزء معمول ترین و محبوب ترین رنگ های شرقی است، که بسیاری از بانوان کشور ما نیز به این رنگ مو علاقه مند هستند. اغلب خانم های شرقی که شامل نواحی چین، کره، ایران و هندوستان میشوند به رنگ موی مشکی علاقه بسیار زیادی دارند و این رنگ را نشانه جوانی و شادابی می‌ دانند. البته رنگ موی مشکی شامل رنگ های متفاوت با تناژ های گوناگون می شوند که معروفترین، متداول ترین و محبوب ترین آن ها ، رنگ موی مشکی پرکلاغی و رنگ موی مشکی معمولی ، می باشد. در ادامه این مقاله فروشگاه مانی نی در مورد تیره ترین رنگ موی مشکی که با نام رنگ موی پرکلاغی شناخته می‌ شود بیشتر صحبت خواهیم کرد و شما را در زمینه این که ، چگونه مو های خود را به این رنگ در بیاورید ، راهنمایی خواهیم نمود. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

تیره ترین رنگ مو بعد از مشکی

تیره ترین رنگ مو، رنگ موی پرکلاغی

 همانطور که در مطالب فوق نیز ذکر کرده‌ ایم ، رنگ موهای مشکی شامل دو نوع اصلی رنگ موی پرکلاغی و مشکی معمولی هستند، که هر کدام از آنها طرفداران خاص خودشان را دارند. در صورتی که شما علاقه مند به رنگ موی مشکی پرکلاغی باشید، بهتر است بدانید که این نوع رنگ در زیر آفتاب حالتی با تناژ آبی پررنگ یا سرمه‌ ای پیدا می‌ کند و بسیار جوان پسند و محبوب است‌. اما نوع دیگری از آن با نام مشکی معمولی شناخته می شود و اغلب در زیر نور آفتاب به صورت تناژ قرمز دیده می شود. رنگ مشکی طبیعی در صورت شستشوهای مکرر بیشتر به رنگ قرمز شباهت پیدا می کند. بنابراین حتما توجه داشته باشید که به هنگام رنگ کردن موهای تان به نوع رنگ آن دقت کافی داشته باشید.
اکسیدان مورد استفاده و همچنین نوع رنگ مشکی باید در این دو نوع رنگ آمیزی متفاوت باشد. یک نکته را نیز در این زمینه به خاطر داشته باشید که رنگ موی مشکی چه از نوع پرکلاغی و چه از نوع رنگ های معمولی، باید در مدت زمان ۴۵ دقیقه الی 1 ساعت بر روی موهای شما باقی بماند. البته با توجه به اینکه رنگ مشکی جزو تیره ترین رنگ های مو به حساب می‌ آید اگر مدت زمان بیشتری هم روی مو باقی بماند ایجاد مشکل نمی کند. نکته دیگری که برای رنگ آمیزی موهای خود با رنگ مشکی باید حتما به خاطر داشته باشید این است که اگر پایه موهای شما دکلره دارد و رنگ موهای شما از نوع رنگ های لایت است ، بهتر است رنگ موی مشکی را در چند مرحله و با ترکیب رنگ های دودی برای موهای خود استفاده کنید. در غیر این صورت رنگ موهای شما متمایل به سبز خواهد شد.

تیره ترین رنگ مو، رنگ موی پرکلاغی

منتخب جدیدترین و شیک ترین رنگ تیره

 امروزه رنگ های تیره به خصوص رنگ مشکی پرکلاغی و رنگ مشکی طبیعی جزو رنگ های پرطرفدار در بین دختران جوان به شمار می آیند. به خصوص که هایلایت قرمز نیز در بین آن ها به کار رفته باشد. همچنین استفاده از رنگ تیره با هایلایت های قرمز و یا سبز و آبی برای مهمانی های رسمی نیز بسیار پرکاربرد است. رنگ تیره به خصوص رنگ مشکی جزو رنگ هایی است که می‌ توان آن را با تمام استایل ها و تمام رنگ های لباس هماهنگ کرد. شما می توانید برای یک مهمانی رسمی و یا حتی یک جشن دورهمی از این تناژ رنگ استفاده کنید. به خصوص که این رنگ قابل ست کردن با انواع رنگ های لباس از جمله رنگ های تیره و روشن می باشد و به همین جهت نیز در کشورهای شرقی برای خانم های شاغل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مهمی که برای استفاده از این رنگ مو باید به خاطر داشته باشید رنگ پایه موهایتان است. به عبارتی ، اگر موهای شما از قبل دارای رنگ های گیاهی همچون حنا هستند، باید در ابتدا رنگدانه های حنا را از موهای خود مطابق با روش های تخصصی آرایشگری خارج کنید، تا رنگ مورد نظر به صورت کاملا طبیعی روی سر شما بنشیند.

منتخب جدیدترین و شیک ترین رنگ تیره

مشکی کردن رنگ موی سفید

 اگر قصد رنگ کردن ریشه سفید موهای خود را با رنگ مشکی و تیره دارید باید حتما برای لطیف کردن و نرم کردن موهای سفیدتان اقدام نمایید. زیرا موهای سفید اغلب خشن هستند و به همین جهت نیز قابلیت رنگ پذیری آن ها به شدت پایین آمده است. بنابراین در صورتی که مستقیما بر روی موهای سفید رنگ را قرار بدهید، احتمال غیر طبیعی جلوه دادن آن بسیار زیاد خواهد بود. بعد از اتمام رنگ نیز حتما از ماسک برای لطیف کردن و نرم کردن موهای خود استفاده کنید. زیرا رنگ تیره و مشکی اگرچه جزو رنگ های بسیار شیک، زیبا و پرطرفدار به شمار می آید؛ اما در صورتی که اصولی و درست استفاده نشود ، غیر طبیعی جلوه می کند و جلوه زیبایی برای موهای شما به دنبال نخواهد داشت. به همین منظور نیز بهتر است قبل از رنگ کردن موهای خود حتما با یک آرایشگر صحبت کنید و یا اینکه عملیات رنگ کردن موهای خود را به صورت کامل به آرایشگر خود بسپارید.

کلام آخر
رنگ موی مشکی به شما این انتخاب را می دهد تا بتوانید انواع لباس ها را به راحتی با رنگ موهایتان ست کنید. به خاطر داشته باشید که حتما پیش از اعمال هر یک از رنگ مو های ذکر شده، با یک آرایشگر صحبت کرده و با توجه به نوع موهایتان از آنها مشاوره دریافت کنید.

 

نوشتن دیدگاه