سبد خرید شما خالی می باشد.
هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

موهای مشکی پرکلاغی یکی از جذاب ترین رنگ موها است. زیبایی که رنگ پر کلاغی به موها می دهد را به هیچ عنوان نمی توان کتمان کرد، اما گاهی اوقات نیز نمی توان جذابیت چند هایلایت در بین موهای مشکی پرکلاغی را نیز از یاد برد! هایلایت روی موهای مشکی پرکلاغی می تواند سمفونی جذابی از رنگ ها را با خود به همراه داشته باشد. از این رو در این مطلب با فروشگاه اینترنتی مانی نی همراه باشید که با صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی آشنا شوید.

هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

هایلایت یک روش خوب برای بعد دادن به موهایتان، جذاب تر کردن صورت، روشن نمودن ظاهرتان و اضافه کردن رنگ اضافی به موهایتان است، بدون اینکه کل موها را رنگ کنید. در این جا قصد داریم به شما عزیزان آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی را ارائه دهیم، اما قبل از این که به آماده کردن رنگ بپردازید، نیاز است که وسایل مورد نیاز رنگ کردن که عبارت اند از کاسه رنگ، برس، دستکش و پیشبند را آماده کنید.
مرحله اول: قسمت هایی که می خواهید هایلایت کنید را انتخاب نمایید
می توانید موهای خود را شبیه به زمانی که کاملا مرتب هستند دربیاورید و سپس تصمیم بگیرید که قرار است کدام قسمت از موهای خود را هایلایت کنید. سپس با استفاده از فویل ها، قسمت های مخصوص هایلات را جدا نمایید و فویل ها را به همراه یک گیره ثابت نگهدارید.
مرحله دوم: باز کردن رنگ پر کلاغی
به هیچ عنوان نمی توانید بدون باز کردن رنگ پرکلاغی اقدام به هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی کنید. پس ابتدا باید یا با استفاده از رنگ سه صفر به همراه واریاسیون سبز اقدام به باز کردن رنگ موهای خود کنید یا از دکلره کمک بگیرید.
کار با دکلره ممکن است کمی مشکل باشد، لذا اگر بار اولتان است که با آن کار می کنید مراقب باشید که موهایتان نسوزد. پس از قرار دادن مواد برای باز شدن رنگ، نیم الی یک ساعت صبر کنید، اما هر ده دقیقه یک بار حتما موهای خود را چک نمایید و از استحکام آن مطمئن شوید.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

مرحله سوم: شستن مواد و رنگ زدن هایلایت ها
پس از این که مطمئن شدید که موهای شما به پایه اصلی رسیده است، رنگ هایلایت خود را آماده کنید و روی موهای خود بزنید. از برس، مسواک و یا دستان خود برای انجام رنگ می توانید استفاده کنید. ناگفته نماند که حتماً از دست کش های پلاستیکی در این مرحله استفاده کنید. به صورت کاملاً یکنخواخت رنگ زدن را انجام دهید و در انجام این کار سریع باشید که تمامی قسمت های هایلایت شما به یک اندازه رنگ بگیرند.
مرحله چهارم: استراحت دادن به موها
پس از این که تمامی هایلایت ها را رنگ کردید، فویل ها را دور موها ببندید و سپس کلاه رنگ را روی موهایتان بگذارید و صبر کنید که موها کاملا به رنگ آمیخته شوند. حدود نیم ساعت طول می کشد که موهای شما رنگ بگیرد. توصیه می شود هر ده دقیقه یک بار موهای خود را بررسی کنید و اگر بعد از نیم ساعت احساس کردید موها رنگ نگرفته اند، دوباره روی همان رنگ های قبلی، رنگ بزنید و نیم ساعت دیگر صبر کنید.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

مرحله پنجم : شستن موها
به هنگام شستن موها حتما سر خود را طوری قرار دهید که رنگ ها روی لباس شما نریزد، زیرا ممکن است هرگز رنگ از روی لباس شما پاک نشود. لازم به ذکر است که سعی کنید در شستشوی اول از شامپو استفاده نکنید. ترکیبات شیمیایی شامپو برای شستشوی اول می تواند رنگ موی شما را روشن تر از حالت اول کند. می توانید از ماسک موهای مخصوص حمام استفاده کنید که موهایتان پس از شستشو تقویت شود و لطافت خود را داشته باشند.
مرحله ششم: موهای خود را خشک کنید
آخرین مرحله خشک کردن موهای جذاب شما و دیده شدن هایلایت ها به وضوح است. می توانید از یک برس برای خشک کردن موها کمک بگیرید و به هنگام سشوار کشیدن موهای خود را شانه کنید که گره ها باز شوند. توصیه می شود قبل از سشوار کردن از ماسک موی بعد حمام استفاده کنید که پس از انجام سشوار موهای شما لطیف، خوشبو و دارای هایلایت های بسیار جذابی باشد. بهترین رنگ موی هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی را از فروشگاه مانی نی خریداری کنید.

آموزش صفر تا صد هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی

کلام آخر
انجام هایلایت روی موی مشکی پرکلاغی شاید کمی زمان بر باشد، اما در انتها جذابیت بی نظیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید به تنهایی به انجام هایلات موهای زیبایتان بپردازید یا از فردی دیگر در این زمینه کمک بگیرید. در انتها شایان ذکر است که قبل از انجام تمامی مراحلی روی قسمتی از موهایتان تست مراحل را انجام دهید که مطمئن شوید می توانید از روشن کننده مو به همراه رنگ مو به درستی استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه