سبد خرید شما خالی می باشد.
هایلایت کاراملی روی موی مشکی

فرقی نمی کند شما در چه رنج سنی قرار داشته باشید، همیشه رنگ موی مشکی می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. علاوه بر این که این رنگ مو می تواند سن شما را بسیار کمتر از چیزی که واقعا هست نشان دهد، این رنگ مو جذابیت بی نظیر دارد که به اصطلاح هیچ وقت از مد نمی افتد، اما تغییرات همواره جذاب است. پس چه بهتر اگر بتوانیم تغییرات را روی رنگ موی مشکی خود داشته باشیم. در این مطلب همراه فروشگاه مانی نی باشید که با آموزش نحوه اجرا هایلایت کاراملی روی موی مشکی آشنا شوید.

هایلایت کاراملی روی موی مشکی

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

هایلایت های ظریف کاراملی را می توان به راحتی در خانه با رنگ های بی نظیر فروشگاه مانی نی روی موی مشکی اجرا کرد. این کار ظاهر عالی برای هر فردی که می خواهد ظاهر خود را تغییر دهد به ارمغان می آورد، اما نمی خواهد از هایلایت های پر یا رنگ موهای روشن استفاده کنید. برای اجرای هایلایت کاراملی روی موی مشکی نیاز به زمان زیادی دارید، مخصوصا اگر برای اولین بار قرار است این کار را انجام دهید. سپس وسایل مورد نیاز زیر را آماده کنید. این وسایل عبارت اند از:

  • فویل
  • رنگ کاراملی
  • براش رنگ
  • کاسه رنگ
  • دستکش و پیش بند

حال مراحل زیر را برای اجرای هایلایت های جذاب کاراملی خود دنبال کنید.

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

مرحله 1: یک تست انجام دهید
انجام تست اولین و مهمترین قدم به هنگام انجام هایلایت کاراملی روی موی مشکی است. همیشه یک تست کوچک روی موهای خود انجام دهید که مطمئن شوید که هایلایت مناسب موهای شما است یا خیر. علاوه بر تست رنگ مدت زمانی که طول می کشد که موهای خود را به رنگ دلخواه خود برسانید را نیز آزمایش خواهید کرد. در این قسمت به هیچ عنوان تمامی رنگ خود را برای هایلایت آماده نکنید؛ تنها مقداری کم برای انجام تست کفایت می کند.
مرحله 2: موهای خود را همانطور که می خواهید حالت دهید و شروع به فویل پیچی کنید
ممکن است عجیب به نظر برسد، اما موهای خود را قبل از استفاده از رنگ، مانند فر، صاف یا سشوار کردن حالت دهید. به این ترتیب دقیقا می دانید که کدام قسمت موهای خود را هایلایت کنید. حال فویل ها را به دور قسمت هایی بپیچید که قرار است هایلایت شود.

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

مرحله 3: رنگ مو خود را طبق دستورالعملی که پشت جعبه آن نوشته شده است، مخلوط کنید
معمولا یک کیت رنگ کردن مو شامل چندین بسته است که باید آن ها را با هم مخلوط کنید که رنگ مورد نظر به دست آید. دستورالعمل های موجود در کیت را با دقت دنبال کنید، نسبت مناسب را مخلوط کرده و به طور یکنواخت هم بزنید که همه رنگ موها کاملاً مخلوط شود. فراموش نکنید که دستکش های پلاستیکی خود را قبل از مخلوط کردن بپوشید! می توانید بهترین کیت های مخصوص هایلایت کاراملی خود را از فروشگاه مانی نی بخرید.
مرحله 4: شروع به رنگ زدن کنید
چه در صورت استفاده از دکلره یا رنگ موی کاملی کار خود را سریع انجام دهید. زیرا موهای شما باید در یک زمان مناسب رنگ بگیرند. اگر قسمتی را دیرتر و قسمتی را زودتر رنگ کنید، موها به هیچ عنوان تقارن نداشته و ظاهر نامناسبی خواهد گرفت. یک تکه رنگ را به همراه برس رنگ خود بردارید و رشته هایی از موهایتان را که می خواهید هایلایت کنید را با دقت رنگ نمایید. حتی از برس نیز می توان استفاده نکرد و با دست موهای خود را رنگ کنید.
سعی نمایید قسمت های هایلایت موهای خود را به اندازه عرض یک بند کفش بردارید، زیرا دسته زیاد از موها به هیچ عنوان رنگ پذیری مناسبی ندارد. رنگ زدن را از موهای نزدیک به صورتتان شروع کنید، سپس به سمت پشت سرتان حرکت نمایید.

نحوه اجرای هایلایت رنگ موی کاراملی روی موی مشکی

مرحله 5: صبر کنید
پس از اینکه هایلایت خود را انجام دادید، تنها نیاز است که بنشینید و اجازه دهید موهایتان رنگ پذیری را انجام داده و استراحت کنند. می توانید تلویزیون تماشا کنید، لباس هایتان را اتو نمایید یا با دوستانتان صحبت کنید، اما فراموش نکنید که هر ده دقیقه یک بار به مدت 30 دقیقه موهای خود را چک نمایید. میانگین زمان انتظار حدود سی دقیقه است. با این حال می توانید تا یک ساعت رنگ را روی موهایتان قرار دهید، البته اگر موهایتان پس از مدت زمان 30 دقیقه ای روشن نشد، به هیچ عنوان بیش از یک ساعت رنگ را روی موهایتان نگذارید. پس از مدت زمان اشاره شده، موهای خود را بشویید و ترجیحاً شامپو نزنید. تبریک می گوییم، موهای شما به بهترین حالت ممکن هایلایت کاراملی خود را گرفته است.
کلام آخر
انجام هایلایت کاراملی روی موی مشکی بسیار راحت است. کافیست تنها مراحلی که فروشگاه مانی نی برای شما در این مطلب ارائه داده است را دنبال کنید و سپس موهای مشکی خود را با هایلایت های کاراملی جذاب پر کنید.

نوشتن دیدگاه