سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز

قطعا می دانید که رنگ ها همگی دارای شماره هستند و هر کدام بیان گر این است که محلول داخل جعبه چه رنگی دارد. این شماره ها در سراسر جهان یکسان هستند و تنها در برخی مواقع شاهد تغییراتی در آن هستیم. واریاسیون سبز نیز یکی از رنگ های حال حاضر در فروشگاه های مخصوص فروش رنگ مو است. واریاسیون سبز به خوش رنگ شدن رنگ موی خریداری شده و گرفتن تناژهای قرمز برخی رنگ موها می پردازد و به طور کلی خود نیز به عنوان یک رنگ موی جداگانه مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب همراه فروشگاه اینترنتی مانی نی باشید که با محصول نهایی ترکیب رنگ سه صفر به همراه واریاسیون سبز آشنا شوید.

ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟

همه ما می دانیم که رنگ های سه صفر در واقع رنگی هایی هستند که پایه مو را بدون احتیاج به دکلره سفید می کنند. اما نکاتی نیز به هنگام استفاده از رنگ سه صفر وجود دارد. زمانی که شما از دکلره برای سفید کردن مو استفاده می کنید، مو به صورت پلکانی پایه رنگ خود را از دست می دهد تا جایی که دیگر مو توان باز کردن رنگ را نداشته باشد. به هنگام استفاده از دکلره شما نیازی ندارید که مواد دیگری را قاطی محلول کنید.

ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟ 

اما زمانی که از رنگ های سه صفر برای باز کردن رنگ موی خود استفاده می کنید، ممکن است به یک باره شاهد قرمزی مو شوید که به هیچ عنوان جلوه زیبایی روی موی شما ندارد. حال نیاز است برای جلوگیری از قرمزی موها از واریاسیون سبز استفاده کنید. این واریاسیون می تواند کاملا قرمزی موهای شما را گرفته و باز کردن رنگ را دقیقا مشابه استفاده از دکلره انجام دهد.

موضوعی که در این زمینه مهم تر خواهد بود، این است که تنها نمی توانید برای از بین بردن قرمزی مو در رنگ سه صفر خود از واریاسیون سبز استفاده کنید. درواقع به بیانی دیگر، واریاسیون سبز به تنهایی قدرت جلوگیری از قرمزی مو را ندارد. لذا در کنار آن باید یک سوم تیوپ سه صفر را در کنار یک سوم رنگ ۸ زیتونی به همراه یک سوم رنگ ۸ دودی در کنار واریاسیون سبز و آبی (دو بند انگشت) به همراه اکسیدان ۹ استفاده کنید که موها بدون قرمزی کاملا رنگ باز کند.

نکات مهمی که در این زمینه باید مد نظر داشت این است که اگر زمینه موی شما دودی باشد، شما می توانید بدون احتیاج به واریاسیون سبز اقدام به روشن کردن موهای خود به همراه رنگ موی سه صفر کنید و با هیج گونه تن نارنجی یا قرمزی نیز رو به رو نشوید. اما زمانی که همزمان با باز کردن رنگ موهای خود می خواهید رنگی روشن به موهای خود بزنید، نیاز دارید تا ۸.۰۰ طبیعی اکسترا (نصف تیوپ) به همراه ۸ زیتونی (نصف تیوپ) در کنار دو بند انگشت واریاسیون سبز و نقره ای و اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید که موهای شما تن نارنجی یا قرمزی را با خود به همراه نداشته باشد.

برای آخرین نکته نیز در رابطه با افرادی که برای اولین بار قصد دارند موهای تیره خود را روشن کنند، باید با توجه به ترکیب نصف تیوب ۸ کاراملی به همراه یک چهارم تیوپ ۷ دودی در کنار یک چهارم رنگ سه صفر به همراه دو بند انگشت واریاسیون سبز و آبی و اکسیدان ۹ درصد اقدام به روشن کردن موهای خود به صورت یک دست کنید. ناگفته نماند که در این جا رنگ کاراملی صرفا یک مثال برای رنگ روشن بود. می توانید هر رنگ روشنی که مد نظرتان است در این قسمت استفاده کنید.

 ترکیب رنگ سه صفر با واریاسیون سبز چی میشه؟

آیا واریاسیون را با 3 صفر بزنیم یا صبر کنیم بعد از شستشو واریاسیون بزنیم؟

حتما باید واریاسیون سبز را در داخل رنگ خود بریزید، نه این که پس از رنگ شدن موها و خشک کردن آن به موهایتان اضافه کنید. اولاً این که شما به هنگام استفاده از رنگ سه صفر به تنهایی با قرمزی مو رو به رو می شوید و به هیچ عنوان نمی توانید به ادامه کار خود بپردازید.

ثانیا، همان طور که اشاره کردیم، واریاسیون سبز خود نیز به تنهایی مانند یک رنگ عمل می کند؛ مخصوصا اگر روی موی رنگ روشن قرار بگیرد. پس استفاده از واریاسیون زمانی که موهای خود را شستید باعث می شود که موهای شما سبز شده و رنگ روشنی که با استفاده از رنگ مو به دست آوردید را از دست بدهد. پس حتماً با توجه به مقدار اشاره شده در عنوان قبلی از واریاسیون سبز به هنگام ترکیب رنگ استفاده کنید.

کلام آخر

این که دانش رنگ مویی خود را بالا ببریم می تواند منجر به استفاده درست از این محصول شود. اگر افراد ندانند که استفاده از رنگ سه صفر بدون واریاسیون سبز می تواند تا چه اندازه موهایشان را قرمز کند، به هیچ عنوان به دنبال آن نمی روند. شما می توانید رنگ موی سه صفر را به همراه واریاسیون سبز از فروشگاه اینترنتی مانی نی با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه