سبد خرید شما خالی می باشد.
سایت رنگ مو

امروزه با توجه به آنلاین شدن خریدها، بسیاری از افراد تمایل به خرید رنگ مو از فروشگاه های آنلاین و غیرحضوری دارند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید بهتر است حتما به این نکته توجه کنید که خرید رنگ مو با هر برند نامعتبر ممکن است باعث آسیب رساندن به موهای شما شود. بنابراین اگر قصد خرید رنگ مو را دارید حتما در درجه اول در مورد معتبر بودن وب سایت مورد نظر خود و در درجه دوم در مورد معتبر بودن برند محصولات ارائه شده توسط این وبسایت اطمینان خاطر حاصل نموده و سپس خرید خود را انجام دهید. علاوه بر آن در بسیاری از مواقع افراد فقط به فکر خرید رنگ مو مورد علاقه و مطابق با سلیقه خود هستند و در این مورد به انواع مختلف نکاتی که باید به هنگام خرید به آن توجه کنند بی اعتنا هستند. به عنوان مثال نوع اکسیدانی که شما باید خریداری کنید و تناسب آن با رنگ موهای شما و همچنین درجه آسیب پذیری موهای شما در این زمینه بسیار حائز اهمیت خواهند بود. بنابراین اگر قصد دارید در مورد این مسائل اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

سایت رنگ مو

خرید رنگ مو از سایت 

انواع مختلف رنگ مو در طیف های رنگی گوناگون و برندهای متنوعی وجود دارند که هر کدام از آن ها بسته به سلیقه افراد می‌ توانند بدون دکلره و یا با دکلره مورد استفاده قرار بگیرند. اگر شما قصد استفاده از رنگ‌ های روشن و لایت را داشته باشید قطعا باید از دکلره نیز برای باز کردن پایه موهای خود استفاده کنید. در غیر اینصورت رنگ های بدون دکلره را به آسانی و با ریسک کمتر می توانید استفاده کنید. شاید شما نیز تا به حال به کرات به فکر رنگ کردن موهای خود در منزل افتاده باشید، اما به دلیل ترس از خراب شدن رنگ کلا از این تصمیم صرف نظر کنید. در واقع رنگ کردن مو در منزل زیاد هم سخت نیست. فقط کافی است که آموزش های مربوط به انجام دکلره را به صورت کامل دنبال کنید و به گونه ای موهای خود را دکلره کنید که باعث سوختگی موها نشود. بعد از آن نیز باید رنگ مو را بر روی موهای خود قرار داده و اجازه بدهید تا به صورت کامل رنگ بگیرد و سپس آنها را بشویید.

هر کدام از رنگ موها تایم مخصوص به خود را دارند تا به موهای شما به صورت کامل رنگ بدهند. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که تایم مخصوص به رنگ دهی هر طیف رنگی فقط یک مدت زمان پیش فرض است، و این زمان به جنس موهای شما نیز بستگی دارد. بنابراین قطعا شما باید ده دقیقه قبل از اتمام تایم اعلام شده، موهای خود را چک کنید و در صورتی که موی شما رنگ گرفته اند آن ها را بشویید. این مسئله به خصوص برای موهایی که رنگ روشن دارند حائز اهمیت تر است. زیرا رنگ های تیره اگر بیشتر هم بمانند باعث آسیب جدی به مو نمی شود. اما رنگ‌های روشن نباید بیشتر از حد مجاز بر روی مو باقی بمانند. بنابراین اهمیت چگونگی استفاده از رنگ مو به اندازه اهمیت خرید رنگ مو با کیفیت و یا حتی بیشتر از آن خواهد بود. سعی کنید حتما نوعی از رنگ مو را خریداری کنید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و منجر به آسیب دیدن موهای شما نشود و هم دوام و طول عمر کافی را برای موهای شما داشته باشد.

سایت رنگ مو

مانی نی؛ سایت آموزش ترکیبات و خرید رنگ مو

مانی نی به عنوان یکی از سایت های بزرگ آموزش ترکیبات و فروش رنگ مو به صورت اینترنتی مشغول به فعالیت بوده و مقالات زیادی را در زمینه آموزش چگونگی رنگ‌ آمیزی مو به رشته تحریر برای شما در آورده است. لذا شما می توانید برای دریافت آموزش های کامل در مورد چگونگی رنگ کردن موهایتان، درصد ترکیب رنگ مو ها با یکدیگر و دیگر آموزش های کاربردی متعدد این وب سایت را دنبال کنید. به عنوان مثال شاید برای بسیاری از شما این سوال مطرح شود که موها باید به هنگام رنگ آمیزی تمیز باشند و یا موی کثیف بهتر می گیرد؟ این سوالی است که بسیاری از افراد قبل از رنگ کردن موهای خود می‌ پرسند. در واقع چرب بودن موها باعث می‌ شود تا آسیب کمتری به بافت آنها وارد شود، اما جلوی رنگ گرفتن مو را تا حد زیادی می گیرد. بنابراین اگر قصد شما دکلره کردن باشد موی چرب تر آسیب کمتری خواهد دید. اما اگر قصد شما رنگ کردن معمولی مو باشد قطعا هر چقدر که موی شما تمیز تر باشد بهتر رنگ خواهد گرفت.

از طرفی باید موهای شما کاملا خشک باشند و حداقل یک روز قبل از رنگ آمیزی حمام کرده باشید. در غیر این صورت اگر ساعت قبل از رنگ آمیزی حمام کرده باشید و یا موهای شما خیس باشند امکان آسیب به آن ها بسیار زیاد خواهد شد.

تمام آموزش های مربوط به رنگ آمیزی مو از جمله آموزش های ارائه شده در این مقاله در كنار انواع رنگ های برند و بسیار باکیفیت در این سایت برای شما ارائه شده‌ اند. لذا شما می توانید هم به منظور خرید رنگ موی با کیفیت و هم به منظور دریافت آموزش های کامل در این زمینه مانی نی را دنبال کنید.

نوشتن دیدگاه