سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی تنباکویی به چه پوستی میاد

رنگ تنباکویی یکی از رنگ هایی است که بسیار جذاب است و می تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند. امروزه رنگ های جدید و مختلف زیادی تولید و عرضه می شود که باید از بین آن ها رنگی را که با رنگ پوست هارمونی دارد را انتخاب کنید. یکی از رنگ هایی که چند سال است مد شده است رنگ تنباکویی است.
رنگ تنباکویی دارای تناژ قهوه ای شکلاتی است و همین رنگ سبب می شود که این رنگ همیشه جذاب باشد و هیچوقت تکراری و خسته کننده نشود. برای داشتن رنگی خاص و زیبا می توانید رنگ تنباکویی را با دیگر رنگ ها ترکیب کنید و سپس استفاده کنید.
در ادامه قصد داریم بیشتر درباره رنگ تنباکویی و ترکیب رنگی آن صحبت کنیم پس اگر علاقمند به این رنگ مو هستید و قصد دارید موهای خود را این رنگی کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

رنگ موی تنباکویی به چه پوستی میاد

رنگ موی تنباکویی؛ ترکیب رنگ و هایلایت‌های برای پوست های متفاوت

رنگ تنباکویی در حقیقت رنگی است که بر روی برگ های خشک شده و بریده شده گیاه توتون وجود دارد. این رنگ به رنگ شکلاتی و قهوه ای بسیار نزدیک است و همین امر سبب شده است که این رنگ در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را داشته باشد.
شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از سوپر استارهای هالیوود از جمله: جنیفر لوپز، شریل کول و ... موهای خود را به رنگ تنباکویی در می آورند. همین امر سبب جذابیت دو چندان این ستاره ها شده است. رنگ تنباکویی را می توانید با دو روش دکلره و بدون دکلره بر روی موهای خود در بیاورید و از آن لذت ببرید. در ادامه قصد داریم فرمول آن ها را ذکر کنیم پس همراه ما باشید.
برای داشتن موهایی تنباکویی با دکلره در ابتدا باید موهای خود را با دکلره به پایه 8 برسانید و سپس ترکیب رنگی که در ادامه ذکر می کنیم را برای 30 دقیقه بر روی موهای خود قرار دهید.
ترکیب رنگ موی تنباکویی با دکلره: رنگ موی فندقی روشن + رنگ بلوند پلاتینه صدفی روشن + رنگ بلوند روشن + اکسیدان نمره 1
همچنین اگر دوست دارید این رنگ مو را بر روی موهای خود داشته باشید می توانید بدون دکلره این با ترکیب کردن رنگ هایی که در ادامه ذکر می کنیم موهای خود را تنباکویی کنید و از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که دکلره نکردن موها سبب می شود که کمتر به موهای شما آسیب وارد شود.

رنگ موی تنباکویی؛ ترکیب رنگ و هایلایت‌های برای پوست های متفاوت

ترکیب رنگ موی تنباکویی بدون دکلره:

برای تنباکویی کردن موهایتان بدون دکلره باید برای ساقه مو و ریشه موها از فرمول مختلف استفاده کنید.

فرمول رنگ تنباکویی برای ساقه مو: رنگ موی 6.31 تنباکویی روشن + رنگ موی N 10 بلوند پلاتینه روشن + اکسیدان نمره 2 (بعد از 30 دقیقه موهای خود را با نرم کننده بشویید و خشک کنید و سپس ترکیب رنگ زیر را برای ریشه مو قرار دهید).
یک سوم تیوپ رنگ موی 6.45 + یک ششم تیوپ رنگ مویN10  و 100میل اکسیدان شماره یک
حال که با فرمول رنگ موی تنباکویی برای انواع موها (با دکلره و بدون دکلره) آشنا شدید شاید سوالی که برایتان ایجاد شود این است که رنگ تنباکویی به چه رنگ از پوست هایی می آید؟ در جواب این سوال باید پاسخ داد که رنگ تنباکویی یک رنگ تقریبا تیره است و با تمامی انواع رنگ های پوستی سازگاری دارد.
توصیه ما به آن دسته از افرادی که پوستی با رنگ سرد یا سبزه دارند این است که به ترکیب های ذکر شده برای رنگ موی تنباکویی مقداری رنگ با سایه های گرم مانند فندقی اضافه کنندو اضافه کردن رنگ هایی با سایه های سرد سبب می شود که رنگ تنباکویی با پوست هارمونی بیشتری داشته باشد.
در این مقاله سعی کردیم که فرمول های ترکیبی رنگ موی تنباکویی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم با دستورهای ذکر شده بتوانید تغییرات جذابی را در موهای خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید. تنها توجه داشته باشید که بعد از رنگ کردن موها از شامپوهای بدون سولفات یا مناسب موهای رنگ شده استفاده کنید.
استفاده از این شامپوها به اینکه رنگ مو از موهای شما دیرتر پاک شود کمک می کند. شایان ذکر است که تمامی رنگ موهای ذکر شده در فروشگاه اینترنتی ما نی نی مارکت موجود است. شما مشتریان عزیز علاوه بر رنگ موهای ذکر شده می توانید انواع رنگ موها را از مجموعه ما تهیه نمایید.
همچنین اگر در زمان ثبت سفارش با هرگونه مشکلات و ابهامات مواجه شدید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما عزیزان را راهنمایی کنند. توجه داشته باشید که سفارش ثبت شده شما در کم ترین زمان ممکن در سراسر ایران درب منزل تحویل داده خواهد شد. با خرید از فروشگاه اینترنتی مانی نی مارکت می توانید تجربه یه خرید اینترنتی امن و با کیفیت را تجربه کنید!

نوشتن دیدگاه