سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو برای عید 1402

با آغاز سال جدید و تغییر در طبیعت، مردن نیز به تبعیت از طبیعت به دنبال تغییراتی هستند که جذاب تر و زیبا تر به نظر برسند. یکی از انواع این تغییرات، انواع رنگ موهای جذابی است که خانم‌ ها می توانند از آن برای ایجاد حس تازه استفاده کنند و چهره ای درخشان را به موهای خود هدیه نمایند. در این مطلب همراه فروشگاه اینترنتی مانی نی باشید که از همین امروز رنگ مو برای عید 1402 خود را انتخاب کنید.

مدل مو و رنگ مو سال 1402 جذاب ترین مدل های رنگ مو ویژه عید نوروز

قطعا اگر از امروز بتوانید رنگ و مدل موی مورد نظر خود را برای سال 1402 در نظر بگیرید می توانید برای استایل خود نیز برنامه بچینید. همچنین می دانید که قرار است چهره شما در سال جدید چگونه باشد و نیاز است چه مواردی را برای رسیدن به آن رعایت کنید. حال در این قسمت به معرفی تعدادی از بهترین مدل و رنگ مو سال 1402می پردازیم.

مدل موی برش بلانت با رنگ قهوه ای روشن

موهایی که بدون لبه و بدون پله به طور دقیق به یک طول کوتاه شده اند را مدل موی برش بلانت می نامند. بر خلاف سایر مدل‌ های مو که رسیدگی و مرتب کردن آن ها کمی مشکل است، مدل موی برش بلانت نیازی به رسیدگی بسیاری ندارد.
مدل موی صاف و یک دست برای استفاده روزمره مناسب است. این مدل مو کلاسیک بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است. به ویژه زنان با موهای نازک و ظریف می توانند با این مدل مو به همراه رنگ قهوه ای روشن موهای خود را پر پشت نشان دهند.

مدل موی برش بلانت با رنگ قهوه ای روشن

مدل موی میکرو باب به همراه رنگ های مشکی یا خاکستری

در مدل موی میکرو باب، موها در جهت استخوان گونه یا چانه کوتاه می شوند. شاید این مدل مو کمی کوتاه به نظر آید، اما جذابیت بسیاری را به همراه دارد. به عنوان مثال نوجوانان می توانند این مدل مو را امتحان کنند و رنگ موی طبیعی خود را جذاب تر جلوه دهند. فروشگاه اینترنتی مانی نی، انواع بهترین رنگ موهای خاکستری را برای چنین مدل مویی پیشنهاد می دهد.

مدل موی shag mullet به همراه رنگ بلوند عسلی یا قهوه ای روشن

این مدل مو می تواند برای عید 1402 مناسب ترین مدل مو انتخابی باشد. مدل مو Shag mullet یک نواختی مدل برش بلانت را ندارد و برای افرادی که از مدل های بهم ریخته استقبال می کنند، می تواند بسیار مناسب باشد. شما می توانید این مدل مو را به همراه رنگ روشن یا رنگ تیره داشته باشید، اما به طبع این مدل با رنگ بلوند عسلی یا قهوه ای روشن، جذابیت بی نظیرتری دارد.
حال که با تعدادی از جذاب ترین مدل موها به همراه رنگ موی متناسب با خودشان در عید 1402 آشنا شدید، در این قسمت قصد داریم شما را با جذاب ترین رنگ مو برای عید 1402 آشنا کنیم. نکته حائز اهمیت در این قسمت این است که شما می توانید به راحتی این رنگ موها را با تمامی مدل های مو امتحان کنید و از جذابیت بی نظیر آن لذت ببرید.

رنگ مو بلوند کرمی

رنگ مو بلوند کرمی ترکیبی عالی از رنگ های بلوند سرد و گرم است. یعنی اساسا این رنگ، رنگ پوست شما را برجسته تر نشان می دهد و مناسب برای افرادی است که پوست برنزه دارند. این رنگ بلوند کرمی برای افرادی که به طور طبیعی رنگ موی روشن دارند و می خواهند کمی شادابی به موهای کوتاه خود ببخشند نیز ایده آل است. می توانید رنگ موی بلوند کرمی را از فروشگاه اینترنتی مانی نی با بهترین قیمت خریداری کنید.

رنگ مو بلوند کرمی

رنگ مو بنفش تیره به همراه هایلایت بلوند

این رنگ مو ظاهر خیره کننده ای دارد. ترکیبی از هایلایت های بلوند روی موهای بنفش رنگ که از مربای انگور یا تمشک الهام گرفته شده است! این روند رنگ مو را می توان با رنگ پوست نیز تطبیق داد. اگر پوست روشن با ته رنگ سرد دارید، پایه بنفش خنک‌ تری با رنگ‌ های کاراملی را توصیه می کنیم. از طرف دیگر رنگ ‌های پوست گرم با پایه ‌های گرم ‌تر و مایل به قهوه ‌ای و هایلایت ‌های طلایی هماهنگ هستند.

رنگ مو بلوند خاکستری

بلوند خاکستری بهترین و پرطرفدارترین رنگ مو برای عید 1402 خواهد بود که روی موهای کوتاه فوق العاده به نظر می رسد. این مدل رنگ مو در واقع ترکیبی از بلوندهای سرد و قهوه ای با ته رنگ خاکستری است. بنابراین برای افرادی که پایه رنگ موی بلوند داشته و دوست دارند موهای خود را کمی تیره کنند یا برای سبزه هایی که می خواهند کمی روشن تر به چشم آیند، گزینه بسیار خوبی است. بلوند خاکستری می تواند تاثیر بسیار مستقیمی روی چهره شما بگذارد و شادابی بسیاری را با خود به همراه داشته باشد.

رنگ مو بلوند خاکستری

رز گلد قهوه ای

آیا می خواهید به موهای قهوه ای کوتاه خود تعدادی هایلایت پاستیلی اضافه کنید؟ رنگ موی رز گلد قهوه ای گزینه ای عالی برای شما است. موهای قهوه ای با هایلایت های ملایم و رزگلد چهره ای جذاب را با خود به همراه دارد. توصیه می شود از فروشگاه اینترنتی مانی نی اقدام به خرید این محصول کنید، زیرا صحت کیفیت این رنگ مو بسیار مهم است و فروشگاه مانی نی رنگ موهای بسیار با کیفیتی را عرضه می کند.

بالیاژ بنفش

اگر می خواهید بدون تغییر کامل رنگ موهایتان، استایل بسیار جذابی را در موهای خود ایجاد کنید، تکنیک هایلایت بالیاژ یا دیپ رنگ را امتحان نمایید. هایلایت های بنفش رنگ شده با تکنیک بالیاژ می تواند موهای شما بسیار جذاب کند.

تمشکی

آیا موهای شما به طور طبیعی تیره است؟ پس رنگ موی تمشکی می تواند برای شما انتخاب بسیار خوبی باشد! تمشکی پرطرفدارترین رنگ مو برای عید 1402 است. این رنگ مو برای موهای قهوه ای تیره تا مشکی مناسب خواهد بود. با استفاده از این روش رشته های بنفش در مو قرار می گیرد که بازتاب نور خاصی را در صورت شما ایجاد می کند.
رنگ موها و مدل موهای بسیاری در عید 1402 به عنوان پرطرفدارترین ها معرفی شده اند. در متن بالا به معرفی رنگ مو برای عید 1402 پرداختیم. این رنگ موها از جذابترین و به روزترین رنگ موهایی است که در سال 1402 ترند خواهد شد. برای خرید محصولات آرایشی و رنگ موی اصل می توانید به فروشگاه مانی نی مراجعه نمایید.

نوشتن دیدگاه