سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شنی صحرایی با دکلره

جالب است بدانید که رنگ موی شنی صحرایی با دکلره یکی از رنگ های بسیار متفاوت و جذاب می باشد که اغلب توسط افراد در رده سنی 20 به بالا، انتخاب می شود. رنگ موی شنی چهره شما را شاداب می کند و حتی ممکن است که جذابیت موهای شما را خیلی بیشتر از قبل نشان دهد. با توجه به موارد گفته شده شاید مشتاق باشید که بیشتر درباره این رنگ اطلاعات کسب کنید و آموزش آن را یاد بگیرید، پس با ما همراه باشید.

رنگ موی شنی صحرایی با دکلره

ترکیب رنگ شنی صحرایی با کاراملی

رنگ شنی صحرایی دارای تناژ های متفاوتی می باشد که در اینجا در مورد ترکیب شده آن با کاراملی صحبت خواهیم کرد. این رنگ به ترکیب بلوند نزدیک است و به طور کلی موهای شما را روشن تر می کند.
برای اینکه یک رنگی بر روی موهای شما به خوبی بنشیند، لازم است که به رنگ پوست خود و ترکیب رنگ ایجاد شده نگاه کنید و سپس توجه کنید که آیا با یکدیگر هماهنگ هستند یا نه؟
رنگ شنی صحرایی با کاراملی برای افرادی مناسب است که رنگ پایه موی آنها 9 می باشد و به هیچ وجه در رده رنگ های زرد نیست. علت اهمیت این امر این است که رنگ شنی دارای توناژ دودی می باشد و تناژ دودی هم دارای تونالیته آبی است، در حالیکه موی بلوند به سبب زرد بودن، باعث ایجاد رنگ سبز می شود و کار خراب خواهد شد.
رنگ شنی صحرایی ترکیبی از رنگ های طلایی و دودی می باشد که وقتی با رنگ کاراملی ترکیب می شود یک ترکیب جدید شکل می گیرد. حتما قبل از رنگ گذاشتن، با یک فرد متخصص در این زمینه مشورت های لازم را دریافت کنید تا پشیمانی وجود نداشته باشد.
گاهی اوقات افرادی را مشاهده می کنیم که با کمک دکلره موهای خود را رنگ می کنند و برخی دیگر بدون استفاده از آن رنگ را کامل به همان شکلی که باید، در می آورند.
ترکیبات لازم برای رنگ موی شنی صحرایی به صورت زیر می باشد:

  • هایلایت شنی دودی به اندازه نصف تیوپ برای این ترکیب کافی می باشد.
  • یک چهارم رنگ صحرایی
  • به اندازه دو بند انگشت از واریاسون استفاده کنید.
  • یک چهارم رنگ کاراملی نیز برای تکمیل کار لازم است.

همانطور که می دانید برای ایجاد یک رنگ روشن بر روی مو خود، لازم است که پایه ی موی خود را روشن کنیم تا رنگ جذاب تر به نظر برسد و دقیقا به همان شکلی در بیاید که در کاتالوگ نشان داده می شود.
رنگ موی شنی دارای تنوع خوبی می باشد و شما می توانید در انواع دودی، نسکافه ای، زیتونی و کهربایی و ... آن را دریابید. نوع مورد نظر در اینجا صحرایی بوده و  استفاده از آن به دو شکل با دکلره و بدون دکلره را برای شما توصیف کنیم:

  1. در روش با دکلره شما باید ابتدا رنگ پایه موی خود را تنظیم کنید و آن را به حدود 8 یا 9 برسانید. سپس از رنگ تعیین شده استفاده می کنید.
  2. در روش بدون دکلره شما باید در طی چندین مرحله موی خود را روشن کنید و سپس به صورت هایلایت شده رنگ صحرایی را بر روی موی خود قرار دهید.

رنگ شنی صحرایی با کارامل تناژ روشن دارد، پس دانستن اینکه چطور پایه موی خود را روشن کنید، از ملزومات می باشد. این موارد عبارت اند از:

  • دکلره یخی که به نسبت سایر روش ها کمی گران تر می باشد و حین استفاده از آن ریشه های مو خنک می شوند و خبری از گرم شدن و سوزش پوست سر نخواهد بود.
  • دکلره ذغالی در ترکیب خود دارای کربن فعال می باشد که در حین مخلوط شدن با اکسیدان فعال می شود و می تواند بر روی رنگ های مختلف تاثیر بگذارد و آن ها را از بین ببرد.
  • پودر دکلره سفید که رایج ترین بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد، توسط برند های متفاوت تولید شده و شما می توانید در کمترین زمان موهای خود را آماده رنگ کردن کنید.

ترکیب رنگ شنی صحرایی با کاراملی

مانی نی مارکت : خرید رنگ شنی صحرایی با دکلره

رنگ شنی صحرایی با کاراملی برای مراسم های مختلف مناسب می باشد و رنگ سنگینی محسوب می شود. همین سنگین بودن رنگ به شما اجازه می دهد که حتی در اماکن رسمی و اداره جات هم بتوانید به سادگی حضور به هم رسانید و مشکلی وجود نداشته باشد.
بعد از گذاشتن رنگ لازم است که مراقبت های مورد نیاز را هم در نظر داشته باشیم تا هم به موی ما آسیب کمتری وارد شود و هم اینکه دوام رنگ بالاتر برود و برای بازه زمانی بیشتری از آن لذت ببریم.
با توجه به تحقیقات انجام شده متوجه شدیم که هر فردی بهتر است از رنگی استفاده کند که حدود دو الی سه درجه از رنگ موی خودش روشن تر می باشد، در این حالت چهره فرد شاد و پر انرژی به نظر می رسد و او می تواند انواعی از لباس ها را به تن کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به رنگ موی مورد نظرتان می توانید با مانی نی مارکت همراه باشید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه