سبد خرید شما خالی می باشد.
مش صدفی روی موی مشکی

رنگ کردن موهای سر از راهکارهایی است که استفاده از آن می توان در چهره تغییر زیادی ایجاد کرد و شکل متفاوتی به چهره بخشید. رنگ مش صدفی روی موی مشکی یکی از رنگ هایی است که به منظور زیباسازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل روشن کردن موهای تیره کمک می کند جلوه خاص و ویژه‌ای به صورت می دهد. مش صدفی روی موی مشکی با توجه به روشن بودن حتماً باید به روش‌های خاصی روی موها قرار داده شود تا کارایی زیادی داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به مش صدفی روی موی مشکی و مواردی در مورد آن بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال تغییر بخشیدن به چهره و موهای خود هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

مش صدفی روی موی مشکی

چطوری مش صدفی روی موی مشکی در بیاریم؟

قبل از رنگ کردن موها یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که چطور می توان روی موهای مشکی مش صدفی درآورد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت از آنجایی که مش صدفی خیلی روشن است، امکان اجرای آن روی موها به صورت مستقیم وجود ندارد و قبل از انجام این کار باید اقداماتی روی موها انجام شود و موها به پایه ۸ برسد.
به صورت کلی برای درست کردن مش صدفی روی موی مشکی می توان از دو روش زیر استفاده کرد:

  1. استفاده از دکلره
    یکی از راه های رایج که برای درست کردن مش صدفی روی موی مشکی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از دکلره است. دکلره محصولی است که قبل از انجام دادن رنگ باید روی موها قرار بگیرد تا موها به رنگ سفید دربیایند.
    استفاده از دکلره می تواند در کمترین زمان ممکن موها را به پایه ۸ برساند اما مسئله‌ای که در این زمینه باید به آن توجه کرد این است که در برخی از موارد، استفاده از دکلره می‌تواند مشکلات زیادی برای موها داشته باشد برای مثال باعث خشک شدن بیش از اندازه موها می شود و موهای فرد استفاده کننده را شکننده می کند.
    از آنجایی که استفاده از دکلره در برخی از موارد باعث سوختن و از بین رفتن موها می شود بهتر است قبل از استفاده از این محصول حتما با یک آرایشگر با تجربه مشورت کنید و یا برای دکلره کردن موها به آرایشگر مراجعه کنید.
  2. استفاده از رنگ موی روشن
    روش دوم که می توان با استفاده از آن رنگ موی صدفی روی موها به وجود آورد استفاده از رنگ موی روشن مانند رنگ موی E20 است. برای استفاده از این روش در ابتدا باید رنگ موی e۲۰ را با دکلره شماره دو مخلوط کرد و سپس آن را روی موها زد. اگر موها تاثیر چندانی از این نگرفتند می توان بعد از دو روز عملیات را به صورت مجدد انجام داد.
    استفاده از رنگ موی روشن تا حدود زیادی رنگ موها را باز می‌کند و آنها را برای زدن رنگ موی صدفی آماده می کند.

مش صدفی روی موی مشکی

مراحل مش صدفی روی موی مشکی

  • در مرحله اول برای در آوردن مش صدفی روی موی مشکی باید از کلاه مخصوص برای مش کردن استفاده کرد. در این مرحله موهای سر از کلاه بیرون آورده می‌شوند و مقدار مش صدفی روی موی مشکی توسط مشتری انتخاب می شود. در برخی از موارد اگر موی سر بیش از اندازه بلند باشد می‌توان از فویل های مخصوص برای این کار استفاده کرد و استفاده از کلاه را محدود کرد.
  • در مرحله بعدی موهایی که از کلاه مخصوص بیرون آورده شده‌اند و یا با استفاده از فویل پوشانده شده‌اند با استفاده از دکلره به رنگ روشن در می آیند و به پایه هشت می رسند. در برخی از موارد بعد از دکلره کردن موها برای بهبود وضعیت موها در داخل رنگ از مواد کراتین استفاده می‌کنند تا موها به بهترین حالت و شکل خود در آورده شوند و وضعیت بهتری داشته باشند.
  • در مرحله آخر رنگ موی صدفی روی موها مالیده می‌شود و در حدود پنج الی ده دقیقه برای رنگ گرفتن مو ها زمان نیاز است و در نهایت موها به صورت کامل با استفاده از نرم کننده شستشو داده می شوند. در نهایت برای مشاهده بهتر نتیجه کار بهتر است موها به صورت کامل سشوار شوند تا زیبایی و جلوه آنها مشخص شود.

برای رنگ کردن موهای مشکی رنگ هایلایت صدفی یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا استفاده از فویل برای این کار مناسب است و یا استفاده از کلاه مخصوص؟
در پاسخ به این سوال باید گفت هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از فویل و یا کلاه مخصوص وجود ندارد و استفاده از این محصولات نمی تواند روی کیفیت مش صدفی تاثیرگذار باشد و تنها نکته ای که در این زمینه باید به آن توجه نمود این است که اگر موهای سر بلند باشد استفاده از فویل بهتر است در غیر این صورت استفاده از فویل برای موهای سر از نظر اقتصادی به هیچ عنوان به صرفه نیست و نباید انجام بشود.

مانی نی از جمله فروشگاه های معتبر در سطح کشور است که با توجه به پارامتر های مختلف از جمله کیفیت محصولی به صرفه را به شما همراهان عزیز عرضه می کند. پس با مانی نی همراه باشید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

185,000 تومان کیت رنگ موی سری هایلایت - صدفی شماره 90.02 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
185,000 تومان کیت رنگ موی سری هایلایت - سوپر پلاتینه صدفی شماره 902 گارنیک GARNIC افزودن به سبد
60,000 تومان رنگ موی بیول بلوند صدفی ویژه روشن 0082 افزودن به سبد
220,000 تومان رنگ موی سری هایلایت - بلوند پلاتینه صدفی روشن 11/2 آیون پلکس ionplex افزودن به سبد

نوشتن دیدگاه