سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی 007 چه رنگی است

امروزه در حدود ۹۰ درصد از خانم ها موهای خود را رنگ می کنند و برای تغییر چهره خود از رنگ های مختلفی برای رنگ کردن موها استفاده می کنند. رنگ موی ۰۰۷ یکی از رنگ های موی موجود در بازار است که مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد و به دلیل دارا بودن تناژ رنگ روشن در سال‌های اخیر مشتریان زیادی از خرید و استفاده از آن استقبال کرده‌اند. به صورت کلی رنگ موی ۰۰۷ را می توان نوعی واریاسیون دانست که برای روشن کردن موها و عدم خراب شدن رنگ آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم به رنگ موی ۰۰۷ و رنگ و تناژ آن بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید‌.

رنگ موی 007 چه رنگی است

رنگ موی 007 چه طیفی دارد؟

به صورت کلی باید گفت رنگ موی ۰۰۷ دارای دو تناژ مختلف است:

  1.  رنگ موی طلایی
    در برخی از موارد رنگ موی ۰۰۷ برای رنگ کردن موها به رنگ طلایی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین مشکلاتی که در مورد رنگ های طلایی با آن روبرو هستیم این است که این رنگ ها در برخی از موارد ممکن است به رنگ قرمز گرایش پیدا کنند و به همین دلیل شکل ظاهری موها خراب شود. رنگ موی ۰۰۷ به عنوان یک واریاسیون می تواند از بروز این مشکل تا حدود زیادی جلوگیری کند. این محصول در کنار سایر انواع رنگ مو قرار داده می‌شود و با اکسیدان مخلوط می‌شود و موها را به رنگ طلایی در می آورد. در اکثر موارد میزان استفاده از این رنگ مو در حدود ۲ سانتیمتر است.
  2.  رنگ موی دودی
    در برخی از موارد از رنگ موی ۰۰۷ برای رنگ کردن موها به رنگ دودی استفاده می شود. به صورت کلی رنگ موی ۰۰۷ می‌تواند برای در آوردن موها به رنگ دودی روشن کاملاً مناسب باشد. زمانی که قرار است موها به رنگ دودی روشن در بیایند ممکن است به دلیل عدم استفاده از واریاسیون رنگ دودی تغییر پیدا کند این در حالی است که با استفاده از رنگ دودی ۰۰۷ می‌توان تا حدود زیادی از این مشکل جلوگیری کرد.رنگ موی دودی کیفیت بسیار بالایی دارد و با توجه به اینکه در سال‌های اخیر استفاده از انواع مختلف رنگ دودی روشن در بین خانم‌ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است می‌توان از رنگ موی دودی ۰۰۷ برای درآوردن موها به رنگ دلخواه استفاده کرد.

رنگ موی 007 چه رنگی است

برندها با رنگ موی 007

با توجه به اهمیت بسیار زیاد استفاده از واریاسیون در تولید رنگ مو امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید رنگ موی ۰۰۷ می‌کنند که برخی از این برندها موارد زیر هستند:

  • برند لیدی نیو فایو: این برند را می‌توان یکی از برندهای خارجی دانست که از سایر کشورها به داخل کشور ایران وارد می‌شود و کیفیت بسیار بالا و مناسبی دارد. این برند در اکثر موارد رنگ موهایی با حجم ۱۰۰ میلی لیتر تولید و روانه بازار می‌کند.
  • برند پالمور: برند پالمور یکی دیگر از برندهای تولیدی رنگ ۰۰۷ در بازار است که از جمله برندهای معروف و با کیفیت به شمار می رود. یکی از مهمترین مزایای که در مورد این برند می‌توان به آن پرداخت داخل کشور ایران تولید شده است و به همین دلیل باعث اشتغال بسیاری از جوانان می شود.
  • برند سیلک کالر: برند سیلک کالر را می توانید که دیگر از برندهای با کیفیت تولید رنگ مو دانست که تجربه بالایی در زمینه تولید انواع مختلف رنگ مو دارد. این محصول در کشور ایران تولید شده است و دارای ویتامین c، نرم کننده و پروتئین است که می‌تواند تا حدود زیادی کیفیت موها را افزایش دهد و از زبر شدن موها بعد از رنگ کردن جلوگیری کند.
  • برند گارنیک: این برند یکی از برند های معتبر در سطح کشور است که می تواند در کاهش ریزش مو و شوره به شما کمک کند. رنگ موی گارنیک دارای روغن زیتون و مواد مغذی برای پوست سر می باشد.
  • برند بیول: برند بیول با توجه به پارامتر های مورد نیاز مردم محصولاتی را به بازارعرضه می کند که از نظر کیفیت و قیمت در به صرفه ترین حالت ممکن باشد. بیول تمامی تانژ های رنگی که می تواند مورد انتخابی شما باشد را در دسترس عموم قرار می دهد.
  • برند پالت: این برند را می توان یکی دیگر از برندهای تولیدی رنگ مو با واریاسیون طلایی و دودی دانست که کیفیت بسیار بالایی از محصولات را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. این برند تولیدی به تنوع در رنگ معروف است و به همین دلیل خرید محصولات آن مورد استقبال افراد مختلف قرار می گیرد.
  • برندهایی که در بالا به آنها اشاره کردیم قیمت های متفاوتی از محصولات را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند به همین دلیل اگر به دنبال خرید محصول با قیمت مناسب هستید بهتر است با مانی نی همراه باشید و با مشاهده لیست قیمت و مشخصات محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.
نوشتن دیدگاه