سبد خرید شما خالی می باشد.
مش زیتونی روی موی مشکی

در چند سال اخیر مش زیتونی روی موی مشکی به عنوان ترند سال شناخته می‌شود و این رنگ به دلیل دارا بودن زیبایی و چشم نوازی بسیار زیاد توسط خانم ها در تمامی سنین مورد استفاده قرار می گیرد. میزان استفاده از مش زیتونی روی موی مشکی به انتخاب فرد بستگی دارد، آهنگ مثال ممکن است یک فرد بخواهد اکثر موهای او رنگ مشکی باشند و تنها تعداد کم شاخه زیتونی داخل آنها مشخص باشد. برخی دیگر از افراد ترجیح می‌دهند از سر موهای سر آنها به رنگ زیتونی باشد و تنها تعداد کمی موی سیاه داخل آنها مشخص باشد. به صورت کلی در اکثر موارد خانم های جوان تعداد کم زیتونی را ترجیح می‌دهند در صورتی که خانم های میانسال ترجیح می دهند تعداد بیشتری از موهای آنها به رنگ زیتونی باشد.

مش زیتونی روی موی مشکی

مراحل آماده سازی مش زیتونی روی موی مشکی

رنگ مو موی زیتونی در اکثر موارد بر روی موهای با رنگ سفید تر جلوه و نمای خاصی دارد به همین دلیل برای زدن رنگ مش زیتونی روی موی مشکی قبل از هرکاری باید موها را به صورت کامل آماده سازی کرد.
برای آماده سازی زیتونی روی موی مشکی در قدم اول باید از دکلره استفاده کرد. دکلره ای که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد باید بتواند موهای شما را تا درجه ۸ روشن کند.
برای انجام این کار در ابتدا باید پودر دکلره خریداری کنید و سپس آن را به مقدار اکسیدان مخلوط نمایید و در ابتدا ساقه موها را به آن آغشته کنید و در نهایت ریشه موها را به صورت کامل به مخلوط ایجاد شده آغشته کنید.
بعد از دکلره کردن موها باید آن را حدود نیم ساعت الی ۴۰ دقیقه بعد شستشو دهید. زمانی که موهای شما دکلره می شود حتماً باید موهای یک روز کامل استراحت کنند و سپس با استفاده از رنگ موی زیتونی رنگ شوند.
علاوه موردی که در بالا به آن اشاره شد، برای آماده سازی رنگ موی زیتونی می توانید از رنگ های پایه مانند رنگ سفید استفاده کنید و در ابتدا موهای خود را به صورت کامل به این رنگ آغشته کنید، سپس زمانی که موی شما به رنگ پایه ۸ رسید رنگ زیتونی را روی آن پیاده کنید.

مش زیتونی روی موی مشکی

فرمول های ترکیب رنگ مش زیتونی

فرمول های مختلفی برای ترکیب رنگ مش زیتونی زیتون روی موهای مشکی وجود دارد که برخی از آنها را در این قسمت از مقاله مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. اولین و ساده ترین روش هایی که برای ترکیب رنگ مش زیتونی روی موها می توان به آن پرداخت، این است که در ابتدا با استفاده از دکلره پایه موها را به پایه ۸ برسانید. بعد از انجام این کار می توانید رنگ موی زیتونی شماره ۸ و یا رنگ موی زیتونی شماره ۹ را خریداری نموده و آن را با اکسیدان شماره ۲ و واریاسون رنگ سبز مخلوط نمایید. ترکیب مورد نظر را به مدت نیم الی یک ساعت روی موهای خود قرار دهید و سپس آن را با استفاده از آب و بدون شامپو شست و شو دهید.
  2. دومین روشی که برای به دست آوردن رنگ مش زیتونی می توانید از آن استفاده کنید، این است که در ابتدا مقداری از رنگ E20 را با مقداری اکسیدان شماره ۳ مخلوط نموده و در ابتدا آن را به ساقه موها بزنید و سپس کم کم ریشه موها را به این ماده آغشته کنید. سپس موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده شستشو دهید. در نهایت باید رنگ موی زیتونی شماره ۵ و شماره ۹۰ را با واریاسیون سبز و نقره‌ای مخلوط نموده و داخل آن کمی اکسیدان شماره ۲ بریزید. ترکیب مورد نظر را روی موهای خود بزنید و بعد از ۳۰ دقیقه آن را به صورت کامل شستشو دهید.
  3.  سومین روشی که برای به دست آوردن رنگ می توانید از آن استفاده کنید، این است که در ابتدا موهای خود را به صورت کامل دکلره کنید و بعد از آن بیست سی سی اکسیدان ۶ درصد را با رنگ شماره ۶ مخلوط نمایید. بعد از گذشت یک ربع تا نیم ساعت رنگ را به صورت کامل شستشو دهید. برای شستشو دادن رنگ در ابتدا به هیچ عنوان نباید از شامپو استفاده کنید و سعی کنید موها را با استفاده از نرم کننده و یا با استفاده از آب خالی بشویید.
  4. روش چهارم برای درست کردن رنگ موی زیتونی روشن این است که موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه ۹ برسانید. بعد از شستشو دادن موها اکسیدان ۶ درصد را با رنگ ۹.۲ یا ۱۱.۲ ترکیب نموده و ترکیب را روی موهای خود قرار دهید. در نهایت بعد از گذشت یک ربع موهای رنگ شده را شستشو دهید.
    با استفاده از روش هایی که در بالا به آنها اشاره شد موهای شما ممکن است جلوه مخصوص به خود را داشته باشند و رنگهای آنها از نظر تناژ کمی با یکدیگر متفاوت باشد. به همین دلیل بهتر است موهای خود را با بهترین روش مطابق با سلیقه خود رنگ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مش زیتونی روی موی مشکی و آشنایی با تناژ های مختلف آن می توانید با مانی نی همراه باشید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه