سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ ماهاگونی چه رنگیه

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید موهای خود را در تناژهای زنده و روشنایی رنگ نکنید استفاده از رنگ ماهاگونی به شما توصیه می شود. رنگ ماهاگونی یکی از انواع رنگ هایی است که تقریباً رنگ آن به رنگ شرابی، عنابی و رنگ های تناژ قرمز شباهت دارد و بسیار جذاب است. در اکثر موارد خانم هایی که رنگ پوست آنها روشن است از انواع مختلف رنگ ماهاگونی استفاده می کنند و آن را روی موهای سر خود قرار می دهند. رنگ ماهاگونی می‌تواند در تناژ های تیره و روشن روی موها قرار بگیرد که هر یک زیبایی مخصوص به خود را دارد. در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که رنگ ماهاگونی چگونه است و برخی از ترکیب هایی که برای ساخت این محصول مورد استفاده قرار می گیرند را به شما معرفی کنیم.

رنگ ماهاگونی چه رنگیه

انواع رنگ موی ماهاگونی را ببینید!

رنگ ماهاگونی تنها در یک رنگ روی موهای سر قرار داده نمی شود و انواع مختلف رنگ ماهاگونی فندقی، رنگ ماهاگونی عنابی، رنگ ماهاگونی آلبالویی و غیره می توانند روی موهای سر شما قرار بگیرند.
با توجه به این مورد یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که برای انتخاب رنگ ماهاگونی باید چه کرد؟  در پاسخ به این سوال باید گفت قبل از انجام هر کاری انواع رنگ موی ماهاگونی را ببینید. برای مثال اگر شما به دنبال تناژ روشن هستید انواع رنگ موی ماهاگونی که دارای تناژ روشن هستند را به صورت کامل بررسی کنید و سپس آنها را انتخاب کنید.
اگر به دنبال رنگ موی ماهاگونی تیره هستید می توانید رنگ موی ماهاگونی فندقی را روی موهای خود امتحان کنید و یا از رنگ های استفاده کنید که رنگ موی ماهاگونی تنها بین رنگ های تیره موهای شما قرار داده شود و به صورت هایلایت در قسمت های مختلفی از موهای شما کار شده باشد.
به صورت کلی دیدن تمامی رنگ های موی ماهاگونی می‌تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند، بنابراین قبل از انجام هرگونه اقدام روی موهای خود سعی کنید تناژ های مختلف رنگ را مشاهده کنید.

رنگ ماهاگونی چه رنگیه

رنگ موی ماهاگونی: 10 ایده فوق‌العاده برای موهای ماهگونی

ایده های مختلف برای استفاده از رنگ موی ماهگونی روی موهای سر وجود دارد که در این قسمت از مقاله قصد داریم به ۱۰ ایده فوق العاده برای زدن این رنگ بپردازیم:

  1. استفاده از رنگ موی ماهاگونی فندقی
    یکی از مهمترین مواردی که در مورد رنگ موی ماهاگونی می‌توان به آن پرداخت و مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد رنگ موی ماهاگونی فندقی است. این رنگ را می‌توان یکی از انواع رنگ های تیره ماهاگونی دانست که برای درست کردن آن از رنگ فندقی و رنگ موی قرمز ماسالا استفاده می شود.
  2. استفاده از رنگ ماهاگونی صورتی
    در صورتی که دوست دار رنگ ماهاگونی روشن هستید، استفاده از رنگ ماهاگونی صورتی روشن به شما پیشنهاد می شود. برای درست کردن این رنگ می توانید از انواع مختلف رنگ صورتی فانتزی استفاده کنید تا جلوه کار برای شما چندین برابر شود.
  3. استفاده از رنگ ماهاگونی پیازی
    سومین ایده‌ای که برای استفاده از رنگ ماهاگونی روی موها می‌توان به آن پرداخت، استفاده از انواع مختلف رنگ ماهاگونی پیازی است. برای استفاده از این رنگ در ابتدا باید موها را با دکلره به پایه ۹ رساند و سپس رنگ را روی موها قرار داد.
  4. استفاده از هایلایت رنگ ماهاگونی
    اگر شما به تازگی قصد دارید رنگ ماهاگونی را روی موهای خود استفاده کنید استفاده از هایلایت گزینه مناسبی برای شماست. با استفاده از هایلایت میتوانید رنگ ماهاگونی را در قسمت های مختلفی از موی مشکی خود مورد استفاده قرار دهید.
  5. استفاده از رنگ موی ماهاگونی مسی
    اگر شما هم از جمله دوست داران رنگ مسی هستید، این بار با یک ترکیب متفاوت تر استفاده از رنگ موی ماهاگونی مسی روی موها را امتحان کنید. این رنگ جلوه بسیار زیبایی دارد و زمانی که آن را روی موهای خود قرار می دهید می توانید به راحتی تابش نور خورشید را در داخل موها مشاهده کنید.
  6. استفاده از رنگ موی ماهاگونی تیره
    همانطور که میدانید استفاده از دکلره روی مو ها می تواند تا حدود زیادی به آنها آسیب وارد کند و حتی باعث سوختگی موها شود، به همین دلیل اگر به دنبال رنگ کردن موها با کمترین اشکال ممکن هستید استفاده از رنگ موی ماهاگونی تیره به شما پیشنهاد می شود.
    رنگ ماهاگونی تیره به‌هیچ‌عنوان نیازی به دکلره کردن موها ندارد و به راحتی روی موهای مشکی قابل اجراست. برای انجام این کار باید رنگ موی شکلاتی، رنگ موی شرابی بنفش و اکسیدان شماره ۶ را با یکدیگر مخلوط کرد و ترکیب را روی موها قرار داد.
  7. استفاده از رنگ موی ماهاگونی روشن
    برای استفاده از رنگ موی ماهاگونی روشن در ابتدا باید موها را با دکلره به پایه شماره ۸ و یا ۹ رساند و سپس رنگ موی ماهاگونی روشن را روی موها استفاده کرد.
  8. رنگ موی ماهاگونی شرابی
    این رنگ نسبت به سایر انواع مختلف رنگ های ماهاگونی تناژ قرمز تری دارد.
  9. رنگ موی ماهاگونی شکلاتی
    به دلیل استفاده از رنگ شکلاتی برای تولید رنگ ماهاگونی، این رنگ دارای تناژ کمی قهوه ای تر است.
  10. رنگ موی ماهاگونی عنابی
    برای درست کردن این رنگ باید رنگ عنابی را با ترکیب مخلوط نموده و آن را روی موها قرار داد. استفاده از این ترتیب برای خانم های سن بالا مناسب تر است اما به صورت کلی افراد در تمامی سنین می توانند از این رنگ استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به رنگ ماهاگونی و تناژ های مختلف آن می توانید با مانی نی همراه باشید محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه