سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی ماهاگونی به چه پوستی میاد

رنگ موی ماهاگونی را می توان یکی از رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب دانست که برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و برای پوستهای مناسبی متفاوت است. رنگی که برای موهای سر استفاده می شود حتماً باید متناسب با رنگ پوست باشد به همین دلیل در هنگام انتخاب انواع مختلف رنگ موی ماهاگونی یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که رنگ موی ماهاگونی به چه پوستی می آید؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت این رنگ می‌تواند بنابر استفاده از ترکیبات مختلف برای پوست های متفاوتی مناسب باشد و همین دلیل در این مقاله قصد داریم به این مسئله بپردازیم و مواردی در این زمینه را با یکدیگر بررسی کنیم.

رنگ موی ماهاگونی مناسب رنگ پوست و چهره شما

در قدم اول در مورد انواع مختلف رنگ موی ماهاگونی باید به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب رنگ های مختلف تنها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و به همین دلیل فرد دیگری نمی تواند برای شما تصمیم گیری کند اما اگر به دنبال مشورت بیشتر هستید بهتر است موارد کار خود را با آرایشگران در میان بگذارید.
افرادی که دارای پوست خیلی روشن هستند بهتر است رنگ موی ماهاگونی روشن را روی موهای خود امتحان کنند زیرا رنگ های روشن ماهاگونی با پوست های روشن جلوه بسیار زیبایی دارند و زیبایی صورت را چندین برابر می کنند.
افرادی که سبزه هستند و دارای پوست تیره هستند، بهتر است روی موهای خود رنگ ماهاگونی تیره را انتخاب کنند. شاد و بشاش بودن رنگ ماهاگونی تیره می تواند چهره را بشاش تر نشان بدهد و تیرگی صورت را تا حدود زیادی کمتر کند.
در کشورمان ایران افراد در اکثر موارد دارای پوست هایی با تناژ گندمی هستند و رنگ پوست آنها خیلی روشن و یا خیلی تیره نیست. در این گونه موارد به افراد پیشنهاد می شود که از رنگ موی ماهاگونی با تناژ تیره استفاده کنند و یا اگر تناژ روشن این محصول را دوست دارند آن را در میان موهای خود هایلایت کنند تا موی آنها به رنگ غالب اصلی خود باشد.

رنگ موی ماهاگونی به چه پوستی میاد

رنگ موی ماهگونی با فرمول‌های متنوع و خاص برای پوست های مختلف

رنگ موی ماهاگونی می‌تواند با فرمول های مختلفی روی موهای سر قرار داده شود تا برای پوست هایی با تناژ های مختلف کاملا مناسب باشد.
همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد افرادی که زاده ایران هستند در اکثر موارد دارای پوست های گندمی هستند و رنگ پوست آنها خیلی روشن و یا خیلی تیره نیست، به همین دلیل در این قسمت از مقاله به چند ترکیب رنگ می پردازیم که برای پوست های گندمی، تیره و روشن مناسب باشد.

رنگ موی ماهاگونی به چه پوستی میاد

  1. در مرحله اول اگر به دنبال استفاده از رنگ موی ماهاگونی روی موهای خود هستید می توانید انواع مختلف رنگ موی ماهاگونی فندقی را امتحان کنید. این رنگ می‌تواند برای پوست هایی با تناژ گندمی کاملاً مناسب باشد. برای استفاده از این رنگ در ابتدا باید یک تیوب رنگ فندقی را با نصف تیوب رنگ قرمز ماسالا مخلوط نموده و با استفاده از اکسیدان شماره ۲ ترکیب خود را درست کنید و سپس آن را روی موهای خود قرار دهید.
  2. یکی دیگر از روش های که افراد با تناژ مختلف پوست می توانند از آن استفاده کنند، این است که رنگ بالای موهای سر را به شکل طبیعی نگه دارند و تنها در قسمت‌های انتهایی مو از رنگ ماهاگونی استفاده کنند. استفاده از رنگ ماهاگونی در قسمت‌های انتهایی چندان به رنگ پوست صورت مربوط نیست و افراد با تمامی رنگ ها می توانند این رنگ را روی موهای خود امتحان کنند.
  3. رنگ ماهاگونی رز گلد با دارا بودن زیبایی و جلوه بسیار زیاد برای پوست هایی با تناژ گندمی و پوست با تناژ روشن بسیار مناسب است. در این سبک از رنگ آمیزی موها در ابتدا موها به رنگ ماهاگونی تیره در می آیند و در نهایت با استفاده از رنگ طلایی هایلایت هایی از این رنگ در بین موها قرار داده می‌شوند.
  4. اگر شما فردی هستید که پوست شما تا حدودی دارای تناژ روشن است بهتر است انواع مختلف رنگ ماهاگونی صورتی و یا رنگ ماهاگونی پیازی استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها باعث می شود صورت شما جلوه زیباتر و خاکستری داشته باشد و در کنارش یک آرایش ملایم و استایل خاص صورت شما جلوه چندین برابر پیدا می کند.
  5. در نهایت اگر در مورد رنگ کردن موهای خود با استفاده از رنگ ماهاگونی تردید دارید و نمی دانید که آیا استفاده از این رنگ برای شما مناسب است یا خیر، می توانید موهای خود را به رنگ طبیعی خود نگه دارید و تنها با استفاده از هایلایت چند عدد رنگ ماهاگونی در موهای خود ایجاد کنید. استفاده از این روش می‌تواند تا حدود زیادی برای اینکه متوجه شوید که آیا این رنگ با پوست شما همخوانی دارد یا خیر مناسب باشد، به علاوه می‌تواند به شما این شجاعت را بدهد که در قدم های بعدی تمام موهای سر خود را به رنگ ماهاگونی در بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به رنگ مو با تناژ های متفاوت از جمله ماهاگونی با مانی نی همراه باشید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه