سبد خرید شما خالی می باشد.

یکی از رنگ موهایی که به تازگی وارد بازار شده است، رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی است که جذابیت بسیاری را علی الخصوص روی موهای بلند دارد. افرادی که در زمینه رنگ مو به فعالیت می پردازند، قطعا با این مدل رنگ موی جدید آشناییت کامل دارند، اما افرادی که در این زمینه حرفه ای نیستند شاید تصورات کمرنگی را در رابطه با رنگ مو طوسی و صورتی داشته باشند. از این رو در این مطلب قصد داریم به معرفی رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی بپردازیم و هر آنچه که باید درمورد این رنگ مو را بدانید را از فروشگاه اینترنتی مانی نی دریافت کنید. همراه ما باشید.

رنگ موی فانتزی جدید طوسی و صورتی

همان طور که اشاره کردیم، رنگ موی فانتزی طوسی و صورتی یکی از جذاب ترین رنگ موهای حال حاضر در بازار است که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده. این رنگ مو از اوایل سال 2021 معروف شد و تا به امروز نیز هنوز به عنوان اولین رنگ مو فانتزی معرفی شد که همواره افراد از آن استفاده می کنند، اما این رنگ مو دقیقا چه خصوصیاتی دارد و چگونه می توان آن را روی مو انجام داد؟ یک به یک به تمامی سوالات احتمالی ذهنتان در این قسمت پاسخ می دهیم.
رنگ موی فانتزی طوسی و صورتی یکی از انواع رنگ موهای ترکیبی حال حاضر است که به راحتی روی مو می نشیند و ظاهری جذاب را برای مو های شما به ارمغان می آورد. این رنگ مو را می توان به صورت تک یا ترکیبی استفاده کرد. همچنین می توان از شامپو رنگ در این زمینه کمک بگیرید.

رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی

ویژگی های رنگ مو طوسی و صورتی

 رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است. زمانی که از این رنگ برای موهای خود استفاده می کنید به نوعی تناژ گرم را به یک خنثی یعنی طوسی می دهید. این کار باعث می شود موهای شما جذاب تر دیده شده و از حالت یکنواختی رنگ طوسی دور باشد.
اگر بتوانید رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی را بیشتر بشناسید، درواقع می توانید راحت تر آن را روی موهای خود پیاده کنید. این رنگ مو می تواند به عنوان هایلایت، آمبره یا سامبره در کنار یکدیگر قرار بگیرند. مهم ترین خصوصیات این رنگ مو این است که براقی چشمگیری را به موهای شما می دهد.
درحال حاضر یکی از رنگ هایی که در بازار بسیار طرفدار دارد، رنگ موی ترکیبی طوسی و صورتی است. این رنگ مو پایه طوسی با تن صورتی دارد. شایان ذکر است که این مدل طول عمر زیادی نداشته و با هربار شستشو کمرنگ می شود.

نحوه اجرا رنگ مو جدید طوسی به همراه صورتی فانتزی

برای این که موهای خود را به رنگ جدید فانتزی طوسی و صورتی در بیاورید، کافیست تنها مراحل زیر را دنبال کنید. قبل از معرفی کردن مراحل لازم است بگوییم که می توانید هر دو رنگ فانتری اشاره شده را از طریق فروشگاه مانی نی با کیفیتی بسیار عالی خریداری کرده و سپس به رنگ کردن موهای خود بپردازید.
برای این که موهای خود را خاکستری یا صورتی کنید، نیازمند پایه رنگ سفید برای موهای خود هستید که می توانید با دکلره و یا رنگ سه صفر آن را به دست آورید. پس از این که موهای خود را روشن کردید، اقدام به استفاده از رنگ موهای فانتری کنید.

رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی

  • مرحله اول: اجرای رنگ طوسی

اگر قرار است موهای خود را سامبره یا آمبره کنید، از ریشه موها شروع به رنگ کردنشان با رنگ طوسی کنید. هرچه به ساقه نزدیک تر می شوید از رنگ بکاهید طوری که ساقه دست نخورده باقی بماند. اگر قصد دارید موهای خود را با هایلایت صورتی پر کنید، بین موها را خالی بگذارید و دسته های هایلایت را از ابتدا جدا کنید. سپس موهای مخصوص به رنگ طوسی را آغشته به رنگ نمایید.

  • مرحله دوم: شستن و خشک کردن موها / اجرای رنگ صورتی

موهای رنگ گرفته طوسی خود را بشویید و سپس خشک کنید. حال نیاز است که رنگ صورتی خود را آماده کنید و قسمت هایی که مخصوص به رنگ صورتی است را به آن آغشته کنید. صبر نمایید که موها رنگ بگیرند و سپس آن ها را بشویید.
در رابطه با رنگ ترکیبی طوسی صورتی تنها لازم است تمامی موها را به این رنگ آغشته کرده و صبر کنید که موها رنگ بگیرند و سپس به شستشو بپردازید.
در این مطلب به هر آنچه که باید درمورد رنگ مو فانتزی طوسی و صورتی بدانید، پرداختیم. می توانید از فروشگاه اینترنتی مانی نی اقدام به خرید این رنگ ها کرده و در خانه به راحتی موهای خود را با این رنگ جدید فانتزی رنگ کنید.

نوشتن دیدگاه