سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ سه صفر روی موی دکلره شده

حتی اگر تنها یک بار موهای خود را رنگ کرده باشید، مطمئنا ً با رنگ موی سه صفر و مواد دکلره آشنا هستید و کارایی آن ها را می دانید. قطعا تا به امروز شنیده اید که برخی از رنگ ها زمانی که به صورت ترکیبی با یک دیگر قرار بگیرند می توانند رنگ پذیری بهتر و جذابیت دوچندانی را داشته باشند. این سوال ممکن است برای افراد با قرار گیری رنگ موی سه صفر روی دکلره نیز به وجود آید، اما قرار گرفتن این رنگ روی دکلره چه کارایی دارد و آیا تغییراتی را با خود به همراه دارد یا خیر؟ در این مطلب با مانی نی همراه باشید که به تمامی جوانب از این موضوع بپردازیم.

رنگ سه صفر روی موی دکلره شده

رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده کارایی دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، برخی از افراد به دلیل تجربه ترکیب رنگی که دارند با خود می گویند که شاید قرار دادن رنگ موی سه صفر روی دکلره می تواند به روشن شدن بیشتر مو کمک کند. در واقع این ذهنیت بیشتر برای افرادی ایجاد می شود که موهای آن ها در ابتدا با دکلره روی پایه زرد یا نارنجی است و قصد دارند به وسیله رنگ سه صفر آن را بیشتر روشن کنند.
اما اصلا رنگ موی سه صفر روی دکلره کارایی دارد؟ پاسخ این سوال خیر است. رنگ موی سه صفر هیچ کارایی روی موی دکلره شده ندارند و تنها روی موی رنگ شده کارایی دارد. از سویی دیگر، دکلره نیز روی رنگ موی سه صفر بی تاثیر است، اما دلایل آن ها چیست و چرا این دو نمی توانند نقص های یکدیگر را پوشش دهند؟ در ادامه به پاسخ این سوالات توجه کنید.
رنگ موی سه صفر تنها روی موی رنگ شده یا روی موی طبیعی کاربرد دارد؛ زیرا این رنگ مو می تواند بافت مو را باز کند و در نتیجه زمانی که مو دکلره شده است، رنگ دانه ها از روی آن پاک شده و مو به رنگ روشن در خواهد آمد. پس رنگ سه صفر روی دکلره گزینه خوبی نیست.

رنگ سه صفر روی موی دکلره شده

معایب استفاده از رنگ موی سه صفر روی موی دکلره شده

  • زردی یا رنگی مو چه چیزی را نشان می دهد

زردی یا نارنجی بودن موها به هنگام دکلره نشان از وجود رنگ دانه ها نیست. جالب است بدانید که موی ایرانیان ذاتا رنگ دانه نارنجی دارد و به همین خاطر موهای ایرانیان به رنگ تیره هستند. پس از این که موها با دکلره آمیخته می شوند، رنگ دانه های رنگی مو که می توانند مشکی یا قهوه ای باشند از بین می روند و رنگ اصلی آن ها که قرمز یا نارنجی است باقی می ماند. این رنگ دانه ها به هیچ عنوان رنگ باز نمی کنند؛ زیرا ماهیت مو را در بر می گیرند.
رنگدانه های قدرتمند پس از دکلره ظاهر می شوند
رنگ دانه هایی که پس از دکلره روی مو ظاهر شده و می مانند، بسیار قدرتمند هستند. آن ها با دکلره های درصد بالا ممکن است از بین بروند، اما آسیب های بسیاری به مو وارد می کنند و ممکن است شما را با سوختگی بیش از حد مو رو به رو کنند.
از سویی دیگر، رنگ موی سه صفر به صورت کلی از مواد دکلره معمولی نیز کمتر قدرت دارد. پس نمی تواند به از بین رفتن رنگ دانه های نارنجی روی موی دکلره شده پاسخ دهد.

  • حذف رنگدانه ها

پس از این که موها با دکلره به پایه روشن رسید، آماده برای دریافت رنگ موی تازه است. یعنی مو دیگر رنگ دانه ای ندارد که بخواهد آن را از دست بدهد. از سویی دیگر، رنگ موی سه صفر ذاتش این است که با رنگ دانه ها بجنگد و آن ها را از بین ببرد. پس وقتی آن را روی موی دکلره شده قرار می دهید، انگار برای تغییر رنگ یک لیوان آب به جای رنگ به آن اضافه کرده اید! هیچ تغییری روی شما رخ نمی دهد و اساسا این کار بی فایده است.
پس با تمامی این تفاسیر می توان گفت که رنگ موی سه صفر روی دکلره هیچ کارایی ندارد. افرادی که به هنگام دکلره کردن با زردی یا نارنجی شدن موهای خود رو به رو می شوند، می توانند برای از بین رفتن آن ها از شامپوهای ضد زردی یا ضد نارنجی استفاده کنند.
به هنگام روشن کردن مو، سعی کنید تنها یا از رنگ مو سه صفر یا از دکلره استفاده کنید ، زیرا؛ ترکیب این دو روی یک دیگر نه تنها بی پاسخ است، بلکه تنها به هدر رفتن هزینه و وقت شما منجر می شود. رنگ های سه صفر بسیار با کیفتی را می توانید از فروشگاه های اینترنتی مانی نی خریداری کنید.

نوشتن دیدگاه