سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی عسلی با سه صفر

رنگ موی عسلی یکی از رنگ موهای جذابی است که رنگ موی روشن را در کنار تناژی از تیره ایجاد می کند. برای این که رنگ موی عسلی بهتر روی مو بنشیند، نیاز است که پایه مو به همراه مواد دکلره روشن شود. از آن جایی که دکلره ممکن است به مو آسیب برساند، رنگ سه صفر جایگزین آن می شود. در این مطلب با مانی نی همراه باشید که در کنار یک دیگر به بدست آوردن ترکیب رنگ موی عسلی با سه صفر بپردازیم.

بدست آوردن رنگ موی عسلی با سه صفر

شما می توانید به راحتی خود در خانه موهایتان را روشن کنید و سپس رنگ عسلی را روی آن ها بزنید. تنها کافی است رنگ باکیفیتی را خریداری کرده که از این بابت فروشگاه اینترنتی مانی نی آماده است که تمامی رنگ های مورد نظر شما را با کیفیت بسیار عالی عرضه کند. پس از این که رنگ مو عسلی و سه صفر خود را خریداری کردید، مراحل زیر را دنبال کنید که موهایتان را به وسیله این دو رنگ زیبا نمایید.

رنگ موی عسلی با سه صفر

مرحله اول بدست آوردن رنگ موی عسلی

برای ایجاد رنگ موی عسلی با سه صفر ابتدا موهای خود را شانه کنید که گره ها باز شوند. سعی کنید زمانی که قصد دارید موهای خود را رنگ کنید، حداقل از 8 ساعت قبل از انجام این کار موهای خود را با شامپو نشویید که چربی طبیعی سر از پوست محافظت کرده و مانع از رسیدن آسیب به آن شود. پس از این که شانه موهای خود را به اتمام رساندید، رنگ موی سه صفر خود را آماده کنید و تمامی قسمت هایی که قرار است رنگ عسلی را به آن بزنید، با رنگ سه صفر پر کنید.

مرحله دوم بدست آوردن رنگ موی عسلی

پس از این که رنگ زدن سه صفر به اتمام رسید، موهای خود را با فویل یا سلفون پیچیده و سپس کلاه رنگ خود را بپوشید و اجازه دهید موها برای مدت زمانی که پشت جعبه رنگ موی سه صفر به آن اشاره شده است، استراحت کنند. معمولا این مدت زمان 30 دقیقه است؛ اگر این طور بود، لطفا هر 10 دقیقه یک بار موهای خود را چک کرده که از سلامت آن ها اطمینان پیدا کنید.

مرحله سوم بدست آوردن رنگ موی عسلی

پس از این که زمان استراحت به پایان رسید، موهای خود را با فشار آب بدون شامپو بشویید. اگر قصد استفاده از ماسک مو دارید، دور آن را در این مرحله خط بکشید، زیرا در اینجا موهای شما باید کاملا آماده برای رنگ زدن باشند و وجود ماسک مو مانع از رنگ پذیری موهای شما می شود. پس از این که مو را شستید، آن ها را با حوله آبگیری کنید و سپس با سشوار یا تنها به کمک دمای اتاق بگذارید که خشک شوند.

مرحله چهارم بدست آوردن رنگ موی عسلی

پس از خشک شدن موها، رنگ موی عسلی خود را حاضر کنید. آن را روی قسمت هایی که باید عسلی شوند بزنید. می توانید از دستان خود، برس رنگ یا مسواک استفاده کنید که از تمامی این موارد بهتر ابتدا برس رنگ و سپس استفاده از دستان به همراه دستکش است. پس از رنگ زدن موهای خود را به همراه رنگ ماساژ دهید که تمامی قسمت های آن رنگ پذیری عالی داشته باشند. سعی کنید رنگ را به صورت یکنواخت و در یک زمان به تمامی قسمت های موی خود بزنید که همگی یکدست رنگ بگیرند.

رنگ موی عسلی با سه صفر

مرحله پنجم بدست آوردن رنگ موی عسلی

در این مرحله از رنگ موی عسلی با سه صفر موهای خود را با موارد اشاره شده در متن بالا ببندید و کلاه رنگ را بپوشید. بین 30 الی یک ساعت صبر کنید که موها کاملا رنگ بگیرند و مانند مورد قبلی هر ده دقیقه یک بار آن را چک کنید.
می توانید پس از گذشتن 30 دقیقه اول، رنگ موی اضافه روی مو را برداشته و دوباره موهای خود را برای استراحت 30 دقیقه دوم آماده کنید. البته شایان ذکر است که این کار برای افرادی توصیه می شود که موهای آن ها در 30 دقیقه اول رنگ مناسبی را به خود نگرفته است.

مرحله ششم بدست آوردن رنگ موی عسلی

موهای خود را بشویید. تمامی رنگ عسلی را از روی موهای خود با فشار آب از بین ببرید. در این قسمت نیز از شامپو استفاده نکنید و سعی کرده تنها با آب تمامی قسمت های رنگ شده را تمیز کنید. حال می توانید از ماسک موی داخل حمام یا بعد حمام استفاده کنید.
پس از انجام این کار، موهای خود را با حوله آبگیری کرده و سپس خشک کنید. از سشوار برای خشک کردن می توانید کمک بگیرید یا بگذارید که با دمای محیط خشک شوند. تبریک می گوییم! موهای شما کاملا عسلی و زیبا شده است.
در این مطلب به بدست آوردن رنگ موی عسلی با سه صفر پرداختیم. با دنبال کردن مراحل اشاره شده به راحتی این رنگ را برای موهای خود ایجاد کنید و نگران آسیب های مواد دکلره نیز نباشید. کافی است تنها رنگ سه صفر یا عسلی خود را از فروشگاه اینترنتی مانی نی خریداری کرده و نیمی از روز را به انجام این کار اختصاص دهید.

نوشتن دیدگاه