سبد خرید شما خالی می باشد.
کی با سه صفر موهاشو روشن کرده

امروزه انواع مختلف و متنوعی از رنگ مو در بازار وجود دارد که هر یک از آن ها، مطابق با رنگ پوست و سلیقه خاصی است ولی برخی از رنگ ها مانند دودی، خاکستری، رنگ های فانتزی، صورتی و ... نیاز به دکلره دارند که به خوبی روی موها بنشینند، ولی استفاده از این ماده با اینکه سبب روشن شدن موهایتان می شود، مضرات بسیاری نیز به دنبال دارد. در واقع دکلره سبب شکنندگی مو و در مواردی از بین بردن ساختار موهایتان می شود‌. حال این سوال برایتان پیش می آید که چگونه می توانید موهای خود را روشن کنید؟ آیا روش جایگزین دکلره برای روشن کردن موها وجود دارد؟ آیا این روش سبب آسیب رسیدن به مو نمی شود؟ در این محتوا قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که در مقایسه با دکلره مضرات کمی به دنبال دارد. روشن کردن مو با رنگ سه صفر یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند موهایی با رنگ روشن و بدون آسیب دیدگی داشته باشند. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله از مانی نی مارکت همراه ما باشید.

 کی با سه صفر موهاشو روشن کرده

نظرات؛ تجربه افرادی که با سه صفر یا دکوکرم روشن کردند

بر اساس نظرات و تجربه افرادی که از روش روشن کردن مو با رنگ سه صفر استفاده کرده اند، این رنگ خطر و ضرر بسیار کمی در مقایسه با دکلره دارد. بسیاری از کسانی که با دکلره موهای خود را روشن کردند، دچار سوختگی و آسیب دیدگی موهایشان شده اند. رنگ 000 موهای شما را از آسیب دکلره حفظ می کند. همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته رنگ موی 000 قابلیت روشن کردن مو تا پایه ۵ و ۶ را دارد بنابراین اگر قصد روشن کردن موهای خود تا پایه ۱۰ را دارید، بایستی از دکلره استفاده کنید. رنگ موی 000 مانند دکلره نمی تواند موهایتان را کاملا سفید و بی رنگ کند. علاوه بر موارد مذکور، بسیاری از افرادی که با مشکل سفیدی مو مواجه هستند تصور می کنند که نمی توانند موهای خود را روشن کنند، چون رنگ های روشن قادر به پوشاندن موهای سفید نبوده و باید از رنگ هایی با تناژ تیره استفاده کنند، در حالیکه این تصور اشتباه است. بر اساس نظرات افرادی که موهای سفید خود را رنگ کرده اند، روشن کردن مو با رنگ سه صفر بهترین راهکار برای پوشاندن موهای سفید و روشن نمودن آن ها محسوب می شود. شما عزیزان می توانید رنگ سه صفر با کیفیت از برندهای معتبر را از مانی نی مارکت تهیه کنید.

 نظرات؛ تجربه افرادی که با سه صفر یا دکوکرم روشن کردند

روشن کردن مو با رنگ 000 حرفه ای

روشن کردن مو با رنگ سه صفر مانند دکلره تاثیر ندارد و تنها چند درجه از موهای تان را روشن می کند، ولی همین چند درجه نیز روی موهایتان تاثیر می گذارد. در ضمن مانند دکلره با آسیب و خطری برای موهای تان همراه نیست. پس از روشن کردن مو با رنگ سه صفر، می توانید ترکیب رنگ مد نظر خود را به کار برده و از رنگ به دست آمده، لذت ببرید. فرمول ترکیب و استفاده از رنگ موی 000 به شرح زیر است:

  • ا واحد رنگ موی سه صفر
  • ۲ واحد اکسیدان

اکسیدان ها درصدهای مختلفی دارند که ترکیب هر یک از آن ها با رنگ سه صفر، مقدار خاصی از مو را روشن می کند. انواع اکسیدان و میزان روشن کنندگی هر یک در ذیل بیان شده است:

  • اکسیدان ۳ درصد با روشن کنندگی پایه ۱ و ۲
  • اکسیدان ۶ درصد با روشن کنندگی پایه ۴ و ۳
  • اکسیدان ۹ درصد با روشن کنندگی پایه ۴ و ۵
  • اکسیدان ۱۲ درصد با روشن کنندگی پایه ۵ و ۶

لازم به ذکر است که نسبت ترکیب رنگ سه صفر و اکسیدان ثابت بوده و بر اساس حجم موهایی که دارید، رنگ موی سه صفر و اکسیدان را باید ترکیب کنید. نحوه روشن کردن مو با رنگ سه صفر به این صورت است:

  • ابتدا موهای خود را به چهار بخش مساوی تقسیم کنید که از بهم ریختگی آن ها جلوگیری شود، سپس رنگ گذاری قسمت های مختلف مو را شروع کنید.
  • پس از تمام شدن رنگ گذاری موها را با کلاه رنگ یا پلاستیک تمیز بپوشانید. این کار سبب تاثیر بیشتر رنگ می شود.
  • اجازه دهید که رنگ به مدت ۴۵ تا ۶۰ دقیقه روی موهایتان بماند زیرا تاثیرگذاری بیشتری از خود نشان می دهد. اگر پس از گذشت این زمان دیدید که موهایتان روشن نشده است، اجازه دهید که رنگ مدت زمان بیشتری روی موهایتان بماند. پس از روشن شدن موهایتان برای شستشوی آن اقدام کنید.

یادآوری این نکته نیز لازم است که تا ۳ روز پس از رنگ کردن موهایتان از شامپو استفاده نکنید زیرا سبب حفظ رنگ مو و ماندگاری بالای آن روی موهایتان می شود. روشن کردن مو با رنگ سه صفر، بهترین راهکار برای روشن کردن موها بدون آسیب به آن ها محسوب می شود. این رنگ مو فاقد مواد شیمیایی بوده و آسیب رساندن به موهایتان را به حداقل می رساند. به طور کلی رنگ موی 000 مانند دکلره ای خفیف عمل می کند و قابلیت روشن کردن موها تا پایه ۵ را دارد. 

نوشتن دیدگاه