سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه رنگ موی مشکی را پاک کنیم

در برخی از موارد افراد ترجیح می‌دهند موی خود را مشکی کنند، در حالی که از عوارض آن اطلاع ندارند و نمی دانند که اگر رنگ مشکی روی سر آنها باشد دیگر سایر رنگ‌ها روی سر آنها باز نمی شود و امکان رنگ کردن مجدد موها از دست می‌رود مگر اینکه رنگ موی مشکی به صورت کامل از روی موها پاک شود. امروزه روش های مختلف برای پاک کردن رنگ موی مشکی از روی سر وجود دارد که برخی از آن ها، بیشتر از سایر روش ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله از مانی نی مارکت، قصد داریم نحوه پاک کردن رنگ موی مشکی از روی مو ها را به شما آموزش دهیم پس با ما با ما همراه باشید.

 5 روش خانگی و آرایشگاهی فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ موی مشکی


5 روش خانگی و آرایشگاهی فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ موی مشکی

در برخی از موارد افراد فکر می کنند که برای پاک کردن رنگ موی مشکی از روی موها حتماً باید به آرایشگاه مراجعه نمود این در حالی است که روش های مختلف خانگی و آرایشگاهی برای پاک کردن رنگ موی مشکی موثر هستند و تنها برای پاک کردن رنگ موی مشکی نیازی به استفاده از روش های آرایشگاهی نیست.

چند روش کاربردی جهت پاک کردن موی مشکی

اگر می‌خواهیم به پنج روش خانگی و آرایشگاهی فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ موی مشکی بپردازیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. استفاده از ویتامین c
یکی از بهترین و موثرترین روش های خانگی برای پاک کردن رنگ موی مشکی، استفاده از ویتامین سی است. در این روش در ابتدا باید قرص ویتامین سی را با مقداری آب جوش خنک شده، مخلوط کنید و سپس یک خمیر یکدست و یک شکل به دست بیاورید که نه خیلی سفت و نه خیلی شل باشد.
در مرحله بعدی باید خمیر را با استفاده از فرچه مخصوص، روی موهای خود بزنید و سپس روی آن کلاه مخصوص قرار دهید. بعد از گذشت حدود نیم ساعت الی ۴۵ دقیقه می توانید موهای خود را به صورت کامل با استفاده از آب و شامپو شستشو دهید.
* اگر به تازگی از رنگ موی مشکی روی موهای خود استفاده کرده باشید این روش جوابگویی بهتری دارد، اما اگر مدت زمان زیادی از زدن رنگ موی مشکی گذشته باشد جوابگویی، این روش کمتر می شود.

چند روش کاربردی جهت پاک کردن موی مشکی


۲. استفاده از مایع ظرفشویی
یکی دیگر از روش های موثر برای پاک کردن رنگ موی مشکی از روی سر این است که در ابتدا مقدار بسیار زیادی از مایع ظرفشویی را با نصف همین مقدار شامپو، مخلوط نمایید و سپس موهای خود را با استفاده از این مخلوط شستشو دهید.
در این روش بعد از گذشت حدوداً ۲۰ دقیقه از زمانی که شامپو روی سر شما قرار گرفته است می توانید موهای خود را بشویید. در این زمینه باید دقت داشته باشید موهای شما برای پاک شدن رنگ موی مشکی حتماً باید بیش از یک بار شستشو داده شود، اما از آن جایی که مایع ظرفشویی می تواند تمامی چربی موها را بگیرد بهتر است طی فواصل یک هفته‌ای از این محصول استفاده کنید تا کم کم رنگ موی مشکی از بین برود.
۳. استفاده از سرکه سیب
همانطور که می‌دانید سرکه سیب یکی از محصولات اسیدی است که می‌تواند برای پاک کردن رنگ مو مورد استفاده قرار بگیرد. برای استفاده از این روش در ابتدا باید مقدار کمی سرکه سیب را با آب مخلوط کنید و سپس ترکیب را روی تمامی موهای سر خود بریزید.
زمانی که آب از روی موهای شما پایین ریخت، می توانید با استفاده از کلاه مخصوص موهای خود را بپوشانید و در حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید. در نهایت موهای خود را با استفاده از آب و شامپو شستشو دهید.
۴. استفاده از روغن داغ
برای استفاده از این روش در ابتدا باید روغنی مانند روغن نارگیل را داغ کنید و سپس آن را روی موهای خود بمالید. برای استفاده از این روش بهتر است یک شب صبر کنید و با استفاده از کلاه مخصوص موهای خود را بپوشانید و شب بخوابید و صبح بعد از بیدار شدن موهای خود را با استفاده از شامپو شستشو دهید.
* برای شستشو دادن موها با استفاده از شامپو، در این روش بهتر است از شامپوی ضد شوره استفاده شود.

چند روش کاربردی جهت پاک کردن موی مشکی


۵. دکوپاژ موی مشکی
در برخی از موارد ممکن است رنگ موی مشکی آنقدر مقاوم باشد که به راحتی امکان پاک شدن آن از موی سر وجود نداشته باشد و دکوپاژ موی مشکی، بهترین راه برای پاک کردن رنگ باشد.
برای استفاده از این روش در ابتدا باید پودر دکلره و اکسیدان شماره ۲ را با یکدیگر مخلوط نمود و سپس آن را روی موهای سر قرار داد. بعد از حدود ۲۰ دقیقه به راحتی موهای خود را بشویید و متوجه می‌شوید که رنگ موی مشکی به راحتی از روی سر شما پاک شده است.
* برای استفاده از این روش بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید و خودتان کاری انجام ندهید، زیرا دکلره در صورت عدم استفاده درست می تواند آسیب جدی به موها وارد کند.‌
در سایت مانی نی می توانید جواب هر سوالی که در مورد انواع رنگ مو، تناژ مختلف رنگ موها و برند های مختلف رنگ مو دارید، پیدا کنید. سایت مانی نی یک فروشگاه معتبر اینترنتی برای خرید با کیفیت ترین رنگ مو و سایر لوازم ارایشی-بهداشتی، با مناسب ترین قیمت است.

نوشتن دیدگاه