سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو تیره بدون دکلره
بسیاری از خانم‌هایی که موهای تیره رنگ دارند علاوه بر اینکه با روشن کردن موهای خود مشکل دارند، در انتخاب رنگ‌های تیره نیز دچار مشکل می‌شود و اکثر اوقات از نتیجه نهایی راضی نیستند. با توجه به اینکه اکثر خانم‌های ایرانی دارای موهای تیره با رنگ‌دانه قرمز هستند، همان اندازه که روشن کردن و دکلره کردن مو برایشان طاقت‌فرسا و چالش برانگیز است، به همان میزان گذاشتن رنگ‌های تیره نیز دشوار است. اگر تا به حال مو‌های‌تان را دکلره کرده باشید متوجه‌ شده‌اید که اولین رنگی که پس از گذاشتن مواد دکلره بر روی موها ایجاد می‌شود، رنگ نارنجی است. در نتیجه افرادی که به دنبال رنگ‌های پایه روشن و استخوانی هستند چندین مرتبه لازم است این رنگ نارنجی را توسط مواد دکلره قوی از بین ببرند. این مشکل در استفاده از رنگ‌های تیره نیز مشاهده می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است بارها برای شما پیش آمده باشد که پس از گذاشتن یک رنگ قهوه‌ای و یا حتی مشکی، موهای شما پس از چند ماه قرمز و یا قهوه‌ای در طیف قرمز شود. با توجه به این موضوع که مواد دکلره آسیب جدی به ساقه و حتی ریشه موهای شما وارد می‌کنند و باعث خشکی و شکنندگی موهای شما می‌شوند، توصیه می‌شود از انجام این راهکار خودداری کرده و از این پست راهنما که مخصوص شما عزیزان تهیه شده است استفاده کنید. با ما نی نی همراه شوید.  
 
10 ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره
 

10 ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره

1. قهوه‌ای شکلاتی: از این رنگ بسیار خاص می‌توانید بر روی کل مو و یا هایلات و آمبره استفاده کنید. برای دستیابی به این رنگ لازم است ۶۰ میل رنگ موی دودی شماره ۶ را با ۲۰ میل رنگ موی دودی شماره ۷ با ۱۰ میل رنگ موی شکلاتی متوسط و واریاسیون نقره‌ای و ۱۵۰ میل اکسیدان ۳ درصد مخلوط کنید. مواد را ۳۵ دقیقه بر روی موهای خود بگذارید و پس از چک کردن رنگ، برای شستن موهای‌تان اقدام کنید. 
2. ماهگونی: اگر به دنبال رنگی شیک و جذاب هستید، رنگ ماهگونی را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ ماهگونی را می‌توانید با ترکیب نصف تیوپ رنگ موی شرابی بنفش روشن، نصف تیوپ رنگ موی شکلاتی متوسط و اکسیدان ۶ درصد بدست آورید. زمان رنگ دهی این ترکیب بین ۳۰ تا ۴۰ دقیقه خواهد بود. 
ماهگونی
3. قهوه‌ای شاه‌بلوطی: برای دستیابی به این رنگ زیبا تنها کافی است سه چهارم تیوپ رنگ شماره ۴/۴ را با اکسیدان ۹٪ مخلوط کنید و بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه رنگ را بر روی موهای‌تان بگذارید. 
4. کاراملی: رنگ کاراملی یکی از رنگ‌های خارق العاده از ‌خانواده رنگ‌های قهوه‌ای است. 75 میل رنگ کاراملی تیره پایه ۶، 25 میل رنگ مو دودی پایه ۷ و دو سانتی متر از واریاسیون رنگ‌های آبی و بنفش را با اکسیدان ۶٪ مخلوط کنید و رنگ را بین ۳۰ الی ۴۰ دقیقه بر روی موهای خود بگذارید. 
کاراملی
5. رنگ مسی تیره: اگر به دنبال یک رنگ طبیعی با رگه‌های قرمز هستید، بی‌شک این رنگ بهترین ترکیب رنگ موی تیره بدون دکلره خواهد بود. برای دستیابی به یک ترکیب منحصر به فرد تنها کافی است سه چهارم تیوپ رنگ شکلاتی پایه ۶، یک چهارم تیوپ رنگ مسی شماره ۶، دو سانتی متر واریاسیون بنفش،  یک سانتی متر واریاسیون دودی و نقره‌ای را با اکسیدان ۹٪ ترکیب کنید. زمان رنگ دهی این ترکیب ۲۵ الی ۴۰ دقیقه خواهد بود. 
6. قرمز بورگاندی: بورگاندی یک رنگ قرمز شگفت انگیز است که به سادگی موهای سفید و خاکستری را می‌پوشاند! برای دستیابی به این رنگ خارق العاده هیچ نیازی به دکلره کردن موهای‌تان وجود ندارد و راحتی می‌توانید دو سوم رنگ شماره ۷.۴۵ و یک چهارم رنگ WR4 را با اکسیدان ۶٪ مخلوط کنید و مواد را به مدت ۴۰ دقیقه بر روی موهای خود بگذارید. 
 قرمز بورگاندی
7. قهوه‌ای طلایی: اگر شک دارید که موهای‌ خود را روشن کنید یا رنگ تیره بگذارید، این رنگ برای‌تان جذاب خواهد بود. برای دستیابی به این رنگ لازم است ۷۰ میل رنگ موی طلایی شماره ۶ را با ۵۰ میل رنگ موی طبیعی شماره ۶ و ۵ سانتی‌متر واریاسیون طلایی را با اکسیدان ۹٪ مخلوط کنید و رنگ را حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه بر روی موهای خود بگذارید. 
8. دارچینی تیره: رنگ موی دارچینی برای افرادی که دارای پوست گندمی روشن هستند، بسیار مناسب است. رنگ‌های مورد نیاز برای ساخت دارچینی تیره بدون نیاز به دکلره شامل ۵۰ میل بلوند طلایی ماهگونی متوسط، ۳۰ میل بلوند شکلاتی متوسط، ۳۰ میل بلوند دودی متوسط، ۱۰ میل بلوند پلاتینه صدفی و ۱۷۰ میل اکسیدان ۶٪ است. مدت زمان این رنگ ۴۵ دقیقه است. 
دارچینی تیره
9. تافی شکلاتی: این رنگ مابین طلایی و کاراملی است، در نتیجه نه خیلی زرد است و نه خیلی گرم. نصف تیوپ رنگ شکلاتی پایه ۷، یک چهارم تیوپ، رنگ مو خاکستری پایه ۷ و یک چهارم تیوپ رنگ مو زیتونی پایه ۸ را با دو سانتی متر واریاسیون بنفش و اکسیدان ۶٪ مخلوط کنید. مواد بدست آمده تا حداکثر ۴۵ دقیقه بر روی موهای‌ تان بگذارید. 
10. قهوه‌ای با تناژ دودی: با ترکیب رنگ قهوه‌ای تیره با واریاسیون دودی به این رنگ جذاب دست پیدا کنید. ۸۰ میل رنگ موی شماره C6، ۲۰ میل رنگ موی C5، ۱۰ سانتی‌متر واریاسیون نقره‌ای را با میزان لازم اکسیدان ۶٪ مخلوط کنید. رنگ را به مدت ۲۵ الی ۴۰ دقیقه بر روی مو‌ی‌ خود بگذارید. 
 

فروشگاه اینترنتی ما نی نی 

اگر به ترکیب‌هایی که در این پست برای شما تهیه شده است علاقه‌مند شدید و قصد دارید برای تهیه رنگ‌ها، واریاسون‌ها و انواع اکسیدان اقدام کنید، به صفحه اصلی وب‌سایت ما نی نی مراجعه کنید و از تمامی رنگ‌های موجود در این فروشگاه معتبر دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رنگ موی تیره بدون کلره با مشاوران زیبایی فروشگاه اینترنتی ما نی نی تماس حاصل فرمایید.  

 

نوشتن دیدگاه