سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ سه صفر روی موی مشکی

استفاده از رنگ سه صفر روی موی مشکی همواره با چالش هایی مواجه می باشد. موی مشکی یکی از پایه هایی است که کار کردن با آن دشوار می باشد. تغییر در رنگ موی افرادی که موهای خود را با استفاده از رنگ مو، به رنگ مشکی درآورده اند، به آسانی فراهم نمی باشد. با این حال این سوال مطرح می شود که آیا می توان رنگ سه صفر را روی موی مشکی به کار برد؟
رنگ سه صفر نوعی رنگ موی روشن کننده می باشد که با نام های مختلفی مانند E20، روشن کننده سه صفر یا رنگ موی سه صفر در بازار شناخته می شود. این رنگ مو، موها را روشن تر می کند، اما آسیب هایی که دکلره به مو وارد می کند را در پی ندارد. قدرت روشن کنندگی رنگ سه صفر نسبت به دکلره، کمتر می باشد و کمی موها را خشک می کند. به همین دلیل توصیه می شود پس از استفاده از رنگ سه صفر با یک ماسک موی تقویت کننده، خشکی موها برطرف شود تا لطافت و نرمی موها باز گردد.
علاوه بر این، روشن کننده سه صفر نسبت به دکلره دوام کمتری دارد. با این حال برای افرادی که می خواهند موهای خود را کمی روشن تر کنند، سه صفر انتخاب مناسبی می باشد. چون عوارض ناشی از دکلره مو را در پی نداشته و به راحتی می توان در خانه از آن استفاده کرد. در اینجا قصد داریم با روش اصولی از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید. مانی نی مارکت منبعی مطمئن برای به دست آوردن جواب سوالات شما عزیزان در ارتباط با انواع رنگ مو است.

 از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر


از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر

یکی از کاربردهای رنگ سه صفر، از بین بردن موهای مشکی می باشد. رنگ مشکی جزء رنگ های تیره و قوی محسوب می شود که از بین بردن یا تغییر رنگ آن، کار چندان ساده ای نیست. در صورتی که موها به طور طبیعی مشکی باشند، می توان رنگ پایه را با استفاده رنگ سه صفر، چند درجه روشن تر کرد. رنگ سه صفر به دلیل آمونیاک زیاد می تواند موها را 3 تا 4 پایه روشن تر کند.
با وجود این که سه صفر، واریاسیون نیست اما به دلیل ویژگی ها و مشخصات خاصی که دارد، آن را جزء دسته واریاسیون ها قرار می دهند. برای روشن تر کردن موها با استفاده از این رنگ، باید آن را با اکسیدان ترکیب کرد. اما درصد اکسیدان نیز حائز اهمیت می باشد. معمولا برای از بین بردن رنگ مشکی با سه صفر، توصیه می شود از اکسیدان 6 درصد استفاده شود. اما گاهی اوقات بر اساس نوع و رنگ مو از اکسیدان های با درصد بالاتر نیز استفاده می شود. در چنین شرایطی باید مراقب باشید موها آسیب نبینند و مرتبا آن ها را بررسی کنید. به ویژه اکسیدان های 12 درصد نیاز به دقت و بررسی بیشتری دارند. بنابراین در صورت استفاده از آن، حتما هر چند دقیقه، مو را بررسی نمایید.

آموزش از بین بردن رنگ مشکی با رنگ سه صفر

آموزش از بین بردن رنگ مشکی با رنگ سه صفر

برای شروع، رنگ سه صفر را با اکسیدان در داخل یک ظرف پلاستیکی بریزید و خوب مخلوط کنید. ظروف فلزی برای این کار مناسب نیستند و ممکن است دچار خوردگی شوند. سپس ترکیب به دست آمده را به موها بزنید.
برای این کار بهتر است موها را به چهار قسمت تقسیم کنید و از پشت سر شروع به گذاشتن ترکیب نمایید. اگر حجم موها زیاد می باشد می توانید آن ها را به شش یا هشت قسمت، تقسیم کنید تا کار راحت تر انجام شود و تمامی موها رنگ بگیرند. پس از این که تمام موها به مواد آغشته شدند، یک کلاه پلاستیکی روی سر بگذارید و به مدت 45 دقیقه صبر کنید. سپس موها را به خوبی آبکشی کنید.
معمولا بعد از شستشوی موها، پایه مو به رنگ نارنجی می رسد. اما اگر به موها چند روز استراحت بدهید رنگ آن ها تغییر می کند. سه صفر جزء رنگ هایی است که پس از چند بار شستشو دچار تغییر رنگ می شود. پس از این که به پایه دلخواه رسیدید، می توانید رنگ موی مورد نظرخود را در پایه 5 یا 6 انتخاب کنید و مجددا به موها بزنید.
بنابراین ترکیب سه صفر با اکسیدان 6 درصد می تواند موهای مشکی طبیعی را چند درجه روشن تر کند. با استفاده از رنگ سه صفر روی موی مشکی طبیعی، مو به پایه 5 یا 6 می رسد. اما روشن کردن موهایی که با استفاده از رنگ مشکی، تیره شده اند، با سه صفر امکان پذیر نمی باشد و تنها موجب خشکی مو می شود.
در پایان باید گفت با استفاده از رنگ سه صفر روی رنگ مشکی می توان موها را با آسیب کمتر روشن کرد. اگر رنگ مو به طور طبیعی مشکی باشد، به راحتی موها روشن می شود. اما برای افرادی که موهای خود را با استفاده از رنگ مو به رنگ مشکی در آورده اند باید از راهکارهای دیگری استفاده کرد.
سایت مانی نی مارکت سعی کرده است تا اطلاعات جامعی در مورد انواع تناژ رنگ مو و نحوه ساخت آن ها فراهم کند. در سایت مانی نی بهترین برندهای رنگ مو را می توانید با بهترین قیمت خریداری کنید.
.

 

نوشتن دیدگاه