سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین رنگ روی پایه زرد
پیدا کردن بهترین رنگ روی پایه زرد می تواند منجر به زیبایی بیشتر موها شود. همان طور که می دانید هر رنگ بر روی پایه خاصی ایجاد می شود. بنابراین یافتن رنگ موی مناسب هر پایه، بسیار حائز اهمیت می باشد. در اینجا قصد داریم با بهترین رنگ روی پایه زرد آشنا شویم و فرمول های جادویی ترکیب انواع رنگ مو روی پایه زرد را معرفی کنیم. با ما همراه باشید. در این مقاله از مانی نی مارکت نحوه ساخت زیباترین رنگ ها بر روی پایه زرد را برایتان فراهم کرده ایم.
 
 

فرمول های جادویی ترکیب انواع رنگ مو روی پایه زرد

 
پایه زرد معمولا به پایه دکلره شماره 8 گفته می شود. رنگ های جذاب و زیبایی را می توان بر روی پایه زرد ایجاد کرد. اما در ابتدا باید از یک شامپوی ضد زردی استفاده شود. این شامپو را بر روی موها قرار دهید و صبر کنید تا به مدت 5 تا 15 دقیقه بر روی موها بماند. سپس موها را آبکشی کنید. 
 

10 ترکیب رنگ موی بسیار زیبا بر روی پایه زرد

 
1- رنگ موی بلوند طبیعی روی پایه زرد
یکی از بهترین و زیباترین رنگ ها روی پایه زرد، رنگ بلوند طبیعی می باشد. برای به دست آوردن این رنگ پس از شستشو با شامپوی ضد زردی، نصف تیوپ از رنگ طبیعی پایه 7 را با یک چهارم تیوپ رنگ طبیعی پایه 8، یک چهارم تیوپ هایلایت کنفی، حدود 2 سانت واریاسیون بنفش و نقره ای و اکسیدان شماره 1 را ترکیب کنید. این ترکیب بر روی پایه زرد، یک رنگ بلوند طبیعی و جذاب را ایجاد می کند که طرفدار بسیار زیادی دارد
2- رنگ عسلی دودی روی پایه زرد
برای به دست آوردن رنگ عسلی دودی روی پایه زرد باید نصف تیوپ از رنگ طلایی پایه 8 را با یک چهارم تیوپ رنگ مسی پایه 6، یک چهارم تیوپ رنگ دودی پایه 7، دو سانت واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید. رنگ عسلی دودی بر روی پایه 8، بسیار زیبا و خاص می شود و جزء لیست بهترین رنگ روی پایه زرد محسوب می شود.
 
رنگ عسلی دودی روی پایه زرد
 
3- رنگ نسکافه ای شمپاینی بر روی پایه زرد
این رنگ که جزء رنگ های جذاب و منحصر به فرد به شمار می آید و برخی به آن رنگ طلایی بنفش نیز می گویند. این رنگ بر روی پایه زرد قابل اجرا می باشد. اما بهتر است برای موها از شامپوی ضد زردی نیز استفاده شود. برای به دست آوردن این رنگ باید نصف تیوپ از رنگ طلایی پایه 8 را با یک چهارم تیوپ رنگ ارغوانی پایه 7، دو سانت رنگ قرمز خالص، سه سانت رنگ شرابی پایه 5، یک چهارم تیوپ رنگ دودی پایه 8، یک چهارم تیوپ هایلایت یاسی، سه سانت واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره یک را ترکیب کنید. این رنگ، زیبایی خاصی به چهره افراد می بخشد. 
 
 رنگ نسکافه ای شمپاینی بر روی پایه زرد
 
4- رنگ طلایی مسی روی پایه زرد
برای به دست آوردن این رنگ روی پایه زرد باید رنگ طلایی 8.3 را به عنوان رنگ اصلی در نظر بگیرید. سپس رنگ مسی 7.44 را به میزان نصف رنگ طلایی و رنگ برنز 5.46 را به میزان نصف رنگ مسی اضافه کنید و در نهایت از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. ترکیب به دست آمده را بر روی موهای خیس بزنید.
 
 رنگ طلایی مسی روی پایه زرد
 
5- رنگ مروارید شکلاتی روی پایه زرد
رنگ مروارید شکلاتی از ترکیب رنگ مرواریدی شماره 12.9، به اندازه نصف رنگ اصلی از رنگ تافی و رنگ شکلاتی 5.7 به دست می آید. برای این ترکیب می توانید از اکسیدان 6 درصد استفاده کنید. ترکیب رنگ را بر روی موهای نم دار بزنید. این رنگ زیبایی خاصی به موها می بخشد و برای پوست های روشن انتخاب مناسبی می باشد.
6- رنگ بژ شکلاتی روی پایه زرد
برای به دست آوردن رنگ بژ شکلاتی روی پایه زرد باید رنگ بژ 8.67 به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. سپس رنگ خاکستری نقره ای را به میزان نصف رنگ اصلی، رنگ شکلاتی 6.7 را به اندازه 5 سانت و ماهاگونی 7.5 را به اندازه 1 سانت اضافه کنید. اکسیدان 6 درصد را نیز در پایان به ترکیب اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. این ترکیب رنگ را بر روی موی نم دار بزنید. 
 
 رنگ بژ شکلاتی روی پایه زرد
 
7- رنگ نسکافه ای عسلی بر روی پایه زرد
رنگ نسکافه ای عسلی را با رنگ اصلی طلایی 7.3، رنگ نسکافه ای 6.47 و رنگ عسلی 9.57 به میزان نصف رنگ اصلی و 1 سانت واریاسیون نقره ای می توانید به وجود بیاورید. در انتها باید به آن اکسیدان 6 درصد نیز اضافه کنید. ترکیب فوق یک رنگ نسکافه ای عسلی زیبا بر روی پایه زرد یا پایه دکلره 8 ایجاد می کند. این رنگ می تواند طراوات و شادابی صورت را افزایش دهد. 
8- رنگ کرم بژ روی پایه زرد
برای به دست آوردن رنگ کرم بژ، از رنگ بژ 8.67 به عنوان رنگ اصلی استفاده می شود. به اندازه یک سوم رنگ اصلی از رنگ صدفی، به اندازه نصف رنگ صدفی از رنگ شامپاینی و از رنگ شرابی بنفش به اندازه یک یا دو سانت در ظرفی بریزید و با اکسیدان 6 درصد رقیق کنید. ترکیب را روی موی نم دار بزنید و حدود 20 دقیقه صبر کنید. پس از این مدت زمان یک رنگ کرم بژ فوق العاده زیبا خواهید داشت. 
 
 رنگ کرم بژ روی پایه زرد
 
9- رنگ تافی صورتی روی پایه زرد
اگر به دنبال یک رنگ خاص و منحصر به فرد هستید، خاص ترین و بهترین رنگ روی پایه زرد، رنگ تافی صورتی می باشد. برای این رنگ از یک دوم رنگ تافی، یک چهارم رنگ طبیعی، پنج سانت رنگ صورتی و اکسیدان 3 استفاده کنید. این رنگ مو بر روی پایه 8 قابل اجرا می باشد اما برای نتیجه بهتر می توانید پایه مو را تا 9 برسانید.  
 
رنگ تافی صورتی روی پایه زرد
 
10- رنگ کرم روی پایه زرد
برای رنگ کرم روی پایه زرد و پایه دکلره 8.5 تا 9 باید از رنگ دودی طلایی به عنوان رنگ اصلی استفاده کنید. سپس دو پنجم آن را رنگ طبیعی شماره 8، حدود 3 تا 4 سانت را طلایی شماره 7.3، یک تا دو سانت رنگ یاسی و اکسیدان 6 درصد اضافه کنید. 
با استفاده از فرمول های فوق می توانید بهترین رنگ روی پایه زرد را اجرا کنید. زیبایی هر رنگ بر روی پایه زرد دو چندان می شود و می تواند استایل خاصی را برای افراد ایجاد کند.
با مراجعه به سایت مانی نی، جواب سوال های خود را در مورد انواع تناژ رنگ مو و نحوه ساخت آن ها می یابید. در این سایت انواع برند رنگ مو در تنوع بسیار بالای رنگی را با قیمتی بسیار عالی می توانید خریداری کنید.
 
نوشتن دیدگاه