سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مسی دودی بدون دکلره

رنگ مسی دودی یکی از رنگ های زیبا و شگفت انگیز است که در تناژ های تیره و روشن قابل خریداری و استفاده است. این رنگ به دلیل دارا بودن زیبایی خاص و شگفت انگیز مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و افراد مختلف از این رنگ استقبال می‌کنند.‌ به صورت کلی رنگ مسی دودی روی پوست های گندمی بسیار زیبا و شکیل به نظر می‌رسد اما یکی از مشکلاتی که در مورد این رنگ با آن روبه رو هستیم این است که در برخی از موارد برای زدن انواع روشن این محصول باید حتما از دکلره استفاده شود که برای پوست سر و موها مشکلات زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم به ۱۰ ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره بپردازیم، به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما در سایت مانی نی مارکت همراه باشید.

 10 ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره + از تیره تا روشن


10 ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره + از تیره تا روشن

در این مقاله تلاش کرده ایم تا نحوه ایجاد رنگ موی مسی دودی را بدون دکلره به شما عزیزان آموزش دهیم. در ادامه ایم مقاله همراه ما با شید.

فرمول های رنگ موی مسی دودی بدون دکلره

۱. در مرحله اول برای زدن رنگ مسی دودی بدون دکلره روی موهای خود می توانید از رنگ ۳صفر استفاده کنید تا رنگ موها را روشن تر کنید. رنگ سه صفر در اکثر موارد با اکسیدان شماره ۲ ترکیب می شود و می توان آن را با قسمت بندی کردن مو، روی موها مالید. در مرحله بعدی زمانی که رنگ موها به تناژ دلخواه رسید، می توان رنگ دودی مسی شماره ۷.۱۴ را با مقدار مساوی اکسیدان شماره ۶ مخلوط کرد و سپس مخلوط را روی موها زد.

۲. یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توان رنگ مسی دودی روشن بدون دکلره درست کرد، این است که در ابتدا باید از رنگ E20 استفاده شود. رنگ E20 باید با اکسیدان شماره ۲ ترکیب شود و روی سر، مورد استفاده قرار بگیرد. بعد از اینکه رنگ موها به توناژ پایه رسید، رنگی که در مورد 1 به آن اشاره شد، باید روی سر قرار بگیرد تا موها به رنگ دودی مسی در بیاید.

 10 ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره + از تیره تا روشن

۳. برای درست کردن سومین فرمول برای رنگ مو در ابتدا باید موها به رنگ قهوه ای و یا طلایی باشند. در این مورد باید دقت داشت که اگر موی شما رنگ مشکی دارد به هیچ عنوان از این ترکیب استفاده نکنید. در این مرحله باید رنگ مسی پایه ۷، رنگ دودی پایه ۷ را به مقدار مساوی با یکدیگر مخلوط کنید. در ادامه باید از واریاسون مسی به اندازه ۲ سانتی متر و از واریاسیون دودی به اندازه ۲ سانتی متر استفاده کنید و سپس ترکیب را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کنید. در این مرحله می توانید مخلوط را روی سر خود قرار دهید و بعد از گذشت حدود ۴۵ دقیقه آن را شستشو دهید.

۴. برای ترکیب چهارم در ابتدا باید با استفاده از رنگ سه صفر موهای خود را به پایه ۶ برسانید. بعد از رنگ کردن با رنگ سه صفر باید در حدود دو روز به موها استراحت بدهید تا موها آسیب نبینند. بعد از گذشت دو روز ۲۰ میلی لیتر رنگ موی مسی متوسط، ۷۰ میلی لیتر رنگ موی مسی، ۳۰ میلی لیتر رنگ موی بلوند نارنجی و ۷۰ میلی لیتر رنگ موی دودی را با یکدیگر ترکیب کنید. در ادامه باید به اندازه ۵ سانتی متر واریاسیون نارنجی به ترکیب بیفزایید و سپس با استفاده از اکسیدان ۹ درصد مخلوط حاصل شده را رقیق تر کنید.

 10 ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره + از تیره تا روشن



۵. اگر می خواهید رنگ موی مسی دودی تیره تری داشته باشید، در ابتدا باید رنگ موی مسی شماره ۵ را با رنگ موی دودی شماره ۵ ترکیب کنید. در نهایت به ترکیبتان یک سانتیمتر واریاسیون مسی و دو سانتیمتر واریاسیون نارنجی اضافه کنید. بعد از ترکیب کردن تمامی این مواد، اکسیدان ۹ درصد را به اندازه تمامی مواد به دست آمده بیفزایید.

۶. برای به دست آوردن ترکیب ششم در ابتدا باید در نظر داشته باشید که پایه موهای شما باید پایه شش باشد و رنگ مو ها تقریباً به رنگ قهوه‌ای باشد. در این مرحله باید رنگ فندقی پایه ۶، رنگ مسی شماره ۷ و رنگ دودی شماره ۷ را با یکدیگر ترکیب کنید. در ادامه باید به اندازه دو سانتیمتر واریاسیون آبی و دو سانتیمتر واریاسیون بنفش به ترکیب بیفزایید.‌ واریاسیون دودی و نقره ای باید به اندازه یک سانتیمتر به ترکیب اضافه شوند. در ادامه اکسیدان ۹ درصد را به ترکیب به اضافه کنید و با هم زدن مداوم تمامی مواد اولیه را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس آنها را روی موهای خود قرار دهید.

 10 ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره + از تیره تا روشن



۷. برای به دست آوردن ترکیب هفتم در ابتدا باید با استفاده از رنگ سه صفر موهای خود را به رنگ پایه ۷ برسانید. در نهایت باید رنگ مرواریدی خاکستری شماره ۷ را با واریاسیون دودی، واریاسیون خاکستری، واریاسیون آبی، واریاسیون بنفش هر کدام به اندازه دو سانتیمتر مخلوط کنید و در نهایت به اندازه ترکیب به دست آمده اکسیدان شماره ۱ را به مخلوط اضافه کنید.

۸. اگر موهای شما تناژ تیره دارد و نمی خواهید از دکلره و رنگ سفید روی آن استفاده کنید بهتر است از رنگ دودی شماره ۵ و رنگ مسی شماره ۵ استفاده کنید.

۹. برای به دست آوردن رنگ مسی دودی شگفت انگیز و زیبا می توانید رنگ مسی دودی روشن شماره ۸ را با ۵ سانتیمتر واریاسیون دودی و اکسیدان شماره یک مخلوط نموده و ترکیب را روی موها قرار دهید و بعد از یک ساعت آن را بشویید.

 10 ترکیب رنگ مسی دودی بدون دکلره + از تیره تا روشن



۱۰. در ترکیب آخر می توانید از رنگ مسی به عنوان پایه استفاده کنید. برای این منظور رنگ مسی شماره ۵ را با اکسیدان شماره ۱ مخلوط نموده و روی موها قرار بدهید. در مرحله بعد با کلاه های مخصوص هایلایت مقداری از موهای خود را بیرون بیاورید و سپس رنگ دودی شماره ۷ را با اکسیدان مخلوط نموده و روی قسمت های بیرون آورده شده بمالید.
سایت مانی نی منبع قابل اعتماد برای کسب طلاعات مورد نیاز شما در مورد برند رنگ موها، انواع ترکیب رنگ مو و خرید رنگ موی مورد نظر شما عزیزان با بهترین قیمت است.

نوشتن دیدگاه