سبد خرید شما خالی می باشد.
ریموور خانگی رنگ مو
ریموور خانگی رنگ مو، نوعی پاک کننده رنگ مو می باشد که با استفاده از آن راهکارهای خانگی، می تواند رنگ مو را پاک کند. شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که از یک رنگ مو استفاده کرده اید و از آن راضی نبوده اید. در چنین شرایطی ریموور رنگ مو، بهترین روش برای حذف رنگ مو می باشد. با استفاده از روش های خانگی، می توان بدون آسیب رساندن به مو، رنگ مو را پاک کرد و مجددا موها را به رنگ دلخواه در آورد. در اینجا قصد داریم با 5 روش خانگی و فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ مو آشنا شویم. با ما در این مقاله از مانی نی مارکت همراه باشید. 
 
 5 روش خانگی و فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ مو

 5 روش خانگی و فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ مو

 
روش های خانگی مختلفی برای پاک کردن رنگ مو وجود دارد که با استفاده از آن می توان با کمترین هزینه و بدون آسیب رساندن به مو، رنگ مو را پاک کرد. 
 

معرفی روش های ریموو رنگ مو در خانه

 
در ادامه به بررسی روش های خانگی پاک کردن رنگ مو می پردازیم:

1- لیمو
آب لیمو سرشار از اسید سیتریک می باشد. بنابراین می توان از آن به عنوان یک ریموور خانگی رنگ مو استفاده کرد. با توجه به بلندی موها، آب چند عدد لیمو را بگیرید و آن را داخل ظرف اسپری بریزید. برای جلوگیری از آسیب به موها مقداری نرم کننده نیز در داخل اسپری بریزید و خوب آن را تکان دهید تا ترکیب شود. ترکیب به دست آمده را بر روی موهای خود اسپری کنید و حدود 2 ساعت زیر نور آفتاب قرار بگیرید. سپس موها را بشویید و از یک نرم کننده استفاده کنید. با این کار موها چند درجه روشن تر می شوند.
2- سرکه سیب
یکی از مواد خانگی بسیار مفید برای مو، سرکه سیب می باشد. سرکه سیب، خشکی و وزی مو را از بین می برد و برای کاهش ریزش مو نیز موثر می باشد. یکی از کاربردهای فوق العاده سرکه سیب، در پاک کردن و تغییر دادن رنگ مو می باشد. برای ریموو رنگ مو می توانید یک قاشق از سرکه سیب را در داخل یک فنجان آب بریزید. این ترکیب را بر روی موها بریزید و 20 دقیقه صبر کنید. سپس موها را آبکشی کنید. اگر موهای بلندی دارید باید مقدار ترکیب را افزایش دهید. 
 5 روش خانگی و فوق العاده موثر برای پاک کردن رنگ مو
3- قرص ویتامین C
ویتامین C با اکسیداسیون رنگ مو، می تواند مولکول رنگ را بشکند و باعث تغییر در رنگ مو می شود. بنابراین با استفاده از قرص ویتامین C می توان رنگ مو را تغییر داد. این کار باید طی چند روز تکرار شود تا اثر خود را بر روی موها بگذارد. برای این کار چند عدد قرص ویتامین C را در داخل یک کاسه به خوبی بکوبید. سپس کمی آب به آن اضافه کنید تا حدی که مانند یک خمیر، به غلظت برسد. ابتدا موها را خیس کنید. سپس خمیر به دست آمده را با استفاده از یک بورس به موها بمالید. یک ساعت صبر کنید. در آخر موها را آب کشی کنید. 
4- جوش شیرین 
جوش شیرین یکی دیگر از موادی که به عنوان ریموور خانگی رنگ مو استفاده می شود. برای استفاده از جوش شیرین، باید آن را داخل شامپوی ضد شوره بریزید و خوب مخلوط کنید. ترکیب را بر روی موها بمالید و حدود 10 دقیقه صبر کنید. سپس موها را آبکشی کنید. با این ترکیب، اغلب رنگ های مو حتی رنگ های تیره، پاک شده و نتیجه فوق العاده ای حاصل می شود.
5- نوشابه
نوشابه حاوی مقداری اسید سیتریک می باشد، بنابراین می توان از آن برای ریموو رنگ مو استفاده کرد. حتی رنگ های تیره با استفاده از نوشابه، روشن تر می شود. کافیست مقداری نوشابه را به موهای خود بزنید و حدود 20 دقیقه صبر کنید. پس از آن موها را بشویید. پس از شستشو، شاهد تغییر رنگ موهای خود خواهید بود. برای نتیجه بهتر توصیه می شود از نوشابه های گازدار استفاده کنید. 
در پایان باید گفت با استفاده از انواع ریموور خانگی رنگ مو، می توانید در خانه موهای خود را تغییر رنگ دهید. اکثر ریموورهای خانگی برای سلامت مو خطری ندارند. اما برای اطمینان بیشتر می توانید هر یک از ریموورها را ابتدا بر روی قسمت کوچکی از مو امتحان کنید در صورتی که از نتیجه آن راضی بودید، سپس از آن برای کل موها استفاده کنید. 
سایت مانی نی شما را در ارتباط با سوالاتتان راهنمایی میکند و اطلاعات مورد نظرتان را در مورد رنگ موها، ریموورها، نحوه ساخت انواع رنگ مو در منزل و ... در اختیارتان قرار می دهد. سایت مانی نی مارکت یکی ار معتبرین فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع لوازم بهداشتی-آرایشی با مناسب ترین قیمت است.
 
نوشتن دیدگاه