سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید
رنگ موی نسکافه ای برای موهای سفید، پوشش دهی مناسبی دارد و به چهره، شادابی بیشتری می بخشد. به همین دلیل افرادی که موهای سفید زیادی دارند، اغلب اوقات رنگ موی نسکافه ای را انتخاب می کنند تا سفیدی های مو را به طور کامل بپوشانند. این رنگ مو یکی از رنگ های پرطرفدار و جذاب برای تمامی سنین می باشد که با استفاده از ترکیب رنگ های مختلفی به وجود می آید. برخی افراد نیز این رنگ را به صورت بالیاژ یا هایلایت های مختلف بر روی موها ایجاد می کنند تا زیبایی موهای خود را افزایش دهند. اما در اینجا قصد داریم با 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید آشنا شویم. اگر به دنبال فرمول رنگ نسکافه ای برای پوشش دادن سفیدی های مو هستید، در این مقاله از مانی نی مارکت با ما همراه باشید. 
 
معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید

معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید

 
رنگ نسکافه ای جزء رنگ هایی است که طیف های مختلفی از روشن تا تیره را در بر می گیرد. بنابراین برای موهای سفید می توانید بسته به سلیقه خود از رنگ نسکافه ای روشن، متوسط یا تیره استفاده کنید. معمولا رنگ نسکافه ای با ترکیبی از رنگ های طیف شکلاتی و دودی به دست می آید. با استفاده از رنگ دودی، می توان زردی موها را گرفت و رنگ نسکافه ای زیباتری به وجود آورد.
اما برای به دست آوردن رنگ نسکافه ای برای موهای سفید، چالش های دیگری نیز وجود دارد. به همین دلیل باید از ترکیب مختلف چند رنگ دیگر نیز استفاده شود تا رنگ نسکافه ای دلخواه بر روی موی سفید حاصل شود. 

فرمولهای ساخت رنگ نسکافه ای برای موهای سفید

در ادامه به معرفی 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید می پردازیم که طیف های مختلفی از این رنگ را نیز شامل می شود:
 
1- رنگ نسکافه ای خیلی تیره برای موهای سفید
برای به دست آوردن این رنگ نسکافه ای می توانید یک دوم تیوپ از رنگ قهوه ای روشن شماره 5 را با یک دوم تیوپ رنگ قهوه ای طلایی شماره 4.3 ترکیب کنید و از اکسیدان شماره 1 نیز برای آن استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای افرادی که به رنگ نسکافه ای خیلی تیره علاقمند هستند، مناسب می باشد. میزان پوشش دهی این ترکیب برای موهای سفید، بسیار بالاست و طراوت و گرمی بیشتری به چهره می بخشد. 
این ترکیب رنگ را می توان به طیف شکلات نسکافه ای نیز رساند. برای این کار باید رنگ شکلاتی شماره 7.7 را با رنگ قهوه ای نسکافه ای شماره 6.67 و اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید. این ترکیب یک رنگ شکلات نسکافه ای زیبا به وجود می آورد و زیبایی موها را دو چندان می کند. 
فرمولهای ساخت رنگ نسکافه ای برای موهای سفید
 
2- رنگ نسکافه ای متوسط برای موهای سفید
رنگ نسکافه ای متوسط به یک سوم تیوپ از رنگ طبیعی اکسترا شماره 7.00، یک سوم تیوپ رنگ نسکافه ای شماره 6، یک سوم تیوپ رنگ دودی شماره 6، در حدود دو بند انگشت واریاسیون سبز و اکسیدان شماره 6 نیاز دارد. تیرگی این رنگ در حد متوسط می باشد و برای افرادی که به رنگ های نسکافه ای خیلی تیره یا خیلی روشن تمایلی ندارند، انتخاب مناسبی می باشد. معمولا از رنگ نسکافه ای متوسط نسبت به طیف های خیلی تیره یا خیلی روشن آن، استقبال بیشتری می شود. 
 
3- رنگ نسکافه ای روشن برای موهای سفید
برای به دست آوردن این رنگ بر روی موهای سفید ابتدا باید موهای خود را با شامپوی شیمیایی بشویید. سپس یک سوم از تیوپ رنگ نسکافه ای شماره 8 را با یک سوم از تیوپ رنگ بلوند اکسترا شماره 8.00 و یک سوم از تیوپ رنگ دودی شماره 8 ترکیب کنید. علاوه بر این واریاسیون نقره ای و حدود دو بند انگشت دودی را نیز ترکیب کرده و با اکسیدان شماره 1 به موها بزنید. با این ترکیب، یک رنگ نسکافه ای روشن و زیبا بر روی موهای سفید خود خواهید داشت. افرادی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی برای استفاده از رنگ نسکافه ای روشن می باشند. اما افرادی که پوست گندمی یا تیره دارند، بهتر است طیف های دیگری از رنگ نسکافه ای را استفاده کنند.
در این مقاله 3 ترکیب رنگ نسکافه ای برای موهای سفید معرفی شد. با استفاده از این سه ترکیب می توانید رنگ نسکافه ای را به صورت تیره، متوسط و یا روشن به وجود بیاورید و موهای سفید خود را به طور کامل رنگ کنید. 
فروشگاه اینترنتی مانی نی در مورد تمامی سوال های بانوان عزیز در مورد چگونگی ساخت تناژ مختلف رنگ موها، معرفی مارک های مختلف رنگ مو و هر سوال دیگری که در مورد رنگ مو داشته باشید می تواند این عزیزان راهنمایی کند، همچنین با کیفیت ترین برندهای رنگ مو را با قیمتی بسیار مناسب در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رساند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

رنگ موی نسکافه ای دودی بدون دکلره

 

نوشتن دیدگاه