سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی ماردو خوبه

هیچ کس منکر تاثیر بالای رنگ مو بر چهره نیست. در واقع نیمی از زیبایی هر فردی وابسته به موهایشان است. داشتن رنگ مویی زیبا منجر به شادابی، جوانی و بشاش شدن چهره می شود. همچنین رنگ کردن مو بهترین راه برای ایجاد تغییری در چهره است. برندهای مختلف داخلی و خارجی بسیاری وجود دارند که رنگ موهای متعددی را تولید و عرضه می کنند، ولی تمامی این رنگ موها کیفیت بالایی ندارند. در واقع زمانی شما پس از رنگ مو، موهایی زیبا دارید که از برند معتبری محصولتان را تهیه کنید. در بسیاری از مواقع رنگ موها نه تنها منجر به زیباتر شدن شما نمی شوند، بلکه به بافت مو آسیب وارد کرده و موهایی ضعیف و شکننده را برای شما ایجاد می کنند. یکی از رنگ موهای مطرح، رنگ موی ماردو است، اما آیا رنگ موی ماردو خوبه؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، مانی نی مارکت از شما دعوت می کند که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نظرات در مورد رنگ موی ماردو

نظرات در مورد رنگ موی ماردو


رنگ موی ماردو از جمله مطرح ترین رنگ موهای موجود است که در کشور ایران تولید می شود. این رنگ مو دوستدار سلامت موهای شما است که به موهایتان آسیبی وارد نمی کند. رنگ موی ماردو تناژهای رنگی متنوعی را شامل می شود. این رنگ مو حاوی روغن ها و ویتامین های بسیاری است که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:
روغن جوانه گندم
نرم کننده
روغن آرگان
روغن بادام
روغن هسته انگور
روغن زیتون
ویتامین c
ویتامین A
ویتامین E
ویتامین B
ترکیبات موجود در این رنگ مو منجر به شفافیت، درخشندگی و لطیف شدن موها می شود. پس از رنگ کردن به هیچ وجه موهایتان مجعد، خشک و نامرتب نخواهد شد. تنها با خرید یک تیوپ از رنگ مو ماردو می توانید موهای خود را رنگ کنید، البته اگر موهایی پر با اندازه متوسط دارید.
ماردو بیش از 200 طیف رنگی در 50 گروه مختلف را شامل می شود. همین ویژگی مهمترین مزیت این رنگ مو است، چرا که برترین برندهای دنیا نیز چنین گستردگی را شامل نمی شوند. این رنگ مو حاوی مقادیر کمی آمونیاک است. به همین خاطر پس از استفاده از رنگ مو ماردو موهایتان کدر، خشک و وز نمی شود. همچنین پوست سرتان ملتهب نخواهد شد. آمونیاک بیشتر در رنگ موهای دائمی یافت می شود، ولی رنگ موهای ماردو نیمه دائمی هستند که به ساختار و بافت مو آسیبی وارد نمی کنند.
دوام و ماندگاری رنگ مو از دیگر فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. رنگ موهای ماردو دوام و ماندگاری بالایی دارند. ترکیبات و فرمولاسیون رنگ موی ماردو به کشور ایتالیا و فرانسه تعلق دارد و تنها بسته بندی آن در ایران صورت می گیرد.
این محصول به صورت تیوپی ارائه می شود که کیفیت فوق العاده بالا یعنی ++A دارد. ماردو علاوه بر رنگ مو، محصولات مرتبط با آن یعنی واریاسیون، اکسیدان و محصولات مراقبت از مو نیز تولید و عرضه می کند. قیمت محصولات ماردو نسبت به رقبایش بسیار پایین است. برای تهیه رنگ موی ماردو پیشنهاد می دهیم که تنها به نمایندگی های آن مراجعه کنید
با خرید از نمایندگی کارخانه ماردو، محصولی اصل را خواهید خرید. این نکته را به خاطر داشته باشید که محصولات تقلبی بیشتر بازار را تسخیر کرده اند. شباهت بالای محصولات تقلبی به نسخه اصل شناسایی و تشخیص نسخه اصل را از نسخه های تقلبی سخت یا حتی غیر ممکن می کند. تنها راه خرید نسخه اصل رنگ مو ماردو مراجعه به نمایندگی های فروش آن است.

مانی نی نماینده فروش رنک موی ماردو

مانی نی نماینده فروش رنگ موی ماردو

فروشگاه مانی نی از جمله فروشگاه هایی است که نمایندگی فروش محصولات ماردو را به عهده دارد. این فروشگاه تمامی محصولات رنگ موی ماردو را با قیمتی کمتر از آن چه که در بازار یافت می شود عرضه می کند. ضمانت اصالت کالا از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این فروشگاه به شمار می آید که خیال شما را از اصل بودن کالا راحت می کند.
در صورتی که در انتخاب و خرید رنگ مویی مردد هستید، می توانید به صورت کاملا رایگان از پشتیبان های مانی نی مشاوره بگیرید. تمامی محصولات خریداری شده شما، در کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس منتخب شما ارسال می شود. برای اطلاع از محصولات عرضه شده به بخش فروشگاه سایت مانی نی مارکت مراجعه کنید.

 

 

نوشتن دیدگاه