سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره
اگر به دنبال رنگ مویی جدید، منحصر به فرد و جذاب هستید، به شما رنگ مو دودی ارغوانی را پیشنهاد می دهیم. این رنگ مو از جمله زیباترین رنگ موهایی است که چهره شما را متفاوت و زیباتر می کند، اما همان طور که خودتان می دانید برای بدست آوردن چنین رنگ مویی به دکلره نیاز است. با این حال در این متن قصد داریم چند فرمول به دست آوردن رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره را به شما معرفی کنیم. از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این مقاله از مانی نی مارکت همراهی کنید.
 

5 فرمول بدست آوردن رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره جذاب

 
برای این که از زیبایی رنگ دودی ارغوانی بدون دکلره و آسیب رساندن به موهایتان لذت ببرید، فرمول زیر را طبق مراحل زیر انجام دهید که موهایی جذاب و خوشرنگ داشته باشید. البته لازم به ذکر است که تنها موهای تیره را می توان بدون دکلره به رنگ دودی ارغوانی تغییر داد. اولین قدم برای رنگ کردن موها، انتخاب رنگ مویی مناسب  با توجه به رنگی است که اکنون روی موهایتان وجود دارد. این نکته را به خاطر داشته باشید که دکلره آسیب جبران ناپذیری به موها وارد می کند. همچنین استفاده از دکلره سلامت پوست سر را نیز به خطر می اندازد.
5 فرمول بدست آوردن رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره جذاب
برای رنگ موها، بدون استفاده از دکلره، تنها 2 راهکار وجود دارد که این راهکارها به شرح زیر هستند:
1. استفاده از اکسیدان: همان طور که مطلع هستید، اکسیدان ها درجه های متفاوتی دارند که هر یک از درجه ها کاربراد و خواص ویژه ای خواهد داشت. برای روشن کردن 4 یا 5 درجه ای مو بدون دلکره، شما به اکسیدان شماره 12 نیاز دارید. اگر می خواهید موهای خود را 1 یا 2 درجه روشن کنید، از اکسیدان شماره 1 تا 6 استفاده نمایید.
2. استفاده از رنگ مو: در این روش از رنگ موی روشن یا رنگ موی 00 استفاده کنید. این رنگ موها حاوی مقادیر زیاد آمونیاک هستند که به نفوذ بیشتر رنگ در ساختار مو و روشن شدن آن منجر می شود. رنگ موهای حاوی آمونیاک دائمی هستند. برای رنگ کردن مو به این روش، شما به اکسیدان شماره 40 و دو واحد رنگ موی روشن کننده 00 نیاز دارید. با استفاده از این ترکیب به راحتی موهای خود را 4 تا 5 درجه روشن کنید.
بسیاری مدعی می شوند که برای بدست آوردن رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره فرمولاسیون های بسیاری وجود دارد، ولی در واقعیت تنها 2 فرمولاسیون زیر چنین رنگ مویی را ایجاد می کند:
رنگ دودی بلوند شماره 8
واریاسیون دودی و خاکستری و نقره ای به اندازه دو بند انگشت
هایلایت کروماتیک یک چهارم تیوپ
اکسیدان 12 درصد
علاوه بر فرمولاسیون فوق برای ایجاد رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره از ترکیب زیر نیز می توانید استفاده کنید»
رنگ موی خاکستری شماره 1.1
واریاسیون 001
واریاسیون 002
اکسیدان 9 درصد
ارغوانی بدون دکلره جذاب
برای رنگ کردن موهای تیره ی خود به دودی ارغوانی بدون دکلره مراحل زیر را طی کنید:
موهای خود را آماده کنید: چند روز قبل از رنگ کردن موهای خود را کاملا بشویید. از شستن موهای خود، درست قبل از رنگ کردن، خودداری کنید که از پاک شدن روغن های طبیعی مو جلوگیری شود. با این کار آسیب کمتری به موهایتان وارد خواهد شد.
محصولاتی که گفته شد را مخلوط کنید: دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال نمایید و محلول رنگی را به نسبت داده شده مخلوط کنید.
آن را روی قسمت های مو بمالید. اطمینان حاصل کنید که تمام رشته های جدا شده مو، به خوبی پوشش داده شده اند. اگر قصد دارید کل سر را بپوشانید، بخش‌های کوچکی از مو را بردارید که مطمئن شوید هیچ رشته‌ای بدون رنگ نمانده است.
زمان را تنظیم کنید، پس از استفاده از ترکیب، سر را با یک پوشش پلاستیکی یا کلاه دوش بپوشانید. 20 تا 30 دقیقه زمان دهید که موهایتان رنگ بگیرد.
شستشوی موها: رنگ را با آب معمولی بشویید و به هیچ وجه شامپو نزنید. در عوض برای محافظت از رنگ از نرم کننده استفاده کنید.
 

ارغوانی بدون دکلره جذاب

 
رنگ ارغوانی از جمله جذاب ترین رنگ موهایی است که چهره را جوان تر، شاداب تر و متفاوت تر می کند، ولی زمانی از جذابیت این رنگ مو بهره خواهید برد که بدون دکلره و آسیب رساندن به موهایتان آن را ایجاد کنید.
کلام آخر
دکلره برای روشن شدن مو لازم است، ولی استفاده از آن ضروری نیست، چرا که راه کارهای دیگری برای روشن کردن مو، بدون آسیب به بافت آن وجود دارد. فرمولاسیون رنگ مو دودی ارغوانی بدون دکلره دوستدار موهای شما است و از آسیب رسیدن به موهایتان جلوگیری می کند.
ما در سایت مانی نی انواع ترفند درست کردن تناژ متفاوت رنگ مو را به شما آموزش می دهیم. در سایت مانی نی می توانید رنگ موی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری فرمایید. 
 
نوشتن دیدگاه