سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک رنگ مو خرمایی

آشنایی با بهترین مارک رنگ مو خرمایی برای افرادی که به این رنگ علاقمند هستند، بسیار حائز اهمیت می باشد. این رنگ مو معمولا در طیف رنگی قهوه ای تا شکلاتی قرار می گیرد. اما برخی از برندها به طور اختصاصی اقدام به تولید رنگ خرمایی کرده اند. رنگ موی خرمایی، به عنوان یکی از رنگ موهای پر طرفدار در مارک های مختلفی در بازار موجود می باشد. تنوع مارک های رنگ مو موجب سردرگمی افراد می شود. به همین دلیل در اینجا قصد داریم چند برند با کیفیت رنگ موی خرمایی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به دنبال بهترین مارک رنگ موی خرمایی هستید، با ما در سایت مانی نی همراه باشید.

رنگ مو گارنیک و طیف رنگ های خرمایی آن

رنگ مو گارنیک و طیف رنگ های خرمایی آن

گارنیک یکی از برندهای با کیفیت رنگ مو می باشد، که طیف رنگ های خرمایی را در محصولات خود فراهم کرده است. طیف رنگ های خرمایی گارنیک را می توانید در دسته رنگ های قهوای و شکلاتی این برند پیدا کنید. رنگ های گارنیک همگی حاوی روغن زیتون هستند و می توانند به بازسازی ساقه مو کمک کنند. این رنگ مو دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد. بنابراین پس از رنگ کردن مو، تا مدت ها شاهد ثابت بودن رنگ موی خود خواهید بود. با وجود ویتامین C موجود در رنگ موی گارنیک، موهای آسیب دیده و شکننده، نرمی و لطافت بیشتری به دست می آورند. همچنین تمامی محصولات گارنیک با رایحه ملایم تولید شده اند.

رنگ مو لورال و طیف رنگ های خرمایی آن

یکی دیگر از بهترین مارک های رنگ موی خرمایی، برند لورال می باشد. رنگ موی خرمایی لورال با شماره 426 کستینگ یکی از رنگ های با کیفیت خارجی است، که در فرمولاسیون آن از آمونیاک استفاده نشده است. علاوه بر این رنگ موی شماره 6 لورال نیز جزء طیف رنگ های خرمایی محسوب می شود. غلظت ترکیبات کرم گونه ی این برند به گونه ای است، که استفاده از آن را راحت تر کرده است و هنگام قرار گرفتن بر روی موها، چکه نمی کند. در ترکیبات محصولات برند لورال از موادی استفاده شده است که موجب تقویت موها شده و موهای آسیب دیده را نیز ترمیم می کند. به ویژه محصولات بدون آمونیاک این برند، سلامت موها را به خوبی حفظ می کنند.

رنگ مو لورال و طیف رنگ های خرمایی آن

رنگ مو بیول و طیف رنگ های خرمایی آن

برند بیول، رنگ موی خرمایی خود را در طیف رنگ های شکلاتی گنجانده است. با بررسی این طیف و ترکیب آن ها می توانید رنگ خرمایی مورد نظر خود را پیدا کنید. این رنگ مو حاوی روغن های طبیعی مانند بادام، زیتون و فندق می باشد و در ترکیبات محصولات خود از عصاره گیاهان نیز استفاده می کند. محصولات بیول ساخت ایران هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند، به طوری که تولیدات این برند با محصولات خارجی قابل رقابت می باشد. از آنجا که این برند تولید داخل کشور می باشد، با قیمت پایین تری به فروش می رسد. بنابراین اگر به دنبال بهترین مارک رنگ موی خرمایی با قیمت مناسب هستید، بیول یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب می باشد.

رنگ موی آیون پلکس ionPlex و طیف رنگ های خرمایی آن

برند آیون پلکس یکی دیگر از بهترین مارک های خارجی رنگ خرمایی است، که می تواند این رنگ را بدون قرمزی ایجاد کند. رنگ هایی که باعث بروز قرمزی در موها می شوند، جلوه نازیبایی در موها به وجود می آورند. بنابراین اگر به دنبال رنگ موی خرمایی هستید، دقت داشته باشید که رنگ موی مورد نظر باعث بروز قرمزی نشود. رنگ موهای برند آیون پلکس، حاوی پلکس نیز هستند. به همین دلیل درخشش خاصی را به موها می بخشند و باعث براق شدن تارهای مو می شوند. پیگمنت های گیاهی محصولات آیون پلکس نیز می توانند موی سر را آب رسانی کنند و بعد از رنگ شدن، موهای لطیف تری را به وجود بیاورند. بنابراین اگر موهای نازک و شکننده ای دارید یا دچار موخوره هستید، رنگ موی آیون پلکس انتخاب مناسبی برای شما می باشد.
در پایان باید گفت بهترین مارک رنگ موی خرمایی را می توانید از برندهای گارنیک، بیول، لورال و آیون پلکس تهیه کنید. کلیه برند های ذکر شده، محصولات با کیفیت و متنوعی را در زمینه رنگ مو تولید کرده اند تا سلیقه تمامی افراد را پوشش دهند و زیبایی و شادابی موها را تامین کنند. ما در سایت مانی نی تمامی این برندها را در تنوع رنگی بالا با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

نوشتن دیدگاه