سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ و مش زیتونی استخوانی | رنگ مش سوزنی دودی زیتونی
رنگ موی زیتونی و استخوانی یکی از پرطرفدارترین انواع رنگ مو در میان خانم‌ ها است. امروزه رنگ موهایی که بدون دکلره انجام می ‌شود، بسیار پرطرفدارتر از بقیه رنگ ‌ها است. ما در این مقاله می خواهیم تا شما را با انواع رنگ موی زیتونی و طلایی و روش انجام آن آشنا کنیم. شما می‌توانید با به کارگیری این روش‌ها، از سلامت موی خود بسیار مراقبت کنید.
رنگ کردن مو ها روش ساده ‌ای نیست و شما باید یک مدت زمان طولانی را صرف کنید تا رنگ موی قبلی را از روی موهایتان پاک کنید. بسیاری از مردم از دکلره و تغییر رنگ موهایشان می‌ ترسند و ترجیح می ‌دهند به جای دکلره کردن موهای خود، موهایشان را با رنگ موی خانگی به رنگ دلخواهشان تغییر دهند.
این کار علاوه بر اینکه زمان زیادی از شما می‌گیرد، هزینه های بسیار زیادی هم برایتان به همراه دارد. با این حال اگر می‌خواهید به طور موقت موهایتان را رنگ کنید، رنگ‌های بدون دکلره، می‌توانند گزینه بسیار مناسبی باشند. این رنگ‌ های مو، که در دو طیف روشن و تیره وجود دارند، از بهترین رنگ ‌ها برای خانم‌ هایی است که موهای تیره و بوری دارند . در سال‌ های اخیر این رنگ مو طرفداران زیادی پیدا کرده است. در ادامه این مقاله از سایت مانی نی، توضیحات کامل، در مورد نحوه ساخت رنگ استخوانی و زیتونی آورده شده است. 
 
10 ترکیب معجزه زیبایی رنگ و مش زیتونی استخوانی

10 ترکیب معجزه زیبایی رنگ و مش زیتونی استخوانی

 در ادامه به چند فرمول کاربردی، برای ساخت رنگ زیتونی و استخوانی خواهیم پرداخت. 

هایلات استخوانی مو:

رنگ موی استخوانی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها است. این نوع هایلات مو برای افرادی که دارای پوست روشن هستند، توصیه می شود و برای افرادی که پوست روشنی ندارند نیز مناسب است. 
شما می توانید پایه مو‌های خود را با استفاده از دکلره به ۹ برسانید. ما در قسمت زیریک فرمول برای شما ارائه کرده ایم که شما می‌توانید با استفاده از آن، رنگ موی خود را به استخوانی تغییر دهید. لازم است تا فرمول ترکیبی زیر را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موی خود انجام دهید.
 1.2 تیوپ رنگ موی شماره ۱۰.۱ 
 1.2 تیوپ از رنگ شماره ۱۱.۰۰ 
 ۱۰ سانت از رنگ ۰ 
 اکسیدان لازم ۶ درصد

رنگ کاهی استخوانی:

برای این مدل باید ترکیب زیر را انجام دهید.
 رنگ طبیعی ۱۰: ۶۰ میل 
 واریاسیون ۰۰۰: ۴ سانت 
 اکسیدان ۱

ترکیب استخوانی و کنفی:

به صورت کلی رنگ کنفی جز رنگ موهای بلوند محسوب می شود. این نوع رنگ مو به رنگ های قهوه ای مایل به زرد یا رنگ های تیره نیز معروف است. 
 بژ 8: 35 میلی‌لیتر
 کاراملی 8: 15 میلی‌لیتر
 رنگ طبیعی: 15 میلی‌لیتر
 مسی 7: 1 بند انگشت
 اکسیدان 1: به میزان کافی
 برای این که رنگ کنفی، به رنگ دلخواه شما تبدیل شود، ابتدا موهایتان را با آب ولرم به خوبی بشویید و سپس از محصولات مناسب رنگ کنفی مثل رنگ مو کنفی و اکسیدان مو استفاده کنید.
پس از این که رنگ مو کنفی به خوبی شستشو داده شد، آن را از ریشه تا ساقه مو به خوبی با یک کلاه رنگ بپوشانید. اجازه ندهید رنگ مو از ریشه تا ساقه مو دیده شود. اجازه دهید رنگ کنفی در طول 1 ساعت روی موهایتان باقی بماند و سپس با استفاده از یک شامپو برای موهای رنگ شده خوب موهایتان را بشویید.
10 ترکیب معجزه زیبایی رنگ و مش زیتونی استخوانی

ترکیب استخوانی و کرم روشن:

برای به دست آوردن این ترکیب می توانید بلوند بژ 8، بلوند دودی 9، هایلایت نقره ای، بلوند خاکستری ۸ و واریاسیون بنفش را با هم ترکیب کنید. بهتر است که میزان بژ 2 بند انگشت و بقیه به اندازه 1.5 بند انگشت باشد.

ترکیب یخی و زیتونی:

برای به دست آوردن این ترکیب کافی است که ترکیب زیر را استفاده کنید.
C9 نقره ای به اندازه ۱۰ سانت
واریاسیون خاکستری: ۳ سانت
واریاسیون نقره ای ۰.۲۲: ۳ سانت
اکسیدان نمره ۱: ۳۰ سی سی

ترکیب استخوانی زیتونی و هایلایت سرد:

برای این مدل باید رنگ موی بلوند خاکستری روشن به میزان ۷۰ میل، رنگ موی بلوند پلاتینه به مقدار ۲۰ میل، ۱۵ میل واریاسیون نقره‌ای، واریاسیون دودی به میزان ۵ میل و 2  برابر رنگ، از اکسیدان شماره ۱  استفاده کنید.

ترکیب مش زیتونی استخوانی با رنگ طلایی:

باید پایه مو را به 7 برسانید. سپس موارد زیر را با یکدیگر ترکیب کنید.
نصف تیوپ از رنگ پرفکت با شماره 7.03 و 12
نصف تیوپ از رنگ کمند شماره 6.2
اکسیدان 6 درصد: 40 سی سی
آب: 20  سی سی
10 ترکیب معجزه زیبایی رنگ و مش زیتونی استخوانی

ترکیب مش استخوانی با رنگ قهوه ای:

باید پایه مو را به 9 رسانده و سپس نصف تیوپ رنگ موی شماره ۱۱.۰۰ را با نصف تیوپ رنگ موی شماره ۱۰.۱ ترکیب کنید. در نهایت 10 سانت رنگ موی 0 را با اکسیدان 6 درصد ترکیب کنید.

ترکیب مش زیتونی با قهوه ای:

باید ۳۰ میل رنگ زیتونی شماره 5 را با 70 میل رنگ موی زیتونی شماره ۶، همراه با۳۰ میل رنگ موی دودی شماره ۶ و اکسیدان شماره ۲ و ۱۰ سانت واریاسیون سبز ترکیب کنید.

ترکیب استخوانی و کرم:

برای به دست آوردن این ترکیب باید موارد زیر را ترکیب کنید.
 تیوپ پر از رنگ شماره ۱۰.۱
 ۱/۲ تیوپ پر از رنگ شماره ۱۱.۰۰
 ۱۰ سانت از رنگ موی ۰
 اکسیدان حدودا ۶ درصد
جمع بندی
ما در این مقاله سعی کردیم تا توضیحات جامعی در رابطه با انواع رنگ و مش زیتونی و استخوانی به شما ارائه دهیم. شما می توانید با استفاده از این نکات، به بهترین روش موهای خود را رنگ کنید. در سایت مانی نی تمامی نکاتی که در مورد رنگ کردن مو لازم دارید، همچنین انواع رنگ موی با کیفیت، از بهترین برندها و قیمت به روز و بسیار مناسب، در اختیار مشتریان قرار داده شده است.
نوشتن دیدگاه