سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو خوب چی بخرم؟

امروزه با توجه به بالا رفتن میزان استفاده از رنگ مو، این محصول آرایشی-بهداشتی دارای تنوع بیشتری شده‌ است. برای انتخاب رنگ مو باید از بین برندهای مختلف، یکی را انتخاب کنید. شناختن مارک‌های رنگ مو و همچنین ویژگی‌های آن‌ها، باعث می‌شود تا بتوانید بهترین رنگ مو را انتخاب کنید. در حال حاضر بازار لوازم آرایشی و رنگ مو بسیار رقابتی شده است و هر برندی، تلاش می‌کند تا با افزودن ویژگی‌های جدید و بالا بردن کیفیت محصولات خود، فروش بیشتری به دست بیاورد. شاید تصور کنید که رنگ موهای گران، همیشه دارای کیفیت بالاتری هستند، البته نمی‌توان این نکته را انکار کرد، که محصولاتی که قیمت بالایی دارند دارای کیفیت خوبی هستند و از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. دلیل گرانی این محصولات نیز همین است. به‌اصطلاح، این ضرب‌المثل که هر چه پول بدهید آش می‌خورید درست است. با پرداخت هزینه بیشتر برای رنگ مو های باکیفیت‌تر، مطمئن هستید که موهای شما آسیب نمی‌بینند، به رنگ دلخواهتان خواهید رسید و دچار حساسیت‌های پوستی نمی‌شوید. رنگ موهای باکیفیت دوام و ماندگاری بالایی دارند. پس از شستشوهای مکرر نیز کیفیت خود را از دست نمی‌دهند، به موها آسیب نمی‌زنند و ارزش هزینه‌ای که برای آن پرداخت کرده‌اید را دارند. حال اگر این سؤال برای شما مطرح شده که رنگ مو خوب چی بخرم؟ با ما همراه باشید تا با معرفی برندهای باکیفیت رنگ مو، به شما کمک کنیم تا رنگ موی باکیفیت مناسب خودتان را پیدا کنید. برخی از رنگ مو های باکیفیت هم، در بازار موجود هستند که از مواد اولیه مرغوبی برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود و دارای قیمت مناسبی هستند. این رنگ موها تولید داخل هستند و مناسب برای استفاده خانم‌های ایرانی می‌باشد. سایت مانی نی ارائه دهنده انواع برند رنگ موی با کیفیت، با قیمت بسیار مناسب است.

rppheadingscroll}

معرفی برندهای باکیفیت رنگ مو

معرفی برندهای باکیفیت رنگ مو

قبل از معرفی برندهای باکیفیت رنگ مو، ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که لوازم آرایشی و بهداشتی مانند رنگ مو بر اساس ساختارهای مو و پوست افراد در هر منطقه تولید می‌شوند. به‌عنوان نمونه، رنگ موهای اروپایی برای اقلیم این کشور و مناسب با آب و هوای کشورهای اروپایی ساخته می‌شوند و ممکن است برای خانم‌های ایرانی مناسب نباشند، اما رنگ مو هایی که تولید داخلی هستند علاوه بر این که بسیار مرغوب و باکیفیت هستند، مناسب رنگ مو و شرایط آب و هوایی ایران می باشند. به همین خاطر توصیه ما استفاده از رنگ موهای مناسب هر منطقه است. در ادامه برخی از رنگ موهای باکیفیت را به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید هر یک از رنگ موهای زیر می توانید به وب سایت فروشگاهی مانی نی مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

چند نمونه از رنگ موهای خوب موجود در بازار

در ادامه به معرفی تعدادی از رنگ موهای خوب و با کیفیت موجود در بازار می پردازیم. با ما در این مقاله، همراه باشید.

چند نمونه از رنگ موهای خوب موجود در بازار

رنگ مو لورال
رنگ مو لورال یکی از رنگ موهای باکیفیت و مرغوب موجود در بازار است. این رنگ مو محصول شرکت های فرانسوی است. محصولات لورال دارای شهرت بالایی میان خانم‌ها هستند و به دلیل عدم وجود آمونیاک یا درصد بسیار کمی از آمونیاک در آن‌ها، خانم‌های بسیاری علاقه دارند که از آن‌ها استفاده کنند. رنگ موهای لورال علاوه بر ماندگاری بالا باعث درخشندگی و لطافت موها می‌شوند.

رنگ مو بیول
رنگ موی بیول از رنگ موهای باکیفیت و مرغوب است که در بازار ایران موجود است. بسیاری از خانم ها به خاطر کیفیت خوب رنگ موی بیول و قیمت کم آن، همیشه از این رنگ مو استفاده می کنند.

رنگ مو آیون پلکس
رنگ مو آیون پلکس یکی از رنگ مو های جدید و بسیار پر فروش است، که ساخت کشور آلمان بوده و دارای مواد اولیه گیاهی و تکنولوژی پلکس می‌باشد. این رنگ مو برای تقویت و ترمیم کردن موهای آسیب دیده بسیار مناسب است. به دلیل اینکه رنگ موی آیون پلکس ضد حساسیت است، افرادی که هنگام رنگ کردن موها، دچار حساسیت پوستی و تنفسی می‌شوند هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. پلکس موجود در رنگ مو، باعث می‌شود تا موها پس از دکلره کردن هم دچار آسیب دیدگی و سوختگی نشوند.

رنگ مو ماردو
رنگ مو ماردو نیز یکی از انواع رنگ موهایی است که دائمی بوده و از مواد مختلف گیاهی و شیمیایی تولید می‌شود. درصد آمونیاک موجود در این رنگ مو بسیار کم است و با وجود مواد مغذی باعث نرم و لطیف شدن موها می‌شود. این رنگ مو دارای کراتین، ویتامین c، روغن زیتون، روغن آرگان و جوانه گندم است و باعث پوشش دهندگی موهای خاکستری می‌شود.

رنگ مو گارنیک
رنگ موی گارنیک یکی از رنگ موهایی است که دارای طیف گسترده از رنگ های طبیعی می‌باشد. این رنگ مو به دلیل پوشش دهندگی بسیار بالا، طرفداران زیادی دارد. رنگ موی گارنیک جزء رنگ موهای ضد حساسیت است و به مواد کراتینه موجود بر روی موها، آسیبی وارد نمی کند. این رنگ مو دارای نرم کننده بوده و دوام بسیار بالایی دارد.
امروزه برای خرید بسیاری از محصولات، از جمله محصولات آرایشی-بهداشتی و مخصوصا رنگ مو، می توان به فروشگاه های اینترنتی رجوع کرد. فروشگاه اینترنتی مانی نی، یک سایت بسیار معتبر برای فروش انواع لوازم بهداشتی- آرایشی است، که باکیفیت ترین محصولات از بهترین برندها را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

نوشتن دیدگاه